1. leht 2-st

Sorento hardening...

Postitatud: E Juun 09, 2008 5:20 pm
Postitas rvv337
tekkisid mõned küsimused... nagu arugi saate pole eriti kopenhaangen antud valdkonnas :)

- odavamatel sorentodel on piiratud libisemisega taga differ, kallimatel mitte.. tekkis küsimus (mul ei piira taga keegi midagi) kas ma seda endale alla panna ei saaks... pean niikuinii uue esimese vist ostma, siis saaks sama suhtege osta sponsori abiga taha ka uue ja maastikul läheks ehk paremini?

- kas vintsi on keegi sorentol ees näinud? saab panna?

- kas esisillale manuaalseid hub'e saab sorentole panna?

- kas miskit offroad velgi ja rehve saab ka panna ilma olulise ümberehituseta.. mingi 33" x 12.5 näiteks ? või sõidavad laiemad rehvid keeramisel kohe koopasse kinni?

ilmselt mõnele siin kõige lõbusam küsimus: kui ruttu automaat kasti õli keema hakkab kui aeglustiga veidi tõsisema mudasees madistada... ?

:D

Re: Sorento hardening...

Postitatud: T Juun 10, 2008 11:47 pm
Postitas Landy
rvv337 kirjutas: - odavamatel sorentodel on piiratud libisemisega taga differ, kallimatel mitte.. tekkis küsimus (mul ei piira taga keegi midagi) kas ma seda endale alla panna ei saaks... pean niikuinii uue esimese vist ostma, siis saaks sama suhtege osta sponsori abiga taha ka uue ja maastikul läheks ehk paremini?
Ehk saab siit veidi abi:
http://www.kia-forums.com/kia-sorento-f ... ntial.html
http://4wheeldrive.about.com/library/we ... 22102a.htm
- kas vintsi on keegi sorentol ees näinud? saab panna?
Saab saab, webis müüakse neile küll vintse külge.

Panekust:
http://www.kia-forums.com/kia-sorento-f ... rento.html

Pilte ka:
Pilt
Pilt
- kas esisillale manuaalseid hub'e saab sorentole panna?
Kohe silma ei jäänud, eeldab rohkem webis surfamist
- kas miskit offroad velgi ja rehve saab ka panna ilma olulise ümberehituseta.. mingi 33" x 12.5 näiteks ? või sõidavad laiemad rehvid keeramisel kohe koopasse kinni?
Spets velgi pole vaja, aga rehvid peks mine suvalised MT- mustriga. Webist jäimulje, et niis uuri sinna alla panna ei õnnestu, pead ilmslet 31" rahulduma. Originaalis on selle vist ires 245/70R16 (~29,5")


Üldist tuuning juttu:
http://www.tankermotors.co.kr/english/t ... orento.asp
http://forums.overlander.com.au/viewtop ... fcf4b87abe

Postitatud: K Juun 11, 2008 9:05 am
Postitas rvv337
tänud infi eest :)

Postitatud: R Juun 20, 2008 4:09 pm
Postitas STG44
manuaalseid hube panna ei saa ,st kuidagi oleks võimalik aga mõttetult keeruline
LSD lõppes 06.a., siis tuli ESP, nii et silda vahetades peaks ikka saama, kui sul on enne 06.a. ja ei piira libisemist, siis võibolla on kulunud ?

Postitatud: P Juun 22, 2008 11:47 am
Postitas vessa
Sorentodele pandi kome eri tüüpi tagasilla difreid - esimesed Kiad mis tulid Eestisse olid päris räige plokiga ja neid hakati hulgi kummuli keerama, kuna kruusal ja lumel võtsid üsna kergelt lukku ja siis on autot üsna jänt juhtida. Siis oli veel väheke leebem LSD olemas ja kolmas variant on üldse ilma. Mingi aeg sai neid lausa esinduses valida uut autot soetades. Minul omal on see räigem LSD olemas ja libedaga pead üsna mees olema et seda ainult tagaveoga teel hoida. Läbivus on muidugi sellise auto kohta väga hea - eriti siis kui rehv korralik on.

Postitatud: N Sept 25, 2008 12:47 pm
Postitas juhan95
kuidas seda teada saab, mis LSD on? (räige, leebe või mitteüldse) Sorento aastast 2005.

Terv,
Juhan

Postitatud: N Sept 25, 2008 12:57 pm
Postitas tarmo
juhan95 kirjutas:kuidas seda teada saab, mis LSD on? (räige, leebe või mitteüldse) Sorento aastast 2005.
Nagu Marek ütles, siis 2006-ni olid LSD-d.

Tõsta mõlemad tagarattad õhku ja jäta käik sisse.
Kui ühte tagaratast pöörad ja teine pöörleb samas suunas, siis on LSD. Kui pöörleb erinevas suunas, siis pole või on LSD nii kulunud.

Postitatud: E Sept 29, 2008 1:24 pm
Postitas STG44
huvitavad variandid LSD-l (räige -leebe), kuulen esimest korda, et LSD-i on erineva kangusega. Kuni 100000 km peaks LSD töötama igal juhul. Kui oled suurem manööverdaja - linnasõit enamus, siis võiks ta kulunum olla ja mõeldud on ta ikka pehmele ja libedale pinnasele. Kruusateel sa vaevalt auto kinni jätad.
Peale 2006.a., st uuel mudelil võeti LSD maha, ja pandi peale stabiilsuskontroll. Üks põhjustest olid sagedased avariid tänu keregele tagaosale ja LSD tööle - kurvides külg kergelt ette.
Aga kui kellegil on uue auto (nt. Nissan, Mitsub.) ostul võimalik valida LSD või diffrilukud, siis lihtinimene valigu kindlasti LSD, mis on lihtne, töökindel ja toimib ilma juhi abita. Diffrilukul on lülitamiseks elektri- ja vaakumsüsteem, mis sageli mõne aasta sõitnud autol ei tööta erinevatel põhjustel.

Postitatud: P Dets 28, 2008 10:14 am
Postitas Tihver
Kuidas kommenteerivad kuni 2006 aasta Sorento omanikud ise LSD tööd... Kas libedaga läheb auto kergelt kurvis libisema ja kui hästi selline libisemine gaasi ning rooliga kontrollitav on.

Olen pilgu peale pannud sellele isendile Link

Kuna siiani oled sõitnud autoga, millele on ESP, siis olen harjunud võtma kurve nii, et ESP korrigeerib kurvis liikumist.

Teine teema on mootor. Mis on peamised erinevused 103 ja 125 kW diislitel. Kuidas on vastupidavusega, kiirenduse ja kütusekuluga lood. Kas käigukast on sama?

Postitatud: P Dets 28, 2008 11:11 am
Postitas MahviaDeTyrk
Tihver kirjutas:Kuna siiani oled sõitnud autoga, millele on ESP, siis olen harjunud võtma kurve nii, et ESP korrigeerib kurvis liikumist.
Noh eks sa siis oled lõpuks sunnitud ise ka autot juhtima õppima :roll:

LSD või mitte LSD

Postitatud: P Dets 28, 2008 12:32 pm
Postitas rvv337
kui autol (2002) peaks olema LSD aga kõhupeale kinni jäädes käib ringi vaid üks tagaratas, siis on LSD'ga lood kehvasti eks? aga kas seda kuidagi peale ei anna keerata või tulekski kogu taga reduktori uus sisu osta?

Re: LSD või mitte LSD

Postitatud: P Dets 28, 2008 1:23 pm
Postitas jr
rvv337 kirjutas:kui autol (2002) peaks olema LSD aga kõhupeale kinni jäädes käib ringi vaid üks tagaratas, siis on LSD'ga lood kehvasti eks? aga kas seda kuidagi peale ei anna keerata või tulekski kogu taga reduktori uus sisu osta?
LSD lukul peaks saama vahetada hõõrdeseibe, kui need kulunud on. See on ainuke kuluv asi, mis LSD's kulub. Ja kui liiga ära kulub, siis ei tööta. Uued seibid sisse ja jälle nagu uus. Nissanil saab neid seibe lausa erineva paksusega, millest sõltub kui tihkeks LSD lukk läheb.

Postitatud: P Dets 28, 2008 5:23 pm
Postitas sambla-aadu
Jaak, räägi nendest Nissanite LSD hõõrdseibidest lähemalt-et kui palju maksab ja kuskohast saab. Mind hakkas see täitsa huvitama :)

Postitatud: P Dets 28, 2008 7:30 pm
Postitas HrHunt
LSD on väga hea asi, mul on see esisillas küll, "pereautol", ja mitte ketastega vaid koonusega ja 2/3 max plokki. Jube kahju et Jimnyl miskit säärast pole, hakkasin juba ära unustama mismoodi see totakas 1 ratta tühikaapimine välja näeb.

Postitatud: T Mär 31, 2009 9:00 pm
Postitas uhti
Ma töötasin 6a. Kia esinduses ja LSD tagadifrit kohtasin ainult ühel esimestest Sorentodest.Ülejäänutel oli tavaline differ.