1. leht 3-st
tahmav patrol 2,8 Y61
Postitatud: R Sept 12, 2008 11:53 pm
Postitas sepaonu
Mõni aig tagasi sai mootorile kapremont tehtud. Muidu enam- vähem aga jõuga oli probleeme- eriti alumises otsas . Käisin faktos diagnostikas, regulliti pumpa ja asi hulka parem, kuid alumine ots 1000- 2000 p vahel endiselt lahjavõitu Küll aga hakkas peale seda hullult tossama- must lont on kogu aeg sabas. Kas valik ongi lahja mootor veel lahjemaks keerata või must lont sabas? On`s kellelgi analoogseid kogemusi ja kas on probleemile rohtu leitud?
Postitatud: L Sept 13, 2008 12:56 am
Postitas Tony
õhufiltrit kontrollisid/vahetasid millal ?
ja see 2.8 ongi tuim enne kui turbosse ei lenda (~2200rpm) ning siis on ka ainult natule parem
Tony
Postitatud: L Sept 13, 2008 7:29 am
Postitas fagott
Mismoodi nad seda pumpa regullivad?Mul kah tahmab,aga see-eest kiirendus 100-160 täiesti muljetavaldav.Poleks nii palju vajagi.Esindus ei osand midagi kosta,kui ainult,et harjumatult terav.Chipi kohta ütles,et seda oleks arvuti näidanud.Üks vana kooli diislimees käskis kõigepealt klapid reguleerida(polegi hüdroga?).Siis haamriga sumbutajat taguda(mitte katti),et kõik saast lahti tuleb ja siis kuskil "tühjaks" vajutada.Siis vajaduse korral pump,kus pidada saama kah miskit sättida ja pihustid.Aga alla 1500 rpm ei toimu minu omal kah miskit,alguses ei osanud mudas sõitagi,kui olid harjunud BJ40-ga
Kui sul mõni aeg tagasi mootorit tehti,siis võivad vahed valed küll olla(sisse töötand).
Postitatud: L Sept 13, 2008 11:18 pm
Postitas sepaonu
Jep, õhufilter vahetati samal ajal, kui pumba regull toimus... Mingit muud viga ka arvuti ei näidanud. Iseeneset kui turbo taha tuleb ka ei kurda- täitsa normilt liigub. Probla just 1000-2000 vahel. Vähegi vedelama pinnase peale ilma aeglustita minna pole asja. Klappidega asi ok! Kontrollitud. Võimalik, et viga siiski kõrgsurve pumbas olema. Japse igal pool ei taheta teha. Oskab keegi mõnd asajlikku taati soovitada, kel nupp nokib. Faktos väideti, et meil pumba remonti ei tehta, vist ainult lombi taga...
Postitatud: P Sept 14, 2008 1:56 am
Postitas fagott
See viimane pole küll kellegi jutt,kui mul siin maakolkaski inimene teab,mis seal teha saab...
Postitatud: P Sept 14, 2008 11:12 am
Postitas hmm
See 2.8TD ongi nihuke rohkem bensuka moodi diisel mis tahab pöördeid ja alumises otsas puudub igasugune jõud. Vaata selle mootori momendigraafikut. Ise olen kaks sellist ära pidanud ja tean millest räägin.
3.0TD vääne on tühikäigul suurem kui 2,8TD maksimumvääne. Siin aitab ainult mootori (auto) vahetus.
Postitatud: P Sept 14, 2008 7:10 pm
Postitas MahviaDeTyrk
No kui mootoril jõudu pole enne kui turbo ta vaakumist välja tõstab siis tuleb turbo panna seda madalamal pöördel tegema
Postitatud: P Sept 14, 2008 7:12 pm
Postitas Tony
MahviaDeTyrk kirjutas:No kui mootoril jõudu pole enne kui turbo ta vaakumist välja tõstab siis tuleb turbo panna seda madalamal pöördel tegema
Seleta nüüd siis ka lollile (mulle) kuidas seda teha
Tony
Postitatud: P Sept 14, 2008 7:26 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Tony kirjutas:MahviaDeTyrk kirjutas:No kui mootoril jõudu pole enne kui turbo ta vaakumist välja tõstab siis tuleb turbo panna seda madalamal pöördel tegema
Seleta nüüd siis ka lollile (mulle) kuidas seda teha
nt, teistsuguste parameetritega turbo, topelt-turbo, muutuva geomeetriaga turbo
PS: Mingisugust abi saab kindlasti ka väljalaske torustiku parameetrite muutmisega (parandada gaaside äravoolu)
Postitatud: P Sept 14, 2008 9:32 pm
Postitas fagott
Viimasel jutul jumet,põhja all massinal hirmus suured paunad.Tagurdasin korra metsas keskelt pooleks,nii et tagumine pütt enam järel polnud.Hääled kõvemaks ei läinud(alles õhtul märkasin,et sumpsi ots kuidagi valesti),küll aga tuli minekut veelgi juurde.Nuputan siin vaikselt,et äkki need pütid minema visata ja üks ilus pisike resonaator asemele panna(nagu võistlusautodel).
Postitatud: P Sept 14, 2008 10:17 pm
Postitas MahviaDeTyrk
fagott kirjutas:Nuputan siin vaikselt,et äkki need pütid minema visata ja üks ilus pisike resonaator asemele panna(nagu võistlusautodel).
Mes krdi resonaator - turbo on ise üks edev summuti ja resonaator - 2.5-3'' torujupp
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=12469
Postitatud: E Sept 15, 2008 7:47 am
Postitas fagott
Kahjuks pole sulle pilti näidata,kuid see asjandus,mida mõtlen,on selline kahjutu vidin,mis paistab otse läbi,on ca 30-40 cm pikk,diameeter ainult 2" suurem,kui läbimineval torul ja otsad lähevad sujuvalt jämedamaks,nii et oksad sinna taha kinni ei jää.Loodan,et sai arusaadav kirjeldus

Postitatud: E Sept 15, 2008 5:57 pm
Postitas MahviaDeTyrk
fagott kirjutas:Kahjuks pole sulle pilti näidata,kuid see asjandus,mida mõtlen,on selline kahjutu vidin,mis paistab otse läbi,on ca 30-40 cm pikk,diameeter ainult 2" suurem,kui läbimineval torul ja otsad lähevad sujuvalt jämedamaks,nii et oksad sinna taha kinni ei jää.Loodan,et sai arusaadav kirjeldus

Kahjutu võib olla - aga milleks see kasulik on ?
Postitatud: E Sept 15, 2008 10:04 pm
Postitas fagott
Noh,näiteks ülevaatusel ei saa keegi öelda,et autol puudub sumbutaja

.Ega ma täpselt teagi,aga kasutatakse neid palju.Pealegi pole see kallis,vist alla 400EEK.
Postitatud: E Sept 15, 2008 10:38 pm
Postitas sepaonu
Tyrk, oskad sa sellest turbovariandist vähe täpsemat rääkida. Omal turboga suht vähe kogemusi. Oled ise konkreetselt midagi katsetanud?
Tuuninud olemasolevat? Või?