käändetelje pukside vahetuse tulemus...
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
käändetelje pukside vahetuse tulemus...
Sai siis täna need 4 puksi ära lastud vahetatud, kuna oli tsipa kiire je tundus, et Tallinnast on koonuslaagritel kõik otsa saanud, siis kahmasim kuulidega komplekti ja andisn vahetajale üle. Üllatuseks oli, et ka enne olid olnud seal juba kuuliga.... ilmselt siis varemgi vahetatud aga see selleks, tulemus suht jama, rool oluliselt raskem kui enne, ka tagasi pöörates peab jõuga keerama, enne oli ikka vähemalt tagasijooks suht vaba, nüüd paned nagu 'sihi' paika ja kui vaja siis korrigeerid, rool ilma puutumata ise ei liigu. Kas on lootust, et kulub ise normaalseks või peab midagi ette võtma? Muideks, komplekt (4tk) selliseid kuuliga käändtelje otsi on Salve tn lõpus mingis poes vaid ~200 eeku, uaziku poes sealsamas lähedal on enam kui 2x kallim (aga eile oli ta kinni ja siis leidsingi tolle teise poe, seal on ka päris palju muid vene masinate jubinaid). Aga ikkagi, mis selle kange rooliga nüüd siis peale hakata?
Keerad puksil kaane maha ja lisad kaane ja silla korpuse vahele plekist lehti,keerad kaane peale ja proovid kui loks sees siis on palju ja kui ikka poob siis tuleb veel lisada lehti,neid lehti on isegi hiiul müügil.Kui uued puksid all siis läheb neid lehti sinna 3-4mm,paksemad lehed tegin ise 1-1,5 mm plekist,õhukesed saad osta poest.
a
Mina paigaldasin koonuslaagritega puksid ja reguleerisin papptihendiga ja tulemus sai väga hea....kuidas papptihendiga vastu peab seda veel ei tea, aga esimesed sõidud olid normaalsed 

plekid vahele keeratud, tundus nagu oleks roolivõimendi külge saanud 
Sattus kätte ka üks kena manual, kus oli õpetus, kuidas neid liigendeid peab reguleerima, nojah tagantjärgi tarkus aga ikkagi, selgus, et peaks munaku juurest seestpoolt selle suure otsaseibi maha keerama ja siis alles nende plekitükkidga timmima nii, et loksu pole. ma tõstsin esiotsa üles ja panin silma järgi plekke, et puskile peale ei suruks väga, siis proovisin keerata, kui takistas, siis panin veel natuke, noh ei tea, ehk käib.

Sattus kätte ka üks kena manual, kus oli õpetus, kuidas neid liigendeid peab reguleerima, nojah tagantjärgi tarkus aga ikkagi, selgus, et peaks munaku juurest seestpoolt selle suure otsaseibi maha keerama ja siis alles nende plekitükkidga timmima nii, et loksu pole. ma tõstsin esiotsa üles ja panin silma järgi plekke, et puskile peale ei suruks väga, siis proovisin keerata, kui takistas, siis panin veel natuke, noh ei tea, ehk käib.
-
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: P Apr 13, 2008 10:03 pm
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
kääntelje puksid
Käsil siis kääntelje pukside vahetus ning sooviks infi targematelt, et kuidas neid vanu pukse kõige kiiremini kätte saada?
Re: kääntelje puksid
keskel on ju seal keere sees, kui õieti mäletan siis 10'ne, keerad 10 poldi, paned tõmmitsa otsa ja vaikselt sikutadkylminaator kirjutas:Käsil siis kääntelje pukside vahetus ning sooviks infi targematelt, et kuidas neid vanu pukse kõige kiiremini kätte saada?
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3