Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Vot nii loll kah, et ei tea kas Toyota meh vintsid on ühesugused - või on neid erinevaid
Soov ja vajadus oleks panna meh vints teist pidi kerima - st. vaja on, et keriks pooli alla mitte peale.
Kuna ise pole sisemusega tuttav siis küsikski neilt kes on, et kas sellest kui antud vintsil tross teistpidi peale keridma panna hakkab midagi halba juhtuma ?
Teine võimalus = kui tross jääb sama pidi aga vints tõmbab teisest suunast (et siis kardaani ots jääks mitte vasakule taha - vaid paremale ette) - kas hakkab midagi halba juhtuma ?
Kui nii - siis on ilmselt kõik varasemad kasutajad seda valepidi kasutanud - samas... olemasolev vintsi kinnitus (tundub kah suht OR) ei võimaldagi seda alla kerida ja trumlil olev trossi kinnitus on kah seda pidi nigut peale kerimiseks
Ei lähe ta miskit laiali.Kui kardaaniristid korras ja kardaan sirge,võib neljanda(viienda) käiguga vintsida küll.Aga rasketes oludes sai ikka teisega vintsitud.See siis BJ40-l.Patrolil käib ta minuteada kiiremini?
fagott kirjutas:Ei lähe ta miskit laiali.Kui kardaaniristid korras ja kardaan sirge,võib neljanda(viienda) käiguga vintsida küll.Aga rasketes oludes sai ikka teisega vintsitud.See siis BJ40-l.Patrolil käib ta minuteada kiiremini?
rommi kirjutas:Oma toyotal vintsimiseks 2. ja kerimiseks 4. Kiirus sõltub jah pigem ristide korrasolekust.
Eee - küsimus käis eelkõige vintsi sees olevate jullade vastupidavuse kohta
Kui suured pöörded on vintsi kardaanil 2. käiguga Toyotal ? (aga3.? - aga 4 ?)
Peaks mul vintsi kardaan hakkama tegema 650-850 RPM - mi teeb vintsimis kiiruseks umbkaudu 5,2 - 15 meetrit minutis
Küsimus jääb siiki samaks - kas kannatab anda nt 1000 RPM ? - 1500 ?
Või siis pooli suurendamise teel - kui 850 RPM välimine kiht kerib 15 meetrit minutis siis pooli suurendamisega saaks ju ideeliselt ka vintsida 10 - 20 meetrit minutis - kas vintsi sees olev ülekanne peab vastu ?
jr kirjutas:Patroli vints on paras pask. Tootja lubab tirida 1500kg temaga ainult ja kui pooli saaled on kuivad poob kinni ja lööb teo juurest korpuse laiali.
kardaani pöördeid päris arvutand ega mõõtnud pole,aga enda patrullil tühjalt kerides lasin mootori RPM 3-4 tuhandeni,Kui kõik õlid ilusasti sees ja ristid korras.Võistlustel läheb korpus muidugi jube kuumaks ja pead vaatama,et õli välja ei keedaks.Ps tee vintsile kindlasti tuulutus.