1. leht 1-st
Patrolil kadus jõud
Postitatud: E Juun 02, 2008 10:51 pm
Postitas sirr
Peale 40km väga tolmustel kruusateedel sõitmist kadus autol jõud ja kiirendus. 0-90 kiirendab nii minutiga... Käigukasti lülitusnupul hakkab kiirendamist üritades põlema Power nupp ehks ee, millega saab kasti jõulisemaks lülitada.
Kahtlustasin õhufiltrit aga musta tagant ei tule. Samas ei taha nagu hästi pöördesse ka minna...
Enne kui hakkan filtreid lahti kiskuma ja vahetama uurin, et äkki kellelgi kogemusi sarnase asjaga või ideid mis juhtus?
Re: Patrolil kadus jõud
Postitatud: E Juun 02, 2008 10:54 pm
Postitas MahviaDeTyrk
sirr kirjutas:Käigukasti lülitusnupul hakkab kiirendamist üritades põlema Power nupp ehks ee, millega saab kasti jõulisemaks lülitada.
Minu Trollil polegi Power nuppu käigukangi või kasti küljes

- mul kiirendab masin siis kui ma parema jalaga õiget pedaali vajutan
Re: Patrolil kadus jõud
Postitatud: E Juun 02, 2008 11:34 pm
Postitas seff
sirr kirjutas:Peale 40km väga tolmustel kruusateedel sõitmist kadus autol jõud ja kiirendus. 0-90 kiirendab nii minutiga... Käigukasti lülitusnupul hakkab kiirendamist üritades põlema Power nupp ehks ee, millega saab kasti jõulisemaks lülitada.
Kahtlustasin õhufiltrit aga musta tagant ei tule. Samas ei taha nagu hästi pöördesse ka minna...
Enne kui hakkan filtreid lahti kiskuma ja vahetama uurin, et äkki kellelgi kogemusi sarnase asjaga või ideid mis juhtus?
mis pagana mootor ?mis patrol?
mingi emane 2,8 v?
postitus on ka aˇla vanaemal kadus kohvreid tassides j6ud....
Postitatud: T Juun 03, 2008 12:18 am
Postitas sirr
3,0 td, 2003
loodan, et sa ei kõvatanud niisama ja oskad nüüd peale seda infot asjalikku nõu anda.
Postitatud: T Juun 03, 2008 12:29 am
Postitas seff
kui niisama tyhikäigul ka p66rdesse ei lähe siis , aeg meelde tuletada millal viimati filtreid vahetati..kütuse jms
Postitatud: T Juun 03, 2008 9:13 am
Postitas MahviaDeTyrk
sirr kirjutas:Kahtlustasin õhufiltrit aga musta tagant ei tule. Samas ei taha nagu hästi pöördesse ka minna...
seff kirjutas:kui niisama tyhikäigul ka p66rdesse ei lähe siis , aeg meelde tuletada millal viimati filtreid vahetati..kütuse jms
Kui kütet kätte ei saa siis ega ta musta ei viska küll jh
sirr kirjutas:loodan, et sa ei kõvatanud niisama ja oskad nüüd peale seda infot asjalikku nõu anda.

@ seff
PS: ega ZD30 pole kh etem kui RD28T - ühed euroturu säästumootorid mõlemad
Postitatud: K Juun 04, 2008 11:46 am
Postitas STG44
külasta lähimat kompetentset (Nissani) töökoda ja telli diagnostika. Usu, et lihtsalt proovides ja vaadates "mis saab kui selle asja ära vahetan" sa õnne ei leia !
Re: Patrolil kadus jõud
Postitatud: K Juun 04, 2008 1:10 pm
Postitas Tony
sirr kirjutas:Enne kui hakkan filtreid lahti kiskuma ja vahetama uurin, et äkki kellelgi kogemusi sarnase asjaga või ideid mis juhtus?
nu filtrid võid sa niikui nii ära vahetada, egas see liiga ei tee ja miljoneid ka ei maksa. Lisaks veel tehtav kodustes tingiustes

ennegi nii mõnigi müstika peale filtrite vahetamist kadunud.
Best
Tony
Postitatud: K Juun 04, 2008 5:20 pm
Postitas jr
Variant on et kast pekkis ja kukub avarireziimi ning lülitab ka mootori sinnapeale, võttes ära jõu mis võiks viimasegi kastis lõhkuda. Ehk siis nii öelda "Limp Home Mode". Mine diagnosti esinduses ja auto räägib ilmselt ise ära mis viga nii moodsa Patroli puhul.
Postitatud: K Juun 04, 2008 7:30 pm
Postitas MahviaDeTyrk
jr kirjutas:Mine diagnosti esinduses ja auto räägib ilmselt ise ära mis viga nii moodsa Patroli puhul.
Displaying the ECU fault codes. (ZD30) 3.0ltr TDi
1.Ensure that the battery is fully charged and that the engine is at normal operating temperature.
2.Ensure all accessories are switched off.
3.Switch the ignition On but do not start the engine.
4.Bridge terminals 8 (IGN) and 1 (CHK) on the diagnosis connector. The engine waring lamp should extinguish.
Connector diagram (looking front on) it looks like a wiring plug rectangle shape.
Top row
16,15,14,13,12,11,10,9
8,7,6,5,4,3,2,1
Bottom row
Bridging 8 (IGN) and 1 (CHK) with piece of wire (just push it into the slot)
5.Wait at least 2 seconds and then remove the wire bridging the terminals of the diagnosis connector. Any stored fault codes should now be able to be read.
6.Read the codes by counting the number of flashes of the Check Engine warning lamp. The code numbers are displayed as sets of separated by a 2.1 second pause. Each set comprises a series of 0.6 second flashes, a 0.9 second pause and a further series of 0.3 second flashes. The first set represents the first 2 digits of the code and the second set represents the last 2 digits.
Example 1. Code 0102 (Air Flow sensor) would be shown as one 0.6 second flash, a 0.9 second pause and two 0.3 second flashes.
Example 2. Code 1004 (Injection Pump fuel cut out system) would be shown as ten 0.6 second flashes, a 0.9 second pause and four 0.3 second flashes.
Note: To cease retrieving codes or to read codes again, turn the ignition Off and wait at least ten seconds before restarting the above procedure if necessary.
Postitatud: R Juun 13, 2008 11:03 pm
Postitas sirr
faktost tuli asi tagasi koos vahetatud õhukuluanduriga.