Kuda kuradi moodi eraldatakse roolivõimeni pumba võll korpusest - vaadates tundub nigut, et peaks pressides väljuma ette poole aga... miski X hetkel ei julenu enam rohkem survet taha anda (et vajutan korpuse laiali) aga liikuma ma teda es saanu
60 Toyota roolivõimendi
Moderaatorid: jr, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
60 Toyota roolivõimendi
Egat 60'ne roolivõimu süsteem ei vaja ometi kusagilt miskit extra spetsiaal õhutamist - st. kas peksab õhu ilusti ise välja ?
Kuda kuradi moodi eraldatakse roolivõimeni pumba võll korpusest - vaadates tundub nigut, et peaks pressides väljuma ette poole aga... miski X hetkel ei julenu enam rohkem survet taha anda (et vajutan korpuse laiali) aga liikuma ma teda es saanu
Kuda kuradi moodi eraldatakse roolivõimeni pumba võll korpusest - vaadates tundub nigut, et peaks pressides väljuma ette poole aga... miski X hetkel ei julenu enam rohkem survet taha anda (et vajutan korpuse laiali) aga liikuma ma teda es saanu
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Esimene soovitus on, et võta üks õlu ja vaata seda pumpa rahulikult. Mina ka ei saanud alguses võlli kätte aga seal oli mingi lukustusseib vmt. Miks sa üldse seda lahti võtad? ... simmeri vahetamiseks pole vaja võlli ära võtta 
Ja peksab õhu ise välja küll... kergitad veidi sillatala, et ratastel kergem pöörata oleks ja siis lappad vaikselt ühest äärest teise.
Ma olin enda omaga pikka aega hädas, et pidevalt õhk roolisüsteemis. Tegelikult oli aga viga veidi muljuda saanud pealevoolutorus. Vaata üle, et teekond potist pumbani oleks võimalikult veatu. Kui pump ei saa piisavalt õli mingi hetk peale, siis ta võtab selle asemele õhu kuskilt (tekib selline rõve undamine)
Ja peksab õhu ise välja küll... kergitad veidi sillatala, et ratastel kergem pöörata oleks ja siis lappad vaikselt ühest äärest teise.
Ma olin enda omaga pikka aega hädas, et pidevalt õhk roolisüsteemis. Tegelikult oli aga viga veidi muljuda saanud pealevoolutorus. Vaata üle, et teekond potist pumbani oleks võimalikult veatu. Kui pump ei saa piisavalt õli mingi hetk peale, siis ta võtab selle asemele õhu kuskilt (tekib selline rõve undamine)
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Vahepeal mitu õlut joodud - miskit lukustit ei leidnud - simmer (kui seal üldse selline asi on - peale vaadates tundub nigu oleks miski kinnine laager või miskit sellist hoopis) ei ole mu meelest ette poole ära võetav, ilma võlli eemaldamatta - seal miski rant võllil mis on eesrommi kirjutas:Esimene soovitus on, et võta üks õlu ja vaata seda pumpa rahulikult. Mina ka ei saanud alguses võlli kätte aga seal oli mingi lukustusseib vmt. Miks sa üldse seda lahti võtad? ... simmeri vahetamiseks pole vaja võlli ära võtta
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Kas on mingi võimalus, et ikkagi ei peksa ise õhku välja või on roolikarbis midagi kinni kiilunud. Nimelt sai septembris mootori vahetuse käigus torud lahti ühendataud, paar kuud tagasi kokku pandud ja täna käima. Nüüd on jama majas, paagis õli muliseb, korgi õhutusavast peksab õhku koos õliga välja aga roolikarpi taha ei võta kuigi sai servast serva krutid oma 30 min järjest.rommi kirjutas: Ja peksab õhu ise välja küll... kergitad veidi sillatala, et ratastel kergem pöörata oleks ja siis lappad vaikselt ühest äärest teise.
Ma olin enda omaga pikka aega hädas, et pidevalt õhk roolisüsteemis. Tegelikult oli aga viga veidi muljuda saanud pealevoolutorus. Vaata üle, et teekond potist pumbani oleks võimalikult veatu. Kui pump ei saa piisavalt õli mingi hetk peale, siis ta võtab selle asemele õhu kuskilt (tekib selline rõve undamine)
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.