Exploreri sildades õlide vahetus

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Exploreri sildades õlide vahetus

Postitus Postitas suzi »

Tegu siis 92. a. Exploreriga. Ees Dana 35 ning taga Fordi 8,8 L73 tähisega ehk siis LSD-ga. Sooviks diffrites õlid vahetada kuid tekkis väike segadus nimelt pole kummalgi diffril "tühjendus" punni? Dana 35 on vähemalt kontroll auk. Ok ajan auto tagumise otsa kõrgelmale ning imuriga saan eest enamus õlist kätte ning uue asemele. Aga tagumisel sillal pole ei tühjendus ega ka kontroll punni. Kas ainult kaas maha? Difri peal justkui täitekorgi leiaks. Kui kaas maas siis ilmselt mõteks nn kontroll punn sisse puurida/keermestada, et edaspidi peale kraavi/jõe ületamist lihtsam kontrollid vee sattumist diffritesse?

Kellelgi häid ideid?

Kui juba vahetamiseks läheb siis vahetaks ka vahekasti õli ära. Mida vahekasti kallata?
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jänkidel käib jah, kas kaas maha või differ küljest kui õli tahad vahetada. Idee on selles olnud neil, et siis oled sunnitud hindama ka visuaalselt kas või hoolduse käigus difri seisukorda.

Vahekastis käib tavaliselt ATF tüüpi õli. Pakun et Fordi puhul on see Mercon tüüpi lisandiga.
+372 5028488
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Tere tulemast Dana maailma. Diffri kaanest välja, täiteavast sisse.
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

virgo kirjutas:Tere tulemast Dana maailma. Diffri kaanest välja, täiteavast sisse.
Exploreril pole danal nn kaant, vaid seda asendab käärsilla õõts. Võin homme klõpsaka teha siis saab aru.

Aga ega siis midagi kaas maha

...jällegi siruli auto all, õli tilgub sirinal.
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Siis keerad kääri küljest difri lahti, kangutad alla prao sisse ja niristad õli välja. Kui tihend katki läheb, siis võtad poolassid välja, difri küljest, asendad tihendi ja kruvid külge tagasi. Hea väljaõppe korral käib käärsillal differ maha ja peale tunniga :)

Jõudu!
+372 5028488
Vasta

Mine “Ford”