Nagu mitmed ehk mäletavad, olen siin oma igasugustest võimalikest käigukastihädadest ja kohaltvõtu vibratsioonidest rääkinud ning abi otsinud. Otsustasin siis lõpuks käigukasti kapremondi ette võtta ja turbiin sai ka uue vastu vahetatud. Kastis sees olid sidurid esimese-teise käigu "osakonnas" juba täiesti metallini kulunud ning lisaks olid nad kokku põlenud ja oma sisemiste hammastega ühele suurele hammakale vaod sisse kulutanud, mis tekitas kõrinat esimeselt teisele vahetusel. Paar siduriketast olid kõverad ka lisaks. Kuidagi ausõna peal ta igatahes üleval püsis ja ime, et mind Euroopas teele ei jätnud

Igatahes nüüd olen väga õnnelik, et mured lahendatud. Masin on nagu uue elu sisse saanud, lendab nagu rakett

Aitäh kõigile abi eest, mis siiani pakkunud olete!