Küsimus toyota V6 kohta
Moderaatorid: jr, Moderators
Küsimus toyota V6 kohta
Selline mure, et eile mootorit harutades viskas üle, et iga kord on vaja vahetada sisselaskekollektori tihend. Kuna see originaal papist tihend lihtsalt puruneb iga kord. Mõtlesin, et äkki oleks mõistlik lõigata õhukesest alumiinium või vaskplekist. Ma pole mootoriteemal väga tugev, tekkis küsimus millega see asendada. Just et oleks korduvkasutatav. See kone on sellise ehitusega, et praktiliselt ükspuha mis töö jaoks võta iga kord pritsung maha ja siis oota seda tihendit esindusest.
Toyota 4Runner, 3.0 V6, 3VZ-E, 105Kw, 1991a.
rommi
Toyota 4Runner, 3.0 V6, 3VZ-E, 105Kw, 1991a.
rommi
Vestlesin ühe härraga, kes kasutab nt metalltihendit (väidetavalt B-jupp)
Paraniit - tundmatu materjal minu jaoks, kas soovitad kust saaks?
Lisaks veel küsimus - kumb on sobilikum materjal, kas papp või kartong?
PS! kusjuures, vanast ajast mäletan oli oli müügil sellist asja nagu tihendimaterjal. Ei tea kas tänapäeval ka võib olla midagi sellist leiduda võiks?
Paraniit - tundmatu materjal minu jaoks, kas soovitad kust saaks?
Lisaks veel küsimus - kumb on sobilikum materjal, kas papp või kartong?
PS! kusjuures, vanast ajast mäletan oli oli müügil sellist asja nagu tihendimaterjal. Ei tea kas tänapäeval ka võib olla midagi sellist leiduda võiks?
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 318
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
http://et.wikipedia.org/wiki/Paroniitrommi kirjutas: Paraniit - tundmatu materjal minu jaoks, kas soovitad kust saaks?
http://www.keemiakaubandus.ee/tehnika.html
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
kaalikas kirjutas:andesta,Rommi rumal küsimus,aga miks Sa seda motot iga nädal laiali kisud?kas on mingid nõrgad kohad mis järgi annavad?teaks siis ise ka jälgida,omal ka sama mootoriga apastraat?

Ühesõnaga - nõrgaks kohaks on klapikambri kaane tihendid. Kipuvad kergesti läbi jooksma... kindlasti tuleks installida täpselt juhendite järgi ja nurkades kasutada kvaliteetset silikooni. Hiljem nendele ligi ei pääse ja vale installiga kaasneb meeldiv kollektorile sattunud õlikärsaka odoor.
Nõrgaks kohaks on veel detonatsiooniandur. Vahetamine jällegi paras peavalu.
Seekordse lahtivõtmise põhjus on katkine tosoolitoru. Metallist liitmik, mis läks pritsungi alt katki - korrosioon tegi oma töö, sekka veidi oma lollust ka. Üritan niipalju kui võimalik vabaneda sellest keerukast vaakumsüsteemist ja teha üleval otsas hooldust niipalju kui seda annab teha pead maha võtmata.