1. leht 2-st

Väntvõlli simmer

Postitatud: N Apr 17, 2008 10:56 am
Postitas taxopets
Kuna esimene pikem sõit lõppes õli tilkuva mootoriga siis paluks aidata meelde tuletada kas seda rasvanööri mis vända tagaosas on saab vahetada ilma kasti eemaldamata või ei?Uaz-i poes pakuti mingit uuemat varianti,mis kujutas endast põhimõtteliselt pooleks lõigatud nöörsimmerit.Ons kellelgi kogemust sellisega?

Re: Väntvõlli simmer

Postitatud: N Apr 17, 2008 12:05 pm
Postitas ottocar
taxopets kirjutas:Kuna esimene pikem sõit lõppes õli tilkuva mootoriga siis paluks aidata meelde tuletada kas seda rasvanööri mis vända tagaosas on saab vahetada ilma kasti eemaldamata või ei?Uaz-i poes pakuti mingit uuemat varianti,mis kujutas endast põhimõtteliselt pooleks lõigatud nöörsimmerit.Ons kellelgi kogemust sellisega?
Väga rõve töö (las tilgub). V.kast, K. kast, sidurikorv ja hooratas tuleb kõik ära võtta (halvemal juhul ka sidurikoda). Rasvapaela ära saab veel aga tagasi on teda väga kitsas panna. Kui viitsimist on võid ettevõtta aga ega seal midagi lõbusat ei ole.

Postitatud: N Apr 17, 2008 2:26 pm
Postitas uputaja
Kui just lahinal ei jookse , siis las tilgub vaikselt , kallad õli peale ja kogu moos. :lol:

Enda masinal sai vahetatud , aga peale 300km jälle tilkus . :evil:

Postitatud: N Apr 17, 2008 2:49 pm
Postitas taxopets
Vaatan peale paari järgmist sõitu palju 100 km.kohta õli välja lahmib.Visuaalselt on raske kogusele pihta saada kuna hooratas paiskab kõik laiali.Laik auto alla jäi aga üsna korralik.Plaan oli niikuinii teine mootor vaadata ja talve jooksul kap.remontida.Ma võin ju viitsida seda nööri praegu vahetada aga kui sest ka 300 km.jätkub kannataks teise mootorini.
Ons keegi seda uut tüüpi nööri kasutanud,äkki on parem :?: :!:

Postitatud: N Apr 17, 2008 4:22 pm
Postitas ottocar
taxopets kirjutas:Vaatan peale paari järgmist sõitu palju 100 km.kohta õli välja lahmib.Visuaalselt on raske kogusele pihta saada kuna hooratas paiskab kõik laiali.Laik auto alla jäi aga üsna korralik.Plaan oli niikuinii teine mootor vaadata ja talve jooksul kap.remontida.Ma võin ju viitsida seda nööri praegu vahetada aga kui sest ka 300 km.jätkub kannataks teise mootorini.
Ons keegi seda uut tüüpi nööri kasutanud,äkki on parem :?: :!:
Ega seal paremaks eriti teha ei anna ükskõik kui moodne nöör seal on (päästaks ilmselt simmer, mida ei ole võimalik panna). Endal ka juba vaikselt tilgub aga enam ei kavatse seda tööd ettevõtta.

Postitatud: L Apr 19, 2008 12:54 am
Postitas Marekv
no ma panin endale selle uuema nööri mis pidi niiöelda igavene olema.
Aga ainult alumise poole. ja selleks pidin õlivanni ainult ära võtma.
Kestis see ca 50 km ja ja nüüd vaikselt tuleb ikka.
Üldiselt on see suht mõttetu ettevõtmine. Sest kui vändal loks sees siis ta sööb selle tihendi kohe ära.

Pole nagu asja lähemalt uurinud aga ma arvan et sinna annaks ka simmerlingi aretada.

Postitatud: L Apr 19, 2008 9:53 am
Postitas ottocar
[quote=....

Pole nagu asja lähemalt uurinud aga ma arvan et sinna annaks ka simmerlingi aretada.[/quote]

Ei anna vist ikka küll simmerit panna kuna sa ei saa simmerit üle hooratta kinnituse mis on võndaga ühestükis.

Postitatud: N Mai 22, 2008 11:13 pm
Postitas Panda
Seltsimehed.
Teglt kui oled juba korra vahetanud rasvanööri ja ikka hakkab kohe tilkuma on asi millesgi muus. Nimelt on GAZ ja ka UAZ mootoritel rasvanööri kohal vända peal keermekujulised rihvel sooned. Need kuluvad ära ja siis ei aita ei ussi ega püssi rohi. Mootor maha, vänt välja ja treipinki. Treial laseb uued ja sügavad sooned sisse ning siis rasvanöör ka uus ja aitab. :wink:

Postitatud: N Mai 22, 2008 11:45 pm
Postitas ivan
Panda kirjutas:Seltsimehed.
Treial laseb uued ja sügavad sooned sisse ning siis rasvanöör ka uus ja aitab. :wink:
Ja siis hakkab nagu pumbaga vett mootorisse võtma, kaasa arvatud selle mis seal vees sisaldub, näiteks liiva.
Originaalis on ikkagi õli tagasi surumiseks vända kaela peal kuskil 45 kraadise nurga all peenikesd sooned, mitte vindina sügavad sooned.

Postitatud: R Mai 23, 2008 4:11 pm
Postitas Panda
Seda ma silmas pidasingi.

Postitatud: T Sept 14, 2010 1:12 pm
Postitas Marekv
On kellegil kogemusi nende erinevate nööridega?
Eile sain volga poest vasakpoolse nööri. Ei näe absoluutselt usaldusväärne välja.
On kellegil sellega kogemusi?
Varasemast remondist mul MB diisli nöör.
MB omale sarnast saab veel hiiult UAZ-i poest.
Pidama pole lõplikult ükski veel jäänud.

Pilt

Postitatud: T Sept 14, 2010 3:05 pm
Postitas kaits09
Soetage uue tüübi mootor ja ongi rasvanööri mure murtud.....seal on nimelt simmer :)

Postitatud: T Sept 14, 2010 3:22 pm
Postitas ibra
Marekv kirjutas:On kellegil kogemusi nende erinevate nööridega?
Eile sain volga poest vasakpoolse nööri. Ei näe absoluutselt usaldusväärne välja.
On kellegil sellega kogemusi?
Varasemast remondist mul MB diisli nöör.
MB omale sarnast saab veel hiiult UAZ-i poest.
Pidama pole lõplikult ükski veel jäänud.

Pilt
Kas need nöörid on vasekiududega?

Postitatud: T Sept 14, 2010 6:51 pm
Postitas Muska71
Minu mäletamist määda on neid nööre mitmes mõõdus peenemaga pidama ei saanud,jämedam mingiks ajaks aitas

Postitatud: T Sept 14, 2010 9:16 pm
Postitas Marekv
Sellel vene nööril on isegi mingid traadijupid sees,
teisel ei tundunud olevat.

Ning see vene nöör on jah 8mm, viimase jämeda oli keegi enda SIL-ile ostnud. Ehk peaks siis seda jämedamat otsima minema.