Sain Grandi korda! :D

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Sain Grandi korda! :D

Postitus Postitas speedbird1229 »

Tere kõigile,

Nagu mitmed ehk mäletavad, olen siin oma igasugustest võimalikest käigukastihädadest ja kohaltvõtu vibratsioonidest rääkinud ning abi otsinud. Otsustasin siis lõpuks käigukasti kapremondi ette võtta ja turbiin sai ka uue vastu vahetatud. Kastis sees olid sidurid esimese-teise käigu "osakonnas" juba täiesti metallini kulunud ning lisaks olid nad kokku põlenud ja oma sisemiste hammastega ühele suurele hammakale vaod sisse kulutanud, mis tekitas kõrinat esimeselt teisele vahetusel. Paar siduriketast olid kõverad ka lisaks. Kuidagi ausõna peal ta igatahes üleval püsis ja ime, et mind Euroopas teele ei jätnud :)

Igatahes nüüd olen väga õnnelik, et mured lahendatud. Masin on nagu uue elu sisse saanud, lendab nagu rakett 8)

Aitäh kõigile abi eest, mis siiani pakkunud olete!
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Kui saladus pole siis palju kasti remont maksma läks. Sisemine tunne ütleb, et mul sama teema, või siis vähemalt turbiini vahetus mis vibrat tekitab.
Jeep GC 5,2 -95a.
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Kasti remont koos kasti maha ja pealepanekuga läks kusagil 12000 EEK. Mul lisaks tavalistele siduritele ja remondikomplekti osadele läksid veel kaks lisajuppi, mis panid hinnale üle 1000 eeku juurde. Ma lasin tellida uue turbiini samuti, kuna läbisõitu peaaegu 240k km juba ning kui turbiin üks hetk lendab, siis võib kasti jälle ära lõhkuda. Turbiin oli midagi 5500 EEK juurde veel hinnale.

Räägi, mis sümptomid on sõitmisel? Nagu aru saan, siis miski vibra pidevalt?
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Sümtomid sellised:vahemikus u. 1600 - 1650 pööret tekib vibratsioon, ei ole vahet kas kohapeal või sõidu aeg. Vibra ikka selline, et võtab peki värisema :lol: Teine imelik asi on see, et maantee kiirusel kui vedu taga siis tunneb samuti värinat kui aga gaas maha lasta siis kaob ära. Muidu kõik käigud töötavad ja vahetab ka ilusti.
Tõstuki peal kümneid kordi käidud ning loksutatud kardaane ja kummipatju kuid kõk tundub nagu OK olema.
Mööda netti surfates leidsin sellise väite, et turbiini lukk võib teha seda anomaaliat. Ei oska midagi arvata, tuleb vist kasti teema ette võtta. Kui juba maha võtta siis võiks ju ka sisse piiluda. Sellepärast tundsingi huvi hindade vastu.
Jeep GC 5,2 -95a.
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Tean väga hästi, mida tunned - kusagil on kala, aga kus krt ja kes krt seda öelda oskab :)

Kas muidu päris kindel, et näiteks mootorist ei tule? Mootoripadjad pidavat tekitama taolist jama ning minuteada Reimol oligi üsna sarnane kamm - juba üsna kindel oli, et turbiin õhtal, kuid siis vahetas mootoripadjad ja sai korda. Eks ta ise räägib.

Turbiinilukku saad ju põhimõtteliselt testida ka: vaatad, kas lukustub u. 80st ülespoole kiirusel rahuliku gaasiga. Proovi veel Overdrive välja lülitada, see välistab ka luku sisselülitumise.
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Turbiinilukku saad ju põhimõtteliselt testida ka: vaatad, kas lukustub u. 80st ülespoole kiirusel rahuliku gaasiga. Proovi veel Overdrive välja lülitada, see välistab ka luku sisselülitumise.[/quote]


Järgi proovitud asi. Nii kui pöörded lähenevad 1600 juurde hakkab vibra.
Vibra on ka koha peal mitte ainult sõiduga.
Mootor töötab nagu Singeri õmblusmasin ei usu, et sealt tuleb. Pigem ikka kastist või patjadest.
Jeep GC 5,2 -95a.
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Kelle töökoda rikkamaks sai?
240 tuhat,see peaks originaal läbisõidu juures alles sissesõit olema.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

speedbird1229 kirjutas:Tean väga hästi, mida tunned - kusagil on kala, aga kus krt ja kes krt seda öelda oskab :)

Turbiinilukku saad ju põhimõtteliselt testida ka: vaatad, kas lukustub u. 80st ülespoole kiirusel rahuliku gaasiga. Proovi veel Overdrive välja lülitada, see välistab ka luku sisselülitumise.
Kui nüüd väheke süveneda ja rakendada loogilist mõtlemist :shock: siis kiirusel 80km/h rakendub turbiinilukk ning mootori pöörded ongi samal hetkel u.1650. ja tuleb vibra. Linnasõidul samuti, nii kui lased pöörded sellesse vahemiku siis tulemuseks vibra.
Ikkagi viitab vist turbiini poole.
Jeep GC 5,2 -95a.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Turbiini vibra ei sõltu sellest, kas ta läheb lukku või ei. Turbiinil on lihtsalt labad küljest/katki või kõverad ja tasakaalust väljas turbiini tekitabki vibra. Seda ka tühikäigul. Ühe turbiini eluiga jänkil on kusagil 150 000km. Kui üle selle, siis oled õnnega koos. Ise pooldan sellise maa tagant igal juhul põhimõtte pärast juba uut turbiini ja kasti korraliku pesu. Sealt irdub ikka uskumatul hulgal paska konverteri siduri töö käigus. Ja kui juba korra turbiini vahetuseks läheb, siis kõrgem stall speed ja rohkemate ketastega kui ühekettaga sidur teevad imet teie kandilise telliskiviga, mis kannab Jeep nime. Lihtsa turbiini vahetusega on võimalik 1-2s kiirendusel veerandmiilil maha kärpida :)
+372 5028488
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

yanekk kirjutas:Kelle töökoda rikkamaks sai?
240 tuhat,see peaks originaal läbisõidu juures alles sissesõit olema.
Ikka kasti Imre sai "rikkamaks" :) Aga jah, kast oli seest tõesti mäda nagu ma teises postituses kirjutasin. Kardan, et treileri vedamine võis kõvasti eluiga vähendada kastil. Tal siiski lisatud eraldi selline kärukonks, kuhu tuleb ka pidev toide ning see viitab haagissuvilale. Ma muidu Jeepforumist lugenud, et taolise läbisõidu juures kapremont väga tõenäoline... :(
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

speedbird1229 kirjutas: Kardan, et treileri vedamine võis kõvasti eluiga vähendada kastil. Tal siiski lisatud eraldi selline kärukonks, kuhu tuleb ka pidev toide ning see viitab haagissuvilale. Ma muidu Jeepforumist lugenud, et taolise läbisõidu juures kapremont väga tõenäoline... :(
Krt.ärge hirmutage,läbisõit(99%õige)235 tuhat ja topelt juhtmed tulevad ka kärukonksu.Vähemalt tean hakata arvestama sellise riski allikaga nagu käigukast.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Kasutaja avatar
speedbird1229
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: P Dets 09, 2007 11:22 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas speedbird1229 »

Paanikaks pole vast põhjust veel, kuid täiesti reaalne pidavat olema jah sellise läbisõidu juures kasti remontida. Mäletan, et kunagi rääkisid miskit käigukasti teemal, et sul ka viskas teise käigu kerge kolksuga sisse nagu minul tol ajal? Võimalik, et see on ka MINGI indikatsioon kulumisest kusagil seal sees, sest mul nüüd pärast remonti on väga sujuv. Eks võib ju mingi hetk kokku saada ja praegu on minu masina pealt hea võrrelda, kas teeb midagi teisiti sul. Üldse tahaks näha seda püssi, mille oma Grandist oled meisterdanud. Kui viimane kord kohtusime, siis vist ei olnud jällegi pooltki seda laadungit varustust sul peal, mis praegu :D
Georg

'96 Grand Cherokee Limited 5.2 V8
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”