Toyota Meh vints

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Toyota Meh vints

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Vot nii loll kah, et ei tea kas Toyota meh vintsid on ühesugused - või on neid erinevaid :roll:
Soov ja vajadus oleks panna meh vints teist pidi kerima - st. vaja on, et keriks pooli alla mitte peale.
Kuna ise pole sisemusega tuttav siis küsikski neilt kes on, et kas sellest kui antud vintsil tross teistpidi peale keridma panna hakkab midagi halba juhtuma ?
Teine võimalus = kui tross jääb sama pidi aga vints tõmbab teisest suunast (et siis kardaani ots jääks mitte vasakule taha - vaid paremale ette) - kas hakkab midagi halba juhtuma ?
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Õige ongi pooli alla ju.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

rommi kirjutas:Õige ongi pooli alla ju.
Kui nii - siis on ilmselt kõik varasemad kasutajad seda valepidi kasutanud - samas... olemasolev vintsi kinnitus (tundub kah suht OR) ei võimaldagi seda alla kerida ja trumlil olev trossi kinnitus on kah seda pidi nigut peale kerimiseks
tartuoffroad.ee
5581340
casca
Fitting 44"
Postitusi: 420
Liitunud: R Veebr 04, 2005 2:44 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas casca »

minu vintsil on küll pooli peale.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Vabandused... millegipärast arvasin, et minu oma on igatepidi originaalne. Sellel igatahes kerib alla.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

peale on ikka õige.Aga teistpidi käima pannes ei juhtu midagi,laagrid teo otstes ühesugused.
Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

fagott-il on õigus. Mul on see järgi proovitud. Minu G-mersul pöörleb see ka hoopis teises suunas, kui eelmisel autol, millel ta peal oli.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Kui suuri pöördeid asi kannatab, enne kui laiali minema hakkab ?

Kui eeldada, et jõudu jagub - kas ülekanne kannatab trumli suurendamisega kiirust tõsta ?

Ja mis on seal üldse esimene asi mis järgi annab ?
tartuoffroad.ee
5581340
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Ei lähe ta miskit laiali.Kui kardaaniristid korras ja kardaan sirge,võib neljanda(viienda) käiguga vintsida küll.Aga rasketes oludes sai ikka teisega vintsitud.See siis BJ40-l.Patrolil käib ta minuteada kiiremini?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

JR võib laiali lennaunud patrulli originaalvintsist pikalt pajatada... omadest kogemustest. :oops:
Viimati muutis Landy, L Juun 14, 2008 1:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Oma toyotal vintsimiseks 2. ja kerimiseks 4. Kiirus sõltub jah pigem ristide korrasolekust.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

fagott kirjutas:Ei lähe ta miskit laiali.Kui kardaaniristid korras ja kardaan sirge,võib neljanda(viienda) käiguga vintsida küll.Aga rasketes oludes sai ikka teisega vintsitud.See siis BJ40-l.Patrolil käib ta minuteada kiiremini?
rommi kirjutas:Oma toyotal vintsimiseks 2. ja kerimiseks 4. Kiirus sõltub jah pigem ristide korrasolekust.
Eee - küsimus käis eelkõige vintsi sees olevate jullade vastupidavuse kohta

Kui suured pöörded on vintsi kardaanil 2. käiguga Toyotal ? (aga3.? - aga 4 ?)

Peaks mul vintsi kardaan hakkama tegema 650-850 RPM - mi teeb vintsimis kiiruseks umbkaudu 5,2 - 15 meetrit minutis

Küsimus jääb siiki samaks - kas kannatab anda nt 1000 RPM ? - 1500 ?

Või siis pooli suurendamise teel - kui 850 RPM välimine kiht kerib 15 meetrit minutis siis pooli suurendamisega saaks ju ideeliselt ka vintsida 10 - 20 meetrit minutis - kas vintsi sees olev ülekanne peab vastu ?
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Patroli vints on paras pask. Tootja lubab tirida 1500kg temaga ainult ja kui pooli saaled on kuivad poob kinni ja lööb teo juurest korpuse laiali.
+372 5028488
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

jr kirjutas:Patroli vints on paras pask. Tootja lubab tirida 1500kg temaga ainult ja kui pooli saaled on kuivad poob kinni ja lööb teo juurest korpuse laiali.
Aga vot selle pärast ongi teemaks Toyota oma :P
tartuoffroad.ee
5581340
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

kardaani pöördeid päris arvutand ega mõõtnud pole,aga enda patrullil tühjalt kerides lasin mootori RPM 3-4 tuhandeni,Kui kõik õlid ilusasti sees ja ristid korras.Võistlustel läheb korpus muidugi jube kuumaks ja pead vaatama,et õli välja ei keedaks.Ps tee vintsile kindlasti tuulutus.
DIESEL POWER
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”