Küsimus toyota V6 kohta

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Küsimus toyota V6 kohta

Postitus Postitas rommi »

Selline mure, et eile mootorit harutades viskas üle, et iga kord on vaja vahetada sisselaskekollektori tihend. Kuna see originaal papist tihend lihtsalt puruneb iga kord. Mõtlesin, et äkki oleks mõistlik lõigata õhukesest alumiinium või vaskplekist. Ma pole mootoriteemal väga tugev, tekkis küsimus millega see asendada. Just et oleks korduvkasutatav. See kone on sellise ehitusega, et praktiliselt ükspuha mis töö jaoks võta iga kord pritsung maha ja siis oota seda tihendit esindusest.

Toyota 4Runner, 3.0 V6, 3VZ-E, 105Kw, 1991a.

rommi
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Plekk sisselaskesse ilmselt ei sobi, paraniiti kannatab ehk mõned korrad korduvkasutada.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Vestlesin ühe härraga, kes kasutab nt metalltihendit (väidetavalt B-jupp)
Paraniit - tundmatu materjal minu jaoks, kas soovitad kust saaks?
Lisaks veel küsimus - kumb on sobilikum materjal, kas papp või kartong?

PS! kusjuures, vanast ajast mäletan oli oli müügil sellist asja nagu tihendimaterjal. Ei tea kas tänapäeval ka võib olla midagi sellist leiduda võiks?
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Papist ja kartongist ei arva midagi, paraniiti (spets tihendimaterjal) tasub küsida Kepstom ist või Optitransist. Mõlemad Vana-Narva mnt. l, Sulle lähemad kohad.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

Postitus Postitas Alex »

rommi kirjutas: Paraniit - tundmatu materjal minu jaoks, kas soovitad kust saaks?
http://et.wikipedia.org/wiki/Paroniit

http://www.keemiakaubandus.ee/tehnika.html
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Oh mind saamatut, omameelest nagu kuugeldasin... aga ilmselt väga ebaefektiivselt.
Kohapeal olemas, (Paroniit PMB, TC-400 1 mm) ca300 krooni ruutmeeter. Õli- ja bensiinikindel.

danke,
rommi
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Sain ka teada et asjal õigeks nimeks paroniit. Ilmselt oli "tõlkes kaduma läinud" näpukas.
Tehtud, mõeldud.
kaalikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 132
Liitunud: T Dets 21, 2004 4:18 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas kaalikas »

andesta,Rommi rumal küsimus,aga miks Sa seda motot iga nädal laiali kisud?kas on mingid nõrgad kohad mis järgi annavad?teaks siis ise ka jälgida,omal ka sama mootoriga apastraat?
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

kaalikas kirjutas:andesta,Rommi rumal küsimus,aga miks Sa seda motot iga nädal laiali kisud?kas on mingid nõrgad kohad mis järgi annavad?teaks siis ise ka jälgida,omal ka sama mootoriga apastraat?
:D ei kisu iga nädal laiali... 4 aasta jooksul vist neljas kord. Päris laiali pole veel kiskunud ka. Pritsung mahavõtmisega enamasti piirdunud (joptvajumat kuidas ajab ropendama ainult juba sellele mõtlemine) Kaant ja blokki pole veel olnud põhjust näppida.

Ühesõnaga - nõrgaks kohaks on klapikambri kaane tihendid. Kipuvad kergesti läbi jooksma... kindlasti tuleks installida täpselt juhendite järgi ja nurkades kasutada kvaliteetset silikooni. Hiljem nendele ligi ei pääse ja vale installiga kaasneb meeldiv kollektorile sattunud õlikärsaka odoor.

Nõrgaks kohaks on veel detonatsiooniandur. Vahetamine jällegi paras peavalu.

Seekordse lahtivõtmise põhjus on katkine tosoolitoru. Metallist liitmik, mis läks pritsungi alt katki - korrosioon tegi oma töö, sekka veidi oma lollust ka. Üritan niipalju kui võimalik vabaneda sellest keerukast vaakumsüsteemist ja teha üleval otsas hooldust niipalju kui seda annab teha pead maha võtmata.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Vasta

Mine “Toyota”