Väntvõlli simmer
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Väntvõlli simmer
Kuna esimene pikem sõit lõppes õli tilkuva mootoriga siis paluks aidata meelde tuletada kas seda rasvanööri mis vända tagaosas on saab vahetada ilma kasti eemaldamata või ei?Uaz-i poes pakuti mingit uuemat varianti,mis kujutas endast põhimõtteliselt pooleks lõigatud nöörsimmerit.Ons kellelgi kogemust sellisega?
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Re: Väntvõlli simmer
Väga rõve töö (las tilgub). V.kast, K. kast, sidurikorv ja hooratas tuleb kõik ära võtta (halvemal juhul ka sidurikoda). Rasvapaela ära saab veel aga tagasi on teda väga kitsas panna. Kui viitsimist on võid ettevõtta aga ega seal midagi lõbusat ei ole.taxopets kirjutas:Kuna esimene pikem sõit lõppes õli tilkuva mootoriga siis paluks aidata meelde tuletada kas seda rasvanööri mis vända tagaosas on saab vahetada ilma kasti eemaldamata või ei?Uaz-i poes pakuti mingit uuemat varianti,mis kujutas endast põhimõtteliselt pooleks lõigatud nöörsimmerit.Ons kellelgi kogemust sellisega?
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Vaatan peale paari järgmist sõitu palju 100 km.kohta õli välja lahmib.Visuaalselt on raske kogusele pihta saada kuna hooratas paiskab kõik laiali.Laik auto alla jäi aga üsna korralik.Plaan oli niikuinii teine mootor vaadata ja talve jooksul kap.remontida.Ma võin ju viitsida seda nööri praegu vahetada aga kui sest ka 300 km.jätkub kannataks teise mootorini.
Ons keegi seda uut tüüpi nööri kasutanud,äkki on parem

Ons keegi seda uut tüüpi nööri kasutanud,äkki on parem
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Ega seal paremaks eriti teha ei anna ükskõik kui moodne nöör seal on (päästaks ilmselt simmer, mida ei ole võimalik panna). Endal ka juba vaikselt tilgub aga enam ei kavatse seda tööd ettevõtta.taxopets kirjutas:Vaatan peale paari järgmist sõitu palju 100 km.kohta õli välja lahmib.Visuaalselt on raske kogusele pihta saada kuna hooratas paiskab kõik laiali.Laik auto alla jäi aga üsna korralik.Plaan oli niikuinii teine mootor vaadata ja talve jooksul kap.remontida.Ma võin ju viitsida seda nööri praegu vahetada aga kui sest ka 300 km.jätkub kannataks teise mootorini.
Ons keegi seda uut tüüpi nööri kasutanud,äkki on parem![]()
no ma panin endale selle uuema nööri mis pidi niiöelda igavene olema.
Aga ainult alumise poole. ja selleks pidin õlivanni ainult ära võtma.
Kestis see ca 50 km ja ja nüüd vaikselt tuleb ikka.
Üldiselt on see suht mõttetu ettevõtmine. Sest kui vändal loks sees siis ta sööb selle tihendi kohe ära.
Pole nagu asja lähemalt uurinud aga ma arvan et sinna annaks ka simmerlingi aretada.
Aga ainult alumise poole. ja selleks pidin õlivanni ainult ära võtma.
Kestis see ca 50 km ja ja nüüd vaikselt tuleb ikka.
Üldiselt on see suht mõttetu ettevõtmine. Sest kui vändal loks sees siis ta sööb selle tihendi kohe ära.
Pole nagu asja lähemalt uurinud aga ma arvan et sinna annaks ka simmerlingi aretada.
- Panda
- Fitting 38"
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
- Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
- Kontakt:
Seltsimehed.
Teglt kui oled juba korra vahetanud rasvanööri ja ikka hakkab kohe tilkuma on asi millesgi muus. Nimelt on GAZ ja ka UAZ mootoritel rasvanööri kohal vända peal keermekujulised rihvel sooned. Need kuluvad ära ja siis ei aita ei ussi ega püssi rohi. Mootor maha, vänt välja ja treipinki. Treial laseb uued ja sügavad sooned sisse ning siis rasvanöör ka uus ja aitab.
Teglt kui oled juba korra vahetanud rasvanööri ja ikka hakkab kohe tilkuma on asi millesgi muus. Nimelt on GAZ ja ka UAZ mootoritel rasvanööri kohal vända peal keermekujulised rihvel sooned. Need kuluvad ära ja siis ei aita ei ussi ega püssi rohi. Mootor maha, vänt välja ja treipinki. Treial laseb uued ja sügavad sooned sisse ning siis rasvanöör ka uus ja aitab.
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Ja siis hakkab nagu pumbaga vett mootorisse võtma, kaasa arvatud selle mis seal vees sisaldub, näiteks liiva.Panda kirjutas:Seltsimehed.
Treial laseb uued ja sügavad sooned sisse ning siis rasvanöör ka uus ja aitab.
Originaalis on ikkagi õli tagasi surumiseks vända kaela peal kuskil 45 kraadise nurga all peenikesd sooned, mitte vindina sügavad sooned.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
On kellegil kogemusi nende erinevate nööridega?
Eile sain volga poest vasakpoolse nööri. Ei näe absoluutselt usaldusväärne välja.
On kellegil sellega kogemusi?
Varasemast remondist mul MB diisli nöör.
MB omale sarnast saab veel hiiult UAZ-i poest.
Pidama pole lõplikult ükski veel jäänud.

Eile sain volga poest vasakpoolse nööri. Ei näe absoluutselt usaldusväärne välja.
On kellegil sellega kogemusi?
Varasemast remondist mul MB diisli nöör.
MB omale sarnast saab veel hiiult UAZ-i poest.
Pidama pole lõplikult ükski veel jäänud.
Viimati muutis Marekv, T Nov 29, 2011 9:26 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kas need nöörid on vasekiududega?Marekv kirjutas:On kellegil kogemusi nende erinevate nööridega?
Eile sain volga poest vasakpoolse nööri. Ei näe absoluutselt usaldusväärne välja.
On kellegil sellega kogemusi?
Varasemast remondist mul MB diisli nöör.
MB omale sarnast saab veel hiiult UAZ-i poest.
Pidama pole lõplikult ükski veel jäänud.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.