Avariireziimis käigukast
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Avariireziimis käigukast
Hei,
ehk keegi oskab hea nõu anda. (Cherokee 4,0 136kW Automaat 92a) Nimelt peale mõnda mülgast kaob autol erksus. Pigem nimetaks seda nii et mootoril on kõik OK aga käigukast ei jaga kõiki Nm ratastele nii nagu seda gaasipedaal tahaks.
Süüde välja ja uuesti käima - kõik OK.
Millist andurit, ühendust, releed vaatama peaks? Ei tahaks et asi korduks kusagil kus on oluline auto erksus ja jõud.
ehk keegi oskab hea nõu anda. (Cherokee 4,0 136kW Automaat 92a) Nimelt peale mõnda mülgast kaob autol erksus. Pigem nimetaks seda nii et mootoril on kõik OK aga käigukast ei jaga kõiki Nm ratastele nii nagu seda gaasipedaal tahaks.
Süüde välja ja uuesti käima - kõik OK.
Millist andurit, ühendust, releed vaatama peaks? Ei tahaks et asi korduks kusagil kus on oluline auto erksus ja jõud.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Kui kast läheb avariirežiimi, siis on alles ainult 3. käik, vahetamist ei ole üldse.
Kontrolli üle kasti aju pistikud, cherol oli vist paremal armatuuri all, aga kindel pole.
Kontrolli üle kasti aju pistikud, cherol oli vist paremal armatuuri all, aga kindel pole.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Ok vaatan üle aga pild järgi tundub et pean jah lammutama kõrvalistuja poolt.
Aga kui vaatan neid ühendusi üle siis kas peaks veel miskit vaatama. Tundub pigem et kusagil mujal viga kui pistikutes. Miks siis linnas miskit ei juhtu ja viga 4LO peal välja lööb? Kas miskit peetis ja vajab vahetamist?
Tänud abistajatele
Aga kui vaatan neid ühendusi üle siis kas peaks veel miskit vaatama. Tundub pigem et kusagil mujal viga kui pistikutes. Miks siis linnas miskit ei juhtu ja viga 4LO peal välja lööb? Kas miskit peetis ja vajab vahetamist?
Tänud abistajatele

GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Ainukesed andurid, mis minu arusaamist mööda peaks käigukasti tööd mõjutama on kiiruse andur ja TPS. Vahekasti režiimist pole käigukastil sooja ega külma...
Variant see, et mülgas kaotab hetkeks kiiruse anduri signaali, kas spido sel ajal toimib?
Variant see, et mülgas kaotab hetkeks kiiruse anduri signaali, kas spido sel ajal toimib?
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks

Tegelt pole tähele pannud kas toimib või mitte. Saan ma õigesti aru, et kiiruse andur on käigukastis ja jällegi ainus mida teha saaks on kontrollida pistikute ühendused üle.
Igatahes õhtul ronin auto alla ja armatuuri vahele.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
TPS on segusiibri küljes. sellel pildil punasega ümbritsetud julla:


Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Jep
leidsin ülesse. Võtsin juhtme küljest ära (sisu nagu uus) ja lükkasin otsa tagasi. Kui ma nüüd selle anduri (või mis iganes ta on) kruvin maha ja vaatan mis kalal kõhus, kas siis miskit p...se ka võib minna. Lugesin et osad TPSid on reguleeritavad asendi muutmisega. Kas see on ka üks sellistest. Mul näeb välja 100% samasugune nagu ZUMi pildil.
leidsin ülesse. Võtsin juhtme küljest ära (sisu nagu uus) ja lükkasin otsa tagasi. Kui ma nüüd selle anduri (või mis iganes ta on) kruvin maha ja vaatan mis kalal kõhus, kas siis miskit p...se ka võib minna. Lugesin et osad TPSid on reguleeritavad asendi muutmisega. Kas see on ka üks sellistest. Mul näeb välja 100% samasugune nagu ZUMi pildil.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Ei, seda valesti peale ei anna panna. Või kui, siis nii valesti, et segusiiber üldse ei liigu 
Aga ega seal midagi sees näha pole, lahti Sa teda ei saa, tuleb ära vahetada kui jebib. Ma loodan, et Sul on ikka normaalne pistik otsas, mitte lahtised klemmid nagu minu pildidl?. Kui on samamoodi klemmidega pandud, siis on juba vale asi ja võib probleeme tekitada (minu pildil on Voyageri TPS, toimis, aga tühikäik millegipärast polnud päris õige, nüüd on õige andur peal ja kõik jamad lõppenud).

Aga ega seal midagi sees näha pole, lahti Sa teda ei saa, tuleb ära vahetada kui jebib. Ma loodan, et Sul on ikka normaalne pistik otsas, mitte lahtised klemmid nagu minu pildidl?. Kui on samamoodi klemmidega pandud, siis on juba vale asi ja võib probleeme tekitada (minu pildil on Voyageri TPS, toimis, aga tühikäik millegipärast polnud päris õige, nüüd on õige andur peal ja kõik jamad lõppenud).
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
No mul ei ole veel kordagi peale käivitamist check engine tuli põlenud. Ka siis mitte kui käigukasti ainult kolmas käik on alles jäänud. Äkki kellelgi on head pilti kus on ära näidatud kõik tuled mis armatuuris olema peavad. Ega ma pole seda tulukest veel näinudki isegi mitte enne käivitamist.
Võibolla eelmine omanikust neeger keeras lambi välja
Ja veakoode saan näha ainult arvuti abil jah?
Võibolla eelmine omanikust neeger keeras lambi välja

Ja veakoode saan näha ainult arvuti abil jah?
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW