Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Kas Eestis viitsib selle töö keegi ette võtta üldse. Ise muidugi ei ole teinud, aga kellelegi teisele on sellist asja valmis väänata suht raske ülesanne. Eelnevalt peaks ju tehnika kõik selge olema: rehvid, sillad, mootor, kastid, roolisüsteemid, vedrustus, vähemalt ma vaimusilmas kujutan protsessi nii ette.
Olemasolevate tükkide külgearetamine läheb tihti kallimaks kui originaalsete soetamine ja monteerimine, eriti kui aretamine teenusena osta. Raam on piisavalt tösine asi, peaks alustama arvutustest ja joonistest, kui see tehtud, on valmistajat lihtsam leida.
Seal ei ole midagi ületamatud.Asi lihtsalt selles,et kuna eesmärk on teha võimalikult vastupidav ja kerge raam siis tuleb kõik eelnevalt korralikult läbimõelda.Toru painutajaid on ka Eestis rohkem kui üks nii,et ma arvan,et see on täitsa võimalik
Veiko
Ärge nüüd mind kohe ära ehmatage ,käisin just garages foorumit pidamas ja koos tõdesime ,et plaan raam ise valmis teha polegi nii hull mõte,lihtsalt peab olem nägemus milline su auto peaks välja nägema.
Minu arusaam siiani ,et kõigepeal tuleks mootor koos kastiga olemasoleva algse raami peale sättida ja siis edasi modida,eks siis näe milline see kuut sinna peale saab.Meil veel selline dilemma kas kahe või kolme meeskonnaliikme tarvis.