1. leht 5-st
Auto 3,5t haagise veoks
Postitatud: P Aug 24, 2008 11:01 am
Postitas reimo
Päevakorrale on kerkinud auto valik, mille igapäevaseks tööks on vedada kuni 3500kg kaaluvaid tõstukeid, auto ise peaks soovitavalt olema kuni 3,5t registrimassiga. Hetkel on selleks kasutuses Toyota Hiluxid, aga neil on lubatud haagise mass 2200kg. Kindlasti peab tegu olema diiselmootoriga isendiga ja veokiga (N1G kategooria). Kuna vaja liikuda ehitusplatsidel, siis loomulikult nelikvedu, soovitavalt ka keskdiffer, et võiks nelikvedu sees hoida ka asfaldil.
Mulle omale tulevad pähe jänki kastikad, aga on veel midagi, mis siia sobib? Mootoril peaks loomulikult olema piisavalt jõudu, et kehval pinnasel seda 3,5t kaaluvat tõstukit ka tõusust üles vedada. Hinnapiir on hetkel veel määratlemata, aga väga kallist asja ilmselt osta ka ei lubata.
Postitatud: P Aug 24, 2008 12:07 pm
Postitas kala
kõige õigem variant dodge ram cummins diesel!
keskdiffrit pole ainult,aga milleks peaks üldse asfaldi peal 4 veoga sõitma?
panin teema siia alla
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=126 ... d130799369
Postitatud: P Aug 24, 2008 12:57 pm
Postitas reimo
kala kirjutas:keskdiffrit pole ainult,aga milleks peaks üldse asfaldi peal 4 veoga sõitma?
Nõus, mina ei sõidaks. Küll aga teeb seda korduvatest keelamistest hoolimata meie autojuht, kes Hiluxiga (millel samuti keskdiffer puudub) pidevalt velikveoga liigub, kuna muidu ei pidavat saama tõstukit vedada...
Postitatud: P Aug 24, 2008 5:26 pm
Postitas Mägilane
Tõstuki vedamisel pole nelivedu vaja ,aga paigaltvõtt ja manööverdamine on neliveota ja aeglustita paras kepp
Isuzu saab ka 3,5 tonniga hakkama
Postitatud: P Aug 24, 2008 5:51 pm
Postitas kala
ex kõik autod saavad kuidagi moodi hakkama,aga mida suurem ja võimsam seda mugavam vedada ja eriti tasub see mugavus ennast siis ära kui seda peab koguaeg tegema.
miinus rami juures on jälle see et linnas parkimine tahab natukene harjumist,et päris igale poole vahele sellega ei pressi!
Kõige parema pildi saad nii ette et valid pillid välja mida tahad ja siis teed erinevatega proovi sõidu,koos 3,5 tonnise treilaga
siis saad jaapanlase ja ameeriklase vahest aru

Postitatud: P Aug 24, 2008 6:17 pm
Postitas reimo
Mägilane kirjutas:Tõstuki vedamisel pole nelivedu vaja ,aga paigaltvõtt ja manööverdamine on neliveota ja aeglustita paras kepp
Isuzu saab ka 3,5 tonniga hakkama
Ei, Isuzu ei saa hakkama. Max. haagise mass koos piduritega 3000 kg.
Veetud saab ka Hiluxiga, aga politseionu juba ühe preemia kirjutas sohvrile reedel välja lubatud haagise massi ületamise eest. Hetkel meil ka üks 10t täimassiga väike MAN, millel konks taga, aga väidetavalt sellega enamus objektidelt tõstukit kätte ei saa. Ei oska kommenteerida, kas viga autos või tihendis.
Ja minule pole vaja ameeriklase eelist tõestada, mulle on vaja argumente, et tõestada rahakotti hoidvatele meestele

, muidu juba räägitakse Canterist ja Sprinterist ja Crafterist...
Edit: ilmselt võib selle 3,5t täismassi piirangu maha võtta, neil meestel, kellel meil E-kat olemas, on kõigil ka C ja mul ongi rahulikum magada, kui ma ise ei tohi selle autoga sõita

Postitatud: P Aug 24, 2008 6:26 pm
Postitas 414 AVM
reimo kirjutas:kala kirjutas:keskdiffrit pole ainult,aga milleks peaks üldse asfaldi peal 4 veoga sõitma?
Nõus, mina ei sõidaks. Küll aga teeb seda korduvatest keelamistest hoolimata meie autojuht, kes Hiluxiga (millel samuti keskdiffer puudub) pidevalt velikveoga liigub, kuna muidu ei pidavat saama tõstukit vedada...
See on tahtlik lõhkumine, varsti vajab auto üpris tõsist remonti. Kasseeri juhilt mingi summa kompensatsiooniks, see mõjub

.
Postitatud: P Aug 24, 2008 6:36 pm
Postitas reimo
414 AVM kirjutas:See on tahtlik lõhkumine, varsti vajab auto üpris tõsist remonti. Kasseeri juhilt mingi summa kompensatsiooniks, see mõjub

.
No see juht peale reedest trahvi ilmselt ei taha jupp aega üldse midagi vedada, ongi mul siis töökojas vähemalt üks mees juures

Ja remondivajaduse tunne tuli mulle omale selle autoga sõites ka...
Aga noh, aasta ja 35000 km ongi vast paras vanus auto vahekasti remondi peale mõelda.
Postitatud: P Aug 24, 2008 7:35 pm
Postitas Allar
nissan patrol peaks sobima selleks tööks. kas tal see kesk tiffer on seda ma ei tea aga 3,5 tonni võib temaga vedada küll. vist
Postitatud: P Aug 24, 2008 7:42 pm
Postitas MahviaDeTyrk
allar kirjutas:nissan patrol peaks sobima selleks tööks. kas tal see kesk tiffer on seda ma ei tea aga 3,5 tonni võib temaga vedada küll. vist
Ei ole miskit siukest jama vahekastis - ja puudub ka vajadus selle järele
Postitatud: P Aug 24, 2008 7:42 pm
Postitas yanekk
Ilma igasuguse tagamõtteta,3,5 t haagist võib tehase andmete järgi vedada ka Sorento.
Ise pole veel näinud ühtegi Sorentot tööauto kasutuses.
Postitatud: P Aug 24, 2008 7:44 pm
Postitas reimo
allar kirjutas:nissan patrol peaks sobima selleks tööks. kas tal see kesk tiffer on seda ma ei tea aga 3,5 tonni võib temaga vedada küll. vist
Sõiduauto alla klassifitseeritavaid on rohkemgi (nt. LC V8, kasvõi minu vana Grand Cherokee jne), esialgu eesmärk siiski leida veoautona registris olev veduk.
Postitatud: P Aug 24, 2008 7:52 pm
Postitas reimo
yanekk kirjutas:Ilma igasuguse tagamõtteta,3,5 t haagist võib tehase andmete järgi vedada ka Sorento.
Ise pole veel näinud ühtegi Sorentot tööauto kasutuses.
Kia ilmselt vist odavaim lahendus, aga kahtlen, kas sõiduautona registris oleva asi selleks ostetakse. Kuigi, alla 400k uut automaadiga sellise veovõimega liikurit ilmselt ei leia. Omaette teema on vastupidavus, karta on, et sellise kasutuse juures loetakse enamus tekkida võivaid defekte loomuliku kulumise alla, mida garantii ei kata...
Postitatud: P Aug 24, 2008 8:04 pm
Postitas jr
Ilmselt, kui panna varuosade hinnad kõrvuti ja vaadata kui kaua miskit vastu peab, siis jäävad terve rivistu etteotsa USA Ford F seeria ja Dodge Ram seeria kastikad. Nende järgi tuleb vast Isuzu D-Max ja kõige viimasena Nissan Navara.
Ainuke miinus on vast natuke suurem küttekulu ja 250 / 2500 seeria puhul N2G kategooria, mis viib auto veoauto klassi. Aga tööd tehes ilmselt juht või kes iganes teeb oma tööd rõõmuga ja firmajuht saab mõne krossi rohkem endale aastalõpus välja maksta, sest auto kestab rohkem ja kauem ning remont on odavam kui euromasinatel. Samuti saab sellise masina kolmes vahetuses (on ju 24h sisse võimalik mahutada 3 tööpäeva, 3 x 8 = 24) tööle panna

Postitatud: P Aug 24, 2008 9:37 pm
Postitas fagott
Kuna endal kah kogemus pideval raske haagise veol,siis põhimõte, mida suurem,seda parem.Las siis küsib veoauto luba,kui see juhil olemas niikuinii.10T täismassiga veoautoga kah mõnus vedada,aga vähegi tatise maaga ja tühja kastiga ei liigu see tõepoolest kuskile.Talvel on kah kehvapoolne,kui naastrehve pole.Sisetunne ütleb,et ühelgi euro-japsi kastikal ei ilutse teh. passis haagise täismass 3,5t?Ise kasutan Patrolit, manuaalkastiga on 3,5 ja automaadil 2,5(seetõttu sai valitud manuaal).On tulnud ka aeglusti,diffriluku ja põhjagaasiga objektilt tulema tulla,kuna maamajadesse viivad teinekord mullateed,mis mõnetunnise lausvihmaga suht naljakaks muutuvad
