G- Remont
Moderaatorid: hulkur, Moderators
G- Remont
Küsimus, kus on parim MB G 300TD remonidtuba.
Vaja oleks vahetada kõrgsurevpumba tihend (diagnostika) ja muid pudinaid.
Tänud ette,
Priit
Qkulgur
Vaja oleks vahetada kõrgsurevpumba tihend (diagnostika) ja muid pudinaid.
Tänud ette,
Priit
Qkulgur
-
rookie 300
- Mudder
- Postitusi: 77
- Liitunud: R Okt 12, 2007 11:35 am
- Asukoht: Tallinn
Re: G- Remont
Kui pump juba surev siis asjad halvad
Ise lasin diagnostika ja muud nipet-näpet Karla autos teha, Tallinnas. Seal üks maasturihuviline ise töötab, oskas mersut ka kohendada
Ise lasin diagnostika ja muud nipet-näpet Karla autos teha, Tallinnas. Seal üks maasturihuviline ise töötab, oskas mersut ka kohendada
MB460 300GD
Kes oskab see teeb; kes ei oska see õpetab
Talverehvi naelad: best-grip.com
5277 779 Erik
Kes oskab see teeb; kes ei oska see õpetab
Talverehvi naelad: best-grip.com
5277 779 Erik
Re: G- Remont
[quote="rookie 300"]Kui pump juba surev siis asjad halvad
Ise lasin diagnostika ja muud nipet-näpet Karla autos teha, Tallinnas. Seal üks maasturihuviline ise töötab, oskas mersut ka kohendada[/quote]
Kui saladus pole siis mida seal kohendati ja mis tulemusi andis
Ise lasin diagnostika ja muud nipet-näpet Karla autos teha, Tallinnas. Seal üks maasturihuviline ise töötab, oskas mersut ka kohendada[/quote]
Kui saladus pole siis mida seal kohendati ja mis tulemusi andis
Tel 52 76 338, G mersu
-
rookie 300
- Mudder
- Postitusi: 77
- Liitunud: R Okt 12, 2007 11:35 am
- Asukoht: Tallinn
Re: G- Remont
Kui saladus pole siis mida seal kohendati ja mis tulemusi andis[/quote]
Kuna mul 300GD vabalthingav kohvimasin siis sellel jõudu just ülearu pole. Ning kui kolmanda käiguga viaduktist üles ei vedanud siis otsustasin üle kontrollida kas ehk midagi viltu pole.
Diagnostikas selgus, et rõhud silindrites erinevad ja siis järgnesid nii öelda tavalised remonditööd:
uued pihustid ja regull
klappide regull (üks oli totaalselt kinni)
etteandepumba remont (see oli mingit sodi täis)
uued kütusevoolikud
kütuse käsipumba vahetus (sõjaaegne vahetati uuema tüübi vastu)
+ vahetati hulk tihendeid ja seibe
Tulemus on hea, gaasipedaalile tekkis käik (enne oli vaid tühikäik ja gaas põhjas), erksust ja jõudu tuli märgatavalt juurde.
Muidugi ei saanud ma mootorile 100 hj juurde aga sõita on mõnusam
Tuli veel meelde et kunagi sai plokikaane lihvimist teha firmas Tõukur, Veerenni tänaval endise Mersu keskuse hoovil, sealgi olid asjalikud sellid
Kuna mul 300GD vabalthingav kohvimasin siis sellel jõudu just ülearu pole. Ning kui kolmanda käiguga viaduktist üles ei vedanud siis otsustasin üle kontrollida kas ehk midagi viltu pole.
Diagnostikas selgus, et rõhud silindrites erinevad ja siis järgnesid nii öelda tavalised remonditööd:
uued pihustid ja regull
klappide regull (üks oli totaalselt kinni)
etteandepumba remont (see oli mingit sodi täis)
uued kütusevoolikud
kütuse käsipumba vahetus (sõjaaegne vahetati uuema tüübi vastu)
+ vahetati hulk tihendeid ja seibe
Tulemus on hea, gaasipedaalile tekkis käik (enne oli vaid tühikäik ja gaas põhjas), erksust ja jõudu tuli märgatavalt juurde.
Muidugi ei saanud ma mootorile 100 hj juurde aga sõita on mõnusam
Tuli veel meelde et kunagi sai plokikaane lihvimist teha firmas Tõukur, Veerenni tänaval endise Mersu keskuse hoovil, sealgi olid asjalikud sellid
MB460 300GD
Kes oskab see teeb; kes ei oska see õpetab
Talverehvi naelad: best-grip.com
5277 779 Erik
Kes oskab see teeb; kes ei oska see õpetab
Talverehvi naelad: best-grip.com
5277 779 Erik
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Priit. Karlast soovitan soojalt eemale hoida. Ei viitsi praegu siin romaani kirjutama hakata aga totaalset sitta on sealt rohkem tulnud kui head tööd.
Boschi teenindab Silberi enda tütar Balmoral Peterburi teel.
Ülejäänud pudinaid olen mina lasknud teha Silberil. Siiani ei ole pidanud kahetsema
Boschi teenindab Silberi enda tütar Balmoral Peterburi teel.
Ülejäänud pudinaid olen mina lasknud teha Silberil. Siiani ei ole pidanud kahetsema
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Autoks MB 280GE ja olen käinud siiani Imre Autos, mis asub Suur-sõjamäel. Igati rahule olen jäänud ja hinnad ka head. Elektri kaladega ja mootori diagnostikas olen käinud aga HITEH-is, mis asub Mäepealse rajoonis. Pole ka selle koha koht ühtegi halba sõna öelda ainult hinnad veidi krõbedamad kui Imre Autos.
kus asub see joe garaazh, oleks vaja lasta pumba tihendid üle vaadata?e.p. kirjutas:kui pumpa vaja teha ja pappi on,siis vast jah balmoral,kui närva ja raha üle.siis karlasse ... aga lõpuks pead ilmselt ikka kuskile minema,kus korda tehakse. on ka teisi pisemaid putkasid - joe garaazh teeb ka pumpadele remonti jne
muude g teemaliste remondijuttudega saavad paljud hakkama ...
Tel 56224693
-
margus61
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Ehk aitab http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 633&page=1 teemaga tutvumine kedagi otsuste tegemisel. Endal viimane kogemus Joega ca 4 aastat tagasi. Töö (turbo vahetus) tehti küll ära, aga töökultuur oli juba siis niru (originaalsed mootori põhja kinnitused olid asendatud kimbusidemetega jne.)
krt mind ajab see joe garaas siiamaani vanduma. käisin oma trooperiga seal, vanad vahutasid kuidas nad sellist pilli remontind on ja kust juppe saab.lubasid vaadata mis viga ja helistada.tore,ootasin 2 nädalat ja olin õnnelik et hirmus töö lõpuks käib. lõpuks helistasin, aeti mula et tööd palju ja kohe homme hakkame tegema. ootasin veel 2 nädalat ja läksin kohale, auto vedeles täpselt samas kohas kuhu ta kuu aega tagasi jätsin.
vend kobises midagi ,et nemad ei leia diagnostikapistikut ja ei oska midagi teha. autot kohale viies näitasin niiöelda meistrile rooli all asuvat pistikut ja ütlesin ,et sellega te arvatavasti ühendust ei saa ja peate hakkama muul meetodil viga otsima. ei saaagi aru mis mõte vendadel oli autot kuu aega garaasi ees hoida. äkki lootsid et läheb seismisega imeväel käima? oleks võinud kohe öelda nagu kõik teised ,et me ei osks seda autot remontida.
positiivne oli , et parkimise eest raha ei küsitud
vend kobises midagi ,et nemad ei leia diagnostikapistikut ja ei oska midagi teha. autot kohale viies näitasin niiöelda meistrile rooli all asuvat pistikut ja ütlesin ,et sellega te arvatavasti ühendust ei saa ja peate hakkama muul meetodil viga otsima. ei saaagi aru mis mõte vendadel oli autot kuu aega garaasi ees hoida. äkki lootsid et läheb seismisega imeväel käima? oleks võinud kohe öelda nagu kõik teised ,et me ei osks seda autot remontida.
positiivne oli , et parkimise eest raha ei küsitud
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
-
e.p.
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
aga selline ongi kahjuks tänane seis sellel disla remondi turul ...
kindlasti tuleb neil kõigil midagi hästi ka välja ja saavad hakkama teatud teemadega aga seda ära aimata ja selgeltnägija olla suht ebareaalne.
ise soovitanud alati klientidel kas meie lammaritest või siis saab ka väljamaalt uus jupp hankida ja edasi elada rõõmsalt
P.S täna muideks ei tundugi enam paljud tootjatehases taastatud agregaadid väga kallitena,kui võrrelda meie meistrimeeste pakkumistega.
näiteks vito pihustid karlas remondituna ca 10000.-(ilma garantiita) ja bosch-i tehasetaastatud 14000.-
kindlasti tuleb neil kõigil midagi hästi ka välja ja saavad hakkama teatud teemadega aga seda ära aimata ja selgeltnägija olla suht ebareaalne.
ise soovitanud alati klientidel kas meie lammaritest või siis saab ka väljamaalt uus jupp hankida ja edasi elada rõõmsalt
P.S täna muideks ei tundugi enam paljud tootjatehases taastatud agregaadid väga kallitena,kui võrrelda meie meistrimeeste pakkumistega.
näiteks vito pihustid karlas remondituna ca 10000.-(ilma garantiita) ja bosch-i tehasetaastatud 14000.-
-
Patermaa
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Eks igasse remondi töökotta viskab praaki sisse, aga Karla kasuks räägib see, et nad on elus püsinud ikka pikalt ja suutnud kasvada. Mille arvelt see on teine küsimus. Seal mõned mehed on ikka väga pika kogemusega diislite alal.
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236