1. leht 1-st

Küsimus toyota V6 kohta

Postitatud: K Mär 12, 2008 8:18 am
Postitas rommi
Selline mure, et eile mootorit harutades viskas üle, et iga kord on vaja vahetada sisselaskekollektori tihend. Kuna see originaal papist tihend lihtsalt puruneb iga kord. Mõtlesin, et äkki oleks mõistlik lõigata õhukesest alumiinium või vaskplekist. Ma pole mootoriteemal väga tugev, tekkis küsimus millega see asendada. Just et oleks korduvkasutatav. See kone on sellise ehitusega, et praktiliselt ükspuha mis töö jaoks võta iga kord pritsung maha ja siis oota seda tihendit esindusest.

Toyota 4Runner, 3.0 V6, 3VZ-E, 105Kw, 1991a.

rommi

Postitatud: K Mär 12, 2008 9:59 am
Postitas totu
Plekk sisselaskesse ilmselt ei sobi, paraniiti kannatab ehk mõned korrad korduvkasutada.

Postitatud: K Mär 12, 2008 10:55 am
Postitas rommi
Vestlesin ühe härraga, kes kasutab nt metalltihendit (väidetavalt B-jupp)
Paraniit - tundmatu materjal minu jaoks, kas soovitad kust saaks?
Lisaks veel küsimus - kumb on sobilikum materjal, kas papp või kartong?

PS! kusjuures, vanast ajast mäletan oli oli müügil sellist asja nagu tihendimaterjal. Ei tea kas tänapäeval ka võib olla midagi sellist leiduda võiks?

Postitatud: K Mär 12, 2008 11:06 am
Postitas totu
Papist ja kartongist ei arva midagi, paraniiti (spets tihendimaterjal) tasub küsida Kepstom ist või Optitransist. Mõlemad Vana-Narva mnt. l, Sulle lähemad kohad.

Postitatud: K Mär 12, 2008 11:06 am
Postitas Alex
rommi kirjutas: Paraniit - tundmatu materjal minu jaoks, kas soovitad kust saaks?
http://et.wikipedia.org/wiki/Paroniit

http://www.keemiakaubandus.ee/tehnika.html

Postitatud: K Mär 12, 2008 11:13 am
Postitas rommi
Oh mind saamatut, omameelest nagu kuugeldasin... aga ilmselt väga ebaefektiivselt.
Kohapeal olemas, (Paroniit PMB, TC-400 1 mm) ca300 krooni ruutmeeter. Õli- ja bensiinikindel.

danke,
rommi

Postitatud: K Mär 12, 2008 1:12 pm
Postitas totu
Sain ka teada et asjal õigeks nimeks paroniit. Ilmselt oli "tõlkes kaduma läinud" näpukas.

Postitatud: K Mär 12, 2008 1:19 pm
Postitas kaalikas
andesta,Rommi rumal küsimus,aga miks Sa seda motot iga nädal laiali kisud?kas on mingid nõrgad kohad mis järgi annavad?teaks siis ise ka jälgida,omal ka sama mootoriga apastraat?

Postitatud: K Mär 12, 2008 1:43 pm
Postitas rommi
kaalikas kirjutas:andesta,Rommi rumal küsimus,aga miks Sa seda motot iga nädal laiali kisud?kas on mingid nõrgad kohad mis järgi annavad?teaks siis ise ka jälgida,omal ka sama mootoriga apastraat?
:D ei kisu iga nädal laiali... 4 aasta jooksul vist neljas kord. Päris laiali pole veel kiskunud ka. Pritsung mahavõtmisega enamasti piirdunud (joptvajumat kuidas ajab ropendama ainult juba sellele mõtlemine) Kaant ja blokki pole veel olnud põhjust näppida.

Ühesõnaga - nõrgaks kohaks on klapikambri kaane tihendid. Kipuvad kergesti läbi jooksma... kindlasti tuleks installida täpselt juhendite järgi ja nurkades kasutada kvaliteetset silikooni. Hiljem nendele ligi ei pääse ja vale installiga kaasneb meeldiv kollektorile sattunud õlikärsaka odoor.

Nõrgaks kohaks on veel detonatsiooniandur. Vahetamine jällegi paras peavalu.

Seekordse lahtivõtmise põhjus on katkine tosoolitoru. Metallist liitmik, mis läks pritsungi alt katki - korrosioon tegi oma töö, sekka veidi oma lollust ka. Üritan niipalju kui võimalik vabaneda sellest keerukast vaakumsüsteemist ja teha üleval otsas hooldust niipalju kui seda annab teha pead maha võtmata.