1. leht 1-st
difri hammasrattad
Postitatud: K Juun 25, 2008 5:17 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Tekkis küsimus, et mida koledat hakkaks juhtuma kui kasutada tagadifri käbi ja taldrikut esisillas - st. hambad on teist pidi viltu aga.... mida see endaga kaasa toob ?
Postitatud: K Juun 25, 2008 10:08 pm
Postitas totu
Kas ikka on teistpidi? Ise ei ole küll kunagi selle pilguga vaadanud aga teoreetiliselt peaks samad olema, st. vahetatavad.
Postitatud: K Juun 25, 2008 10:14 pm
Postitas MahviaDeTyrk
No see sõltub natike ka vahekasti ehitusest - st. sellest, kas kardaanit pöörlevad samas suunas või vastupidistes
Postitatud: K Juun 25, 2008 10:45 pm
Postitas fagott
No toyotal(BJ40),millel kardaanid ühtepidi pöörlevad,on diffrid ühesugused.
Postitatud: N Juun 26, 2008 6:18 pm
Postitas MahviaDeTyrk
No Nissanil (Y60, Y61) on esimene ja tagumine erinevad - st hambad on erinevat pidi viltu
Postitatud: R Juun 27, 2008 9:21 am
Postitas jr
Uluma hakkab ja hammas ei ole ilmselt mõeldud teistpidi töötamiseks pika koormusega. Patrolil on jah nii öelda "Reverse Cut" differ.
Postitatud: R Juun 27, 2008 10:44 am
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas:Uluma hakkab ja hammas ei ole ilmselt mõeldud teistpidi töötamiseks pika koormusega.
Ulumine oleks tühiasi - küsimus nagu pigem, kas puruneb midagi
(efekt oleks ju umbkaudu selline nagu sõidaks pidevalt tagurpidi)
Nt. vene Gaz'i baasil ehitatud kahveltõstukitel on ju esisillaks Gaz'i tagasild - sõidab tõstuk suhtkoht 50/50 edasi tagasi suunas
Postitatud: R Juun 27, 2008 10:54 am
Postitas tai
Nt. vene Gaz'i baasil ehitatud kahveltõstukitel on ju esisillaks Gaz'i tagasild - sõidab tõstuk suhtkoht 50/50 edasi tagasi suunas
Neil masinatel on muidugi läbi aegade meeletud läbisõidud ja kiirused.
Postitatud: R Juun 27, 2008 11:54 am
Postitas totu
Saime jälle targemaks. Tegelikult pinnatöötlus peaks sama olema, st. maasturi läbisõidud ei tohiks küll hambaid ära kulutada ja võimalikud jõud on niikuinii arvestatud ka tagurpidiseks liikumiseks. Sel juhul tuleb reduktor paigaldada tagurpidi, teo võll tsentrist kõrgemale, muidu jääb suund valeks. Kindlasti peab pöörlemissuunad ja kardaani võimaliku vastukäimise enne läbi mängima. Ja väga väikestel kiirustel võivad teo laagrid kuivale jääda, mõistlik mingit karmimat õli kasutada või taset tõsta.
Postitatud: R Juun 27, 2008 2:05 pm
Postitas jr
Eks põhitõde ole vast õlitamises? Taldrik peab üldiselt edasi sõites teole õli koheselt peale kerima, mitte vastassuunas ringiga üle tadlriku teda sinna tooma.
Postitatud: R Juun 27, 2008 6:32 pm
Postitas MahviaDeTyrk
totu kirjutas:Sel juhul tuleb reduktor paigaldada tagurpidi, teo võll tsentrist kõrgemale, muidu jääb suund valeks.
No nt. trolli esisillas ongi differ nii, et teo võll on tsentrist kõrgemal
jr kirjutas:Eks põhitõde ole vast õlitamises? Taldrik peab üldiselt edasi sõites teole õli koheselt peale kerima, mitte vastassuunas ringiga üle tadlriku teda sinna tooma.
Ee - misviisi sa seda ette kujutad, et difri taldrik rataste pöörlemissuunale vastupidi käib ?
Mis puutub taldriku hammaste kaldesse - siis kas ei või seal ka nati olla tegemist tsentrifugaaljõule vastu töötamisega - st. et vedada õli satelliitide õlituseks keskele ?
Postitatud: K Juul 09, 2008 4:41 pm
Postitas enno
difriülekande hammas on lihvitud. tagakülg ei pruugi olla, sõltub mudelist. Ja spiraalhambaga nurkülekanne, hüpoid liiatigi, on tegelt uskumatut täpsust nõudev teema, head difrid ei ulu.
Hüpoidist on kirjutatud piiblist paksemaid ( ei väida, et sisukamaid) kirjatükke.