1. leht 2-st
Avariireziimis käigukast
Postitatud: T Aug 26, 2008 7:47 pm
Postitas orejaP
Hei,
ehk keegi oskab hea nõu anda. (Cherokee 4,0 136kW Automaat 92a) Nimelt peale mõnda mülgast kaob autol erksus. Pigem nimetaks seda nii et mootoril on kõik OK aga käigukast ei jaga kõiki Nm ratastele nii nagu seda gaasipedaal tahaks.
Süüde välja ja uuesti käima - kõik OK.
Millist andurit, ühendust, releed vaatama peaks? Ei tahaks et asi korduks kusagil kus on oluline auto erksus ja jõud.
Postitatud: T Aug 26, 2008 8:27 pm
Postitas reimo
Kui kast läheb avariirežiimi, siis on alles ainult 3. käik, vahetamist ei ole üldse.
Kontrolli üle kasti aju pistikud, cherol oli vist paremal armatuuri all, aga kindel pole.
Postitatud: T Aug 26, 2008 8:48 pm
Postitas orejaP
Ok vaatan üle aga pild järgi tundub et pean jah lammutama
kõrvalistuja poolt.
Aga kui vaatan neid ühendusi üle siis kas peaks veel miskit vaatama. Tundub pigem et kusagil mujal viga kui pistikutes. Miks siis linnas miskit ei juhtu ja viga 4LO peal välja lööb? Kas miskit peetis ja vajab vahetamist?
Tänud abistajatele

Postitatud: T Aug 26, 2008 9:15 pm
Postitas reimo
Ainukesed andurid, mis minu arusaamist mööda peaks käigukasti tööd mõjutama on kiiruse andur ja TPS. Vahekasti režiimist pole käigukastil sooja ega külma...
Variant see, et mülgas kaotab hetkeks kiiruse anduri signaali, kas spido sel ajal toimib?
Postitatud: K Aug 27, 2008 7:27 am
Postitas orejaP

Ja mülkas jälgin ma kõige enam spidomeetrit, teisel kohal on see kas salongi ventilaator töötab, kolmandal kohal see kas klaasipesuvett on ja siis mõtlen kas kedagi vintsima on kutsuda.
Tegelt pole tähele pannud kas toimib või mitte. Saan ma õigesti aru, et kiiruse andur on käigukastis ja jällegi ainus mida teha saaks on kontrollida pistikute ühendused üle.
Igatahes õhtul ronin auto alla ja armatuuri vahele.
Postitatud: K Aug 27, 2008 3:56 pm
Postitas zum
Kas see ei või olla seotud kuidagi sellega, et 4Lo peal näeb mootor rohkem RPM-i, kui linnas/maanteel sõites?
(Ehk siis midagi ikka TPS-iga)
Niisama huupi pakun, ehk oskab keegi kommenteerida...
zum
Postitatud: K Aug 27, 2008 7:16 pm
Postitas orejaP
Loll, väga harimatu küsimus aga kus see TPS on?
Teaks mida näperdada ehk siis kontaktid üle käia. Või on see midagi sellist mis asub kusagil sees peidus?
Postitatud: K Aug 27, 2008 7:21 pm
Postitas reimo
TPS on segusiibri küljes. sellel pildil punasega ümbritsetud julla:

Postitatud: K Aug 27, 2008 7:32 pm
Postitas zum
Throttle Position Sensor siis pikemalt lahti kirjutatuna. Ehk see jubinas annab ajule (ja nt kastile ja kuhu iganes veel vaja on) infot,
kui palju sa seda parempoolset pedaali parajasti tallad
zum
Postitatud: K Aug 27, 2008 8:42 pm
Postitas orejaP
Jep
leidsin ülesse. Võtsin juhtme küljest ära (sisu nagu uus) ja lükkasin otsa tagasi. Kui ma nüüd selle anduri (või mis iganes ta on) kruvin maha ja vaatan mis kalal kõhus, kas siis miskit p...se ka võib minna. Lugesin et osad TPSid on reguleeritavad asendi muutmisega. Kas see on ka üks sellistest. Mul näeb välja 100% samasugune nagu ZUMi pildil.
Postitatud: K Aug 27, 2008 8:49 pm
Postitas zum
Reimo pildil ikka
zum
Postitatud: K Aug 27, 2008 8:54 pm
Postitas orejaP
Reimo -

Andeksi
Postitatud: K Aug 27, 2008 9:10 pm
Postitas reimo
Ei, seda valesti peale ei anna panna. Või kui, siis nii valesti, et segusiiber üldse ei liigu

Aga ega seal midagi sees näha pole, lahti Sa teda ei saa, tuleb ära vahetada kui jebib. Ma loodan, et Sul on ikka normaalne pistik otsas, mitte lahtised klemmid nagu minu pildidl?. Kui on samamoodi klemmidega pandud, siis on juba vale asi ja võib probleeme tekitada (minu pildil on Voyageri TPS, toimis, aga tühikäik millegipärast polnud päris õige, nüüd on õige andur peal ja kõik jamad lõppenud).
Postitatud: N Aug 28, 2008 5:57 am
Postitas vanapagan
Kui TPS õhtal siis check engine tuluke ja veakoodid...
Postitatud: N Aug 28, 2008 7:28 am
Postitas orejaP
No mul ei ole veel kordagi peale käivitamist check engine tuli põlenud. Ka siis mitte kui käigukasti ainult kolmas käik on alles jäänud. Äkki kellelgi on head pilti kus on ära näidatud kõik tuled mis armatuuris olema peavad. Ega ma pole seda tulukest veel näinudki isegi mitte enne käivitamist.
Võibolla eelmine omanikust neeger keeras lambi välja

Ja veakoode saan näha ainult arvuti abil jah?