1. leht 1-st
Honda CRV ja nelivedu
Postitatud: T Veebr 26, 2008 10:10 am
Postitas ricardo
ET tekkis järgnev küsimus. Auto Honda CRV ja manuaalkastiga ja väidetavalt muidu tagaveoline ja ise vajadusel lükkab esisilla järele. Et kuda see välja näeb ja millal otsustab et kas lülitada või mitte. Ja kas sellisel ka vahekast kui selline on? Mind huvitab et kui minna kurvi ja hakkab libisema siis kuidas auto käitub ja kuda ise käituda. Tekkis soov realiseerida mõte osta naisele järjekordne linnaauto millega ta saaks ise hakkama kui hange(praegu küll pole) kinni jääb või kui libe on.
Postitatud: T Veebr 26, 2008 10:55 am
Postitas tarmo
Nii palju kui mina asjast olen aru saanud, siis enamik ajast on ta siiski esiveoline ja tagumine sild lülitatakse järgi juhul kui esimesed rattad kaapima hakkavad.
Postitatud: T Veebr 26, 2008 10:59 am
Postitas Kilpkonn
Kas Sa tahad osta uut või kasutatud autot?
Postitatud: T Veebr 26, 2008 3:04 pm
Postitas ricardo
Ma vaene mees, eks ikka kasutatud. Ja no pakkumises praegu 1997-98 aasta auto.
Postitatud: T Veebr 26, 2008 3:13 pm
Postitas Kilpkonn
TM kirjutab: "Tavaoludes on CR-V
endiselt esiveoline, nelivedu on sarnaselt senisele lahendatud hüdraulilise siduri abil. Tagadiferentsiaaliga ühendatud hüdrauliline pump koosneb sisuliselt kahest pumbast, mis ühendatud omavahel siduri abil – üht käitatakse esi-, teist tagateljelt. Kuni mõlemad teljed sama sagedusega pöörlevad, toodavad mõlemad pumbad samasugust survet ning süsteem jääb “rahulikuks”. Kui aga nt esirattad hakkavad kiiremini pöörlema, tekib süsteemis rõhkude vahel erinevus ning see tähendab, et seeläbi käivituva siduri kaudu saadetakse tagaratastele täiendavalt “rammu” lisaks."
Allikas:
http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/dr ... aderID=706
Omal kahjuks kogemust ei ole, aga mulje on jäänud, et tagasild tuleb taha suht viimasel hetkel ...või veidi hiljem

Postitatud: T Veebr 26, 2008 5:24 pm
Postitas jr
Tagurpidi sõites kaapisid isendil aastast 1998 millega sai vahepeal sõidetud ainult esirattad. Liivas ukerdades kohapealt ei rakendunud ka tagumised eriti jõuliselt ja tulemuseks võis olla kinnijäämine. Minu arvamusel suht õnnetu nelikveoskeemiga auto.
Postitatud: K Veebr 27, 2008 1:30 am
Postitas Landy
Väidetvalt pidavat(vanematel isensitel?) saama käsipiduri (kerge) korraks peale tõmbamiseg sundida teda nelikveoliseks hakkma, Sellest oli kusagil ajakirjas juttu, aga ei mäelta kus. Seal soovitati seda juhuks, kui ise ei rakendu.
Eks ta üks paras liba nelikvedu ole.
Mis hinkalsiis sas sed linnamaasturit otsid? Äkki leiame ühiste jõududega midagi asjalikumat.
Postitatud: K Veebr 27, 2008 9:31 am
Postitas ricardo
Landy kirjutas:Väidetvalt pidvat(vanematel isensitel?) saama käsipiduri (kerge) korraks peale tõmbamiseg sundida teda nelikveoliseks hakkma, Sellest oli kusagil ajakirjas juttu, aga ei mäelta kus. Seal soovitati seda juhuks, kui ise ei rakendu.
Eks ta üks paras liba nelikvedu ole.
Mis hinkalsiis sas sed linnamaasturit otsid? Äkki leiame ühiste jõududega midagi asjalikumat.
Vaat selle hinna ja ostuga on selline lugu - Mina vaatan kuda ikka odavamalt saaks, ehk siis ei osta kindlasti mitte nn "turuhinnaga", sest minu moto on, et autot müües peab saama sinna sisse pandud raha tagasi. Mulle sobib väga hästi osta autot mis on turuhinnast tükk maad odavam. Seda näiteks seetõttu, et omanik on rahahädas ja tal vaja kohe maha müüa masin või on auto üleliigne või pole remondiks raha, seetõttu ei oska ka hinnaklassi nimetada. Pigem nii, et kui turuhind kakssada tuhat siis võin ka saja tuhandega osta või kui hind seitsekümmend tuhat siis ostaks a la neljakümnega. Kusjuures auto mark polegi nii oluline pigem võrdelises seoses auto hinnaga. Samas on muidugi olemas eelistused mis autot eriti meeldivad.
Postitatud: K Veebr 27, 2008 9:57 pm
Postitas tiitv
Vanemate CRV-de puhul tuleb lasta tagasillas olevad sidurid ära vahetada (hind 400.- tükk pluss tööraha). See muudab rakendumise jälle normaalsemaks. Kettad kipuvad ebaühtlaseks kuluma ja sellest tekib kohalt minnes ragisev hääl ja jõud kaob ära. Sellest ka oht libedaga teelt lennata.
Soovitatav siiski võtta natuke uuem mudel (108kW mootoriga). Sellel juba lastehaigused välja ravitud suuremalt jaolt.
Kardaaniristid kipuvad läbi minema, aga õnneks saab neid siiski vahetada, kuigi teeninduses(catwees) väidetakse, et ainult koos uue kardaaniga saab uued ristid.
Postitatud: K Veebr 27, 2008 11:24 pm
Postitas gert
kui vajad 4 veolist sõiduautot võta parem audi quattro või vw syncro, saad vähemalt kindel olla et 4 vedu rakendub,
mul sõbrapoisil väga halvad kogemused selle I generatsiooni crv´ga,
nimelt rakendus temal ka 4 vedu keset libedat kurvi, mida ta läbis esiveolise auto sõiduvõtteid kasutades, lõpptulemuseks oli maanumine kraavi.
II variant hangi korralik maastur, on ju ka teisi väiksemaid isendeid, mida naisterahvale osta.
Postitatud: N Veebr 28, 2008 12:04 am
Postitas ricardo
CR-V mõte tekkis seoses soodsa pakkumisega ja lootusega et pidev nelivedu nagu näiteks Rav-4-l. Teiseks auto ümar - selline naise soov. Tegelt sõidukate poole pealt on jätnud ülihea mulje baleno 4wd universaal. Samas soov ikkagi sinna maasturilaadse poole - kõrgus ja seest suurus loeb ka midagi. Oleme kaalunud ka varianti et miski 5 uksega 93-96 pajero naisele osta - neid ka pakutakse viimasel ajal vahepeal päris soodsalt. Aga noh jah see honda värk meenutab küll rohkem esiveolist sõidukat praeguse jutu põhjal. Sellisel juhul juba paremad ehk söödavad variandid freelander või disco.
Postitatud: N Veebr 28, 2008 12:16 am
Postitas gert
FL freelander hea valik, aga tagasild ikka lohiseb, pajero pinini on vist lähim võrdse veojaotusega, balenot ei oska kommenteerida, samas on kogemus lianaga, mis vist suht sama tehnikaga. toimib küll.
Oma naisele ostsin passat syncro, heavy duty vedrustuse ja amortidega, pmt. põhja alt ca 5 cm tavalisest kõrgem, + 17 rattad,.
igati stabiilne auto igasugustes ilma ja tee katte tingimustes.
Postitatud: N Veebr 28, 2008 7:45 am
Postitas Landy
Postitatud: N Veebr 28, 2008 10:53 am
Postitas tiitv
ricardodesol11 kirjutas: Aga noh jah see honda värk meenutab küll rohkem esiveolist sõidukat praeguse jutu põhjal.
Osades riikides olidki CR-V -dest müügil ka odavamad ainult esiveolised variandid.