1. leht 2-st

NP 242 V8 Grandile.

Postitatud: K Apr 02, 2008 8:06 am
Postitas v6rrimees
Ehk, et plaan panna Romeku V8 Grandile alla 242 vahekast.
Küsin kas keegi peale Lombi on veel seda teinud?
Millele peaksin tähelepanu kindlasti pöörama?
Mõte iseenesest oli võtta 249 kasti tagumine kaas ja istutada 242 kastile külge.
Aidake natuke, saab mu vana v8 jälle lahingusse.

Postitatud: K Apr 02, 2008 8:34 am
Postitas Urvo
Ma tean, et Rait(foorumis "Datsun") pani endale NP231 Grandi 5,2'le otsa(istus otsa nagu oleks sinna loodud :) ). Ja iseenesest peaks 231 tugevam ka olema.

Postitatud: K Apr 02, 2008 6:08 pm
Postitas metsakoll

Re: NP 242 V8 Grandile.

Postitatud: K Apr 02, 2008 8:28 pm
Postitas heiki003
v6rrimees kirjutas:Ehk, et plaan panna Romeku V8 Grandile alla 242 vahekast.
Küsin kas keegi peale Lombi on veel seda teinud?
Millele peaksin tähelepanu kindlasti pöörama?
Mõte iseenesest oli võtta 249 kasti tagumine kaas ja istutada 242 kastile külge.
Aidake natuke, saab mu vana v8 jälle lahingusse.
Leiad ka siit õpetusi.
http://jeephorizons.com/tech/tcase.html

Postitatud: N Apr 03, 2008 8:45 pm
Postitas reimo
Kui juba linkide panekuks läks, siis mina panen oma tavalised grandi info kohad jälle üles :)
www.jeeps-offroad.com ja www.mallcrawlin.com.
Mõlemas on seda teemat lahatud, MallCrawlingus vast põhjalikumat. pruugi seal otsingut.

Postitatud: N Apr 03, 2008 8:52 pm
Postitas urmas
Mul kahe asti vaheline üleminekutükk olemas. 242 kasti juurde kuuluv. Lihtsalt panen infoks. Äkki vaja just seda vahetada.

Postitatud: N Apr 03, 2008 9:29 pm
Postitas velts42
Kas sain õieti aru,et V8 Limited on kõik pideva 4x4?

Postitatud: N Apr 03, 2008 10:26 pm
Postitas nohik
velts42 kirjutas:Kas sain õieti aru,et V8 Limited on kõik pideva 4x4?
Kui neil keegi vahekasti vahetanud ei ole, siis jah. Kõik jeep grand cherokee V8-d on originaalis pideva nelikveoga.

madis

Postitatud: N Apr 03, 2008 10:44 pm
Postitas urmas
nohik kirjutas:
velts42 kirjutas:Kas sain õieti aru,et V8 Limited on kõik pideva 4x4?
Kui neil keegi vahekasti vahetanud ei ole, siis jah. Kõik jeep grand cherokee V8-d on originaalis pideva nelikveoga.

madis
Päris nii ei ole. Selle asja tegin omale selgeks :D

Quadra Trac NV 249 Full Time, kuni 1996
4 WD High (nelivedu, keskdifri asemel viskomuhv), 4 WD Low (nelivedu aeglustiga) Difrit lukustada ei saa

Quadra Trac NV 249OD On Demand (tõlkes nõudmisel), alates 1996
4 WD High (keskdiffer puudub, tagaveoline, esisild lülitub, kui tagarattad libisema hakkavad. Meenutab mulle miskipärast mingit CRV-d, ainult tagaveoline), 4 WD Low ( aeglustiga nelivedu, viskomuhv lukus)

Quadra-Trac II NV247 Se nii uus, pole näinudki. Tundub sarnane 249OD-le, aga viskomuhvi asemel mingipump. Tagavedu 95%, mille suudab nii ümber jagada, et jääb 5% taha. On vist nii

Postitatud: N Apr 03, 2008 11:04 pm
Postitas heiki003
urmas kirjutas:
nohik kirjutas:
velts42 kirjutas:Kas sain õieti aru,et V8 Limited on kõik pideva 4x4?
Kui neil keegi vahekasti vahetanud ei ole, siis jah. Kõik jeep grand cherokee V8-d on originaalis pideva nelikveoga.

madis
Päris nii ei ole. Selle asja tegin omale selgeks :D

Quadra Trac NV 249 Full Time, kuni 1996
4 WD High (nelivedu, keskdifri asemel viskomuhv), 4 WD Low (nelivedu aeglustiga) Difrit lukustada ei saa

Quadra Trac NV 249OD On Demand (tõlkes nõudmisel), alates 1996
4 WD High (keskdiffer puudub, tagaveoline, esisild lülitub, kui tagarattad libisema hakkavad. Meenutab mulle miskipärast mingit CRV-d, ainult tagaveoline), 4 WD Low ( aeglustiga nelivedu, viskomuhv lukus)

Quadra-Trac II NV247 Se nii uus, pole näinudki. Tundub sarnane 249OD-le, aga viskomuhvi asemel mingipump. Tagavedu 95%, mille suudab nii ümber jagada, et jääb 5% taha. On vist nii

vene sait kirjutab, et 249-l on kekdiffer
http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/FAQ/xfer.htm

Postitatud: N Apr 03, 2008 11:11 pm
Postitas urmas
heiki003 kirjutas: vene sait kirjutab, et 249-l on kekdiffer
http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/FAQ/xfer.htm
Ok. On keskdiferentsiaal, mida lukustab muhv.
Jutt oli pidevast neliveost. See puudub 249 OD-l
Aga ses mõttes Madisel õigus, et neil kõigil tegelikult puudub tagaveo võimalus. Nelivedu automaatselt juhitav.

Postitatud: R Apr 04, 2008 8:59 am
Postitas margus61
urmas kirjutas:Quadra-Trac II NV247 ... viskomuhvi asemel mingi pump.
Ma olen 247 toimimisest nii aru saanud, et High puhul veetakse ringi tagumist kardaani ja esimene jookseb niisama. Esimese ja tagumise vahel on LSD moodi ketastega muhv. Esimese ja tagumise kardaani vahel on veel "gerotor pump". Kui esimese ja tagumise kardaani pöörlemiskiirused on erinevad (tagasild hakkab läbi libisema), hakkab see pump õli pumpama kolvi peale, mis sildadevahelist LSD moodi asja hakkab kokku vajutama ja esisilda ka kaasa vedama. Kui üles tõstetud sildadega autol tagumist ratast keerutada, saab üsna mitu ringi teha enne kui esimesi ka vedama hakkab (esimesed paar tiiru lähevad veel selleks, et Quadra-Drive tagasillas sarnane asi lukku ajada ja teine ratas+kardaan taha võtta).

Kui kellelgi on infi või linki, kas ja kuidas 242 vahekast 2,7CRD otsa istub, oleks tänulik. Paar korda olen otsinud, aga edutult. (2,7CRD taga on mingi Mersu kast W5A580.)

Ühe ülevaatliku lingi Jeepi vahekastidest olen bookmarkinud:
http://www.4x4review.com/tech/tCase-spo ... efault.asp

Postitatud: E Apr 07, 2008 6:07 pm
Postitas speedbird1229
Ise olen offroadil ja jääl proovides saanud tõestust sellisele väitele, et 249 kastil ALL TIME režiimis tulevad esirattad järgi, kui tagumised libisevad ja aeglustiga on kogu aeg lukustatud 50-50 nelivedu.

Postitatud: T Apr 08, 2008 8:08 am
Postitas v6rrimees
Tundub , et eile õhtul hammustasin mehaanilise poole seal kasti sees läbi.
Saab kahest kastist ühte teha küll...
On kellegil ideid, pilte, kuidas see hoovastik nüüd ilusasti kokku ühendada?

Postitatud: T Apr 08, 2008 5:07 pm
Postitas metsakoll
http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/xfer/index.htm selle lehe alumises osas on mitu linki kus palju pilte ja juttu.