1. leht 1-st

käändetelje pukside vahetuse tulemus...

Postitatud: L Mai 03, 2008 10:16 pm
Postitas t6nu
Sai siis täna need 4 puksi ära lastud vahetatud, kuna oli tsipa kiire je tundus, et Tallinnast on koonuslaagritel kõik otsa saanud, siis kahmasim kuulidega komplekti ja andisn vahetajale üle. Üllatuseks oli, et ka enne olid olnud seal juba kuuliga.... ilmselt siis varemgi vahetatud aga see selleks, tulemus suht jama, rool oluliselt raskem kui enne, ka tagasi pöörates peab jõuga keerama, enne oli ikka vähemalt tagasijooks suht vaba, nüüd paned nagu 'sihi' paika ja kui vaja siis korrigeerid, rool ilma puutumata ise ei liigu. Kas on lootust, et kulub ise normaalseks või peab midagi ette võtma? Muideks, komplekt (4tk) selliseid kuuliga käändtelje otsi on Salve tn lõpus mingis poes vaid ~200 eeku, uaziku poes sealsamas lähedal on enam kui 2x kallim (aga eile oli ta kinni ja siis leidsingi tolle teise poe, seal on ka päris palju muid vene masinate jubinaid). Aga ikkagi, mis selle kange rooliga nüüd siis peale hakata?

Postitatud: P Mai 04, 2008 7:00 pm
Postitas Muska71
Kui rool on kange siis on kuulpuksid reguleerimatta(poovad),need vajavad väga täpset regullimist.

Postitatud: P Mai 04, 2008 11:03 pm
Postitas t6nu
armuke kirjutas:Kui rool on kange siis on kuulpuksid reguleerimatta(poovad),need vajavad väga täpset regullimist.
kuskohast ja kuidas neid veel reguleerida annab?

Postitatud: E Mai 05, 2008 6:57 pm
Postitas Muska71
Keerad puksil kaane maha ja lisad kaane ja silla korpuse vahele plekist lehti,keerad kaane peale ja proovid kui loks sees siis on palju ja kui ikka poob siis tuleb veel lisada lehti,neid lehti on isegi hiiul müügil.Kui uued puksid all siis läheb neid lehti sinna 3-4mm,paksemad lehed tegin ise 1-1,5 mm plekist,õhukesed saad osta poest.

Postitatud: E Mai 05, 2008 7:49 pm
Postitas t6nu
kas samalaadne reguleerimine tuleb teha ka tavaliste pronkspuksidega ja uuetüübiliste koonuslaagritel olevate puksidega või tekib selleks vajadus vaid nende kuulpukside korral?

Postitatud: E Mai 05, 2008 8:44 pm
Postitas Tony
nu reguleerida tuleb kõike, kui sa seda parandad või täiendad, tegemist on ikkagi venelasega :wink:

Best
Tony

a

Postitatud: T Mai 06, 2008 12:31 pm
Postitas k6uts84
Mina paigaldasin koonuslaagritega puksid ja reguleerisin papptihendiga ja tulemus sai väga hea....kuidas papptihendiga vastu peab seda veel ei tea, aga esimesed sõidud olid normaalsed :)

Postitatud: T Mai 06, 2008 6:48 pm
Postitas Muska71
Pronks puksidega kogemus puudub,koonuslaagritel pukse tuleb samuti reguleerida kuid oluliselt harvem

Postitatud: R Mai 09, 2008 3:21 pm
Postitas t6nu
plekid vahele keeratud, tundus nagu oleks roolivõimendi külge saanud :-)
Sattus kätte ka üks kena manual, kus oli õpetus, kuidas neid liigendeid peab reguleerima, nojah tagantjärgi tarkus aga ikkagi, selgus, et peaks munaku juurest seestpoolt selle suure otsaseibi maha keerama ja siis alles nende plekitükkidga timmima nii, et loksu pole. ma tõstsin esiotsa üles ja panin silma järgi plekke, et puskile peale ei suruks väga, siis proovisin keerata, kui takistas, siis panin veel natuke, noh ei tea, ehk käib.

kääntelje puksid

Postitatud: E Sept 22, 2008 8:09 pm
Postitas kylminaator
Käsil siis kääntelje pukside vahetus ning sooviks infi targematelt, et kuidas neid vanu pukse kõige kiiremini kätte saada?

Re: kääntelje puksid

Postitatud: E Sept 22, 2008 8:35 pm
Postitas Tony
kylminaator kirjutas:Käsil siis kääntelje pukside vahetus ning sooviks infi targematelt, et kuidas neid vanu pukse kõige kiiremini kätte saada?
keskel on ju seal keere sees, kui õieti mäletan siis 10'ne, keerad 10 poldi, paned tõmmitsa otsa ja vaikselt sikutad

Tony