1. leht 1-st

Hiluxi 2,4td (2000a) lõppkiirus

Postitatud: K Mai 28, 2008 4:59 pm
Postitas krunnn
Tere

Mure selline et ei ole olnud vajadust sõita üle 95 -100 km/h.
Kuna on võimalus sõita nüüd teatud lõikudel 110, siis proovisin ja ei lähe rohkem, kui nati tagant tuult ja nati allamäge siis 120.
Pandud ka proovimõttes uu sõhu ja küttefilter, aga ei midagi.
Tegemist 4 uksega ja pealt kuudiga, 2,4td 2000a masinaga.
Oskab keski nõu anda või kommida?

Postitatud: K Mai 28, 2008 10:32 pm
Postitas jr
No see on sulle paras karistus, et sa sellise asja nagu Hilux endale ostsid. Sealt ei olegi mõtet rohkem loota. :twisted:

V8 ruulib...

Re: Hiluxi 2,4td (2000a) lõppkiirus

Postitatud: K Mai 28, 2008 10:37 pm
Postitas MahviaDeTyrk
krunnn kirjutas:Tere
Kuna on võimalus sõita nüüd teatud lõikudel 110, siis proovisin ja ei lähe rohkem, kui nati tagant tuult ja nati allamäge siis 120.

Oskab keski nõu anda või kommida?
No jääb üle loota, et enamuses on vastutuul - ma saan aru, et muidu ei püsi 110 peal :twisted:

Postitatud: K Mai 28, 2008 10:56 pm
Postitas fagott
Vaata teh.passist kilovatte ja leiad suht olematu suuruse...

Postitatud: N Mai 29, 2008 9:35 am
Postitas krunnn
Tänan, et vaevasite end natukenegi klaviatuuri puudutamisega: Küsimuse mõte oli sellest, et kaheukseline ilma kuudita jookseb suht jõudsalt 140, rehvimõõdud ka on samad, kas 20cm üle katuse ulatav kuut tekitab sellise takistuse? Lahtise kasti kütusekulu ja kiiruse efekti usakate puhul kummutasid müüdimurdjakesed, aga need (usakad) liiguvad ju nagu kui nii tühikäigul:-) legaalse maanteekiiruse puhul.
Loomulikult kõlbab Hiluxi mootor ajama ringi ainult usaka kojamehi, aga kas siis see väike tuuletakistus mõjub nii tugevalt, või äkitse on mõni mees pumpa kruvinud.




[quote="jr"]No see on sulle paras karistus, et sa sellise asja nagu Hilux endale ostsid. Sealt ei olegi mõtet rohkem loota. :twisted:

JR-le: ise olid koi ja ei tahtnud mulle oma purukssõidetud patrolit müüa.
IF...

Postitatud: N Mai 29, 2008 5:01 pm
Postitas traatjalg
Minu neljaukseline hiluks 98a. mootoriks 2LT jookseb küll 120 kergelt. 130 135 juba selline piinamine. Palju sealt veel tulemas ei ole raatsinud proovida.

Postitatud: N Mai 29, 2008 8:46 pm
Postitas jr
Näiteks on mul meeles järgmine test mida tegin.

5.0L Ford Bronco
*Kuut peal jooksis vabalt 180kmh välja
*Kuut maas, tagumine luuk üleval, 140 oli juba ilge pingutus.
*Kuut maas, tagumine luuk all, 170 tuli vabalt

Ilmselt tekkisid keerised kui kuut maas oli. Ja vaba mineku all ma mõtlen seda esimest numbrit kuhumaani ilma erilise pingutuseta masin jookseb.

Postitatud: N Mai 29, 2008 11:05 pm
Postitas kopakutt
vaata kütuse torud üle- kas ei ime õhku vahele. filtrid on korras? kui need kaks asja on korras siis peaks kontrollima süütenurka . kas musta suitsu viskab kergelt kui järsult gaasi anda? kui ei viska siis peaks kütust lisama pumbast.

Postitatud: R Aug 15, 2008 11:13 am
Postitas Otokas
Minul on endine Eesti Energia Hilux selle kõrge kuudiga oli max, mis üldse oli võimalik saavutada 110 km/h. Tegime kuudi 35 cm madalamaks (ulatub ca 5 cm kabiinist kõrgemale) ning auto max kiirust tõusis 130 peale.

Postitatud: P Aug 24, 2008 9:20 pm
Postitas mart77
Kunagi kinnisel väääääääga pikal lõigul sai katsetatud - 140 ja mitte kriipsugi üle. Masin ise 2-ukseline 4-kohaline ilma kuudita, 2003.

Mart

PS. Töökaaslane ärples just enne seda, kuidas ta rallis 160-ga ;)