1. leht 1-st
vints ja "booster"
Postitatud: P Apr 27, 2008 2:51 pm
Postitas ricardo
Mõne arvates kindlasti mõttetu küsimus, aga ta ei pea ju kommenteerima. Aga teema järgmine, kas võib vintsi voolu võtta käivitusabi ehk boosteri pealt. Mõte sellest et vints teisaldatav veoki kastis ja tõstaks talle boosteri kõrvale, krokodilliotsad vintsi juhtmete külge ja tuld? Või ei tohiks seda teha?
Re: vints ja "booster"
Postitatud: P Apr 27, 2008 3:54 pm
Postitas vtl
ricardodesol11 kirjutas:Mõne arvates kindlasti mõttetu küsimus, aga ta ei pea ju kommenteerima. Aga teema järgmine, kas võib vintsi voolu võtta käivitusabi ehk boosteri pealt. Mõte sellest et vints teisaldatav veoki kastis ja tõstaks talle boosteri kõrvale, krokodilliotsad vintsi juhtmete külge ja tuld? Või ei tohiks seda teha?
Sõltub boosterist ilmselt. Kui seal sees on korralik aku, siis miks mitte. Mingi UPS-iakuga pole mõtet narrima minna.
Mul on vana nõukaaegne (võrgutoitega) laadija-käivitusabi "Start", mis peaks mälu järgi kuni 80A välja andma. Kui testisin sellega Warn 8000-t, siis sai solenoidid vaevu lülituma, kui pinge täiesti lõppu keerata. Väiksemal pingel lihtsalt klõbisesid (alaldi väljund kondekaga silumata) aga ei lülitanud koormuseta mootoritki käima.
Postitatud: P Apr 27, 2008 4:05 pm
Postitas ricardo
Selles mõttes et aparaat on Waeco PowerPack PS400 millel ilusti kirjas et energy source and starting aid. Battery 18 Ah, output 10 A ja starting aid peak 400 A. Mulle jääb mulje et võiks nagu gandymanni ära toita, sest võiks ju aku eest ka ära kasutada?
Postitatud: P Apr 27, 2008 8:21 pm
Postitas vtl
ricardodesol11 kirjutas:Selles mõttes et aparaat on Waeco PowerPack PS400 millel ilusti kirjas et energy source and starting aid. Battery 18 Ah, output 10 A ja starting aid peak 400 A. Mulle jääb mulje et võiks nagu gandymanni ära toita, sest võiks ju aku eest ka ära kasutada?
Sellega saad ilmselt korra vintsi mootori käima tõmmata ja kõik.
Postitatud: E Apr 28, 2008 12:38 am
Postitas seff
ega sa sellepeale ei tulnud et tõstaks boosteri asemel hoopis korraliku aku sinna kõrvale ja veaks talle laadimisotsa ka vana aku juurest või generaatorist, milleks leiutada igast oinsusi ..

Postitatud: E Apr 28, 2008 9:28 am
Postitas ricardo
Tegelt on nii, et siiamaani on voolu võetud auto enda aku pealt. Pikad kaablid kiirliidesega, kapott üles, krokodilliotsad aku klemmide külge, mootor igaks juhuks tööle ja asi korras. Mõtlesin, et ehk saab lihtsamalt, lisaaku kaasavedamine küll mõttetu, sest hakka vaatama kuhu see panna ja et akuhape maha ei voolaks ja... Ja no miskeid statsionaarseid pistikuotsi pole ka mõtet auto kasti vedada, sest mõttetu töö ja vaev kuna teenusega kui sellisega ei tegele ja nokitsen vaid omaks tarbeks. Küsimuse kõige olulisem osa oli see, et ega ma pauku uut moodi ei tee!

Postitatud: T Apr 29, 2008 1:41 pm
Postitas totu
Kõhutunne ütleb et 18Ah ja 400A teevad Handimaniga ühe tõmbe ära küll, seal ju tross ka lühike. 1kW on ca. 100A ja sellest akust saadavad reaalsed 10 (+/-) Ah võiksid 5-10minutit toimetada küll. 5 kW vints kustutab ilmselt selle boosteri elüküünla.