Vintsi paigaldus ja stangesse integreerimine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Vintsi paigaldus ja stangesse integreerimine
Kas keegi on midagi sarnast ise teinud või lasknud teha. $1250+$150(USA sisene!) transa tundub selle rauakolaka eest tiba kallis, siiasaatmise eest küsitakse ilmselt teist samapalju otsa...
Äkki on kellelgil lausa jooniseid sahtlis, autoks siis Wrangler TJ.
Kas vintsi stange sisse peita on meie kliimas üldse hea mõte? Ühelt poolt on ta otsese sodi eest vähe paremini kaitstud, teisalt ei kuiva ta nii kergesti ära ja puhastamine saab tõenäoliselt **** olema.
Samas kas lahtiselt stangel olev vints _ametlikult_ läheb üldse TÜV-ist läbi? Mind huvitab just see JOKK-aspekt.
Kas ja kuidas on vintsi paigaldus üldse tehnonõuetega reguleeritud? Jalakäija turvalisusele avarii korral ta just lisapunkte ei anna...
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded "Kood 602. Kerest väljaulatuvad osad (eksterjöör)" ei oska mina ka midagi konkreetset välja lugeda. Kas piisabki sellest, kui pole "teravaid, haakuvaid ega lõikavaid väljapoole suunatud eendeid", ümardusraadiused on alla 2.5mm ja 10cm läbimõõduga kuul jookseb vähem kui poole läbimõõduga väljaulatuvatest takistustest üle?
PS. Ülalviidatud dokustaadist leidsin veel huvitava punkti: "Kood 603. Esikaitsesüsteem", millest loen mina välja, et uuematele, kui mai 2007 registreeritud M1G masinale ei tohi "direktiivi 2005/66/EÜ nõuetele mittevastavaid ja e-sertifitseerimata esikaitsesüsteeme paigaldada. Ongi nüüd nii, et tutikale maasturile saab ainult plekist-plastist euroraua panna?
Äkki on kellelgil lausa jooniseid sahtlis, autoks siis Wrangler TJ.
Kas vintsi stange sisse peita on meie kliimas üldse hea mõte? Ühelt poolt on ta otsese sodi eest vähe paremini kaitstud, teisalt ei kuiva ta nii kergesti ära ja puhastamine saab tõenäoliselt **** olema.
Samas kas lahtiselt stangel olev vints _ametlikult_ läheb üldse TÜV-ist läbi? Mind huvitab just see JOKK-aspekt.
Kas ja kuidas on vintsi paigaldus üldse tehnonõuetega reguleeritud? Jalakäija turvalisusele avarii korral ta just lisapunkte ei anna...
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded "Kood 602. Kerest väljaulatuvad osad (eksterjöör)" ei oska mina ka midagi konkreetset välja lugeda. Kas piisabki sellest, kui pole "teravaid, haakuvaid ega lõikavaid väljapoole suunatud eendeid", ümardusraadiused on alla 2.5mm ja 10cm läbimõõduga kuul jookseb vähem kui poole läbimõõduga väljaulatuvatest takistustest üle?
PS. Ülalviidatud dokustaadist leidsin veel huvitava punkti: "Kood 603. Esikaitsesüsteem", millest loen mina välja, et uuematele, kui mai 2007 registreeritud M1G masinale ei tohi "direktiivi 2005/66/EÜ nõuetele mittevastavaid ja e-sertifitseerimata esikaitsesüsteeme paigaldada. Ongi nüüd nii, et tutikale maasturile saab ainult plekist-plastist euroraua panna?
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Midagi sellist on ka vaffad eesti sepad valmis teinud küll teisele automargile aga vahet pole saadakse ma usun hakkama ka dziibiga.
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=1384
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=1384
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Eks ole ka heinaküünis valmis viilitud erineaid analoogseid lahendusi just Jeepidele.tai kirjutas:Midagi sellist on ka vaffad eesti sepad valmis teinud küll teisele automargile aga vahet pole saadakse ma usun hakkama ka dziibiga.
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=1384
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Re: Vintsi paigaldus ja stangesse integreerimine
Softroad autol, millel sa vintsi tõenäoliselt ei kasuta sagedamini kui korra-paar aastas pole eriti vahet... kuigi ise ei peidaks, eriti sellise kinnise raskest rauast asja sisse, sest kui selle vintsiga ükskõik mis juhtub, või tahad teda kasvõi hooldada, siis pead lahtikiskuma terve nina.vtl kirjutas:Kas vintsi stange sisse peita on meie kliimas üldse hea mõte? Ühelt poolt on ta otsese sodi eest vähe paremini kaitstud, teisalt ei kuiva ta nii kergesti ära ja puhastamine saab tõenäoliselt **** olema.
Siiani minuteada polegi reguleeritud. Ja siiani olen kõigi enda vintsidega autodega ka legaalselt ülevaatuselt läbi saanud. Tulevikus ilmselt peab laskma ARK-s passi kirjutada ja seega ka ARK-s auto paigaldatud vintsiga ettenäitama. Samuti, nagu see mujale EU-s juba ammu käib. See muidugi eeldab, et paigaldatud vintsil on olemas CE sertifikaat - vastasel korral ARK kooskõlastada ei tohi. Seega enne vintsi mis on "Made in PRC" ostmist tasuks läbi lapata vintisga kaasasolevad paprid ja uurida kas asjal on CE sert või mitte.vtl kirjutas: Samas kas lahtiselt stangel olev vints _ametlikult_ läheb üldse TÜV-ist läbi? Mind huvitab just see JOKK-aspekt.
Kas ja kuidas on vintsi paigaldus üldse tehnonõuetega reguleeritud?
Jah, ongi... Ja tõenäoliselt tuleb tulevikus ka kõik paigaldatud rauad ARK-s regada.vtl kirjutas: Ongi nüüd nii, et tutikale maasturile saab ainult plekist-plastist euroraua panna?
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Re: Vintsi paigaldus ja stangesse integreerimine
Ma ei kardagi niiväga sellist ühekordset muda, vaid igapäevast peenikest teetolmu... aga muidugi see tungib väga ilusti ka sinna raudade vahele nii et tõesti eriti vahet pole. Vabajooksu-siduri kangi väljatoomine eeldab ka mingite aukude uuristamist.hulkur kirjutas:Softroad autol, millel sa vintsi tõenäoliselt ei kasuta sagedamini kui korra-paar aastas pole eriti vahet...
Ma pole ARK-ile veel pihta saanud, aga üks tuttav ülevaatuspunkti boss ütles telefonis mälu järgi, et gabariidist ei tohi välja ulatuda.hulkur kirjutas:Siiani minuteada polegi reguleeritud. Ja siiani olen kõigi enda vintsidega autodega ka legaalselt ülevaatuselt läbi saanud. Tulevikus ilmselt peab laskma ARK-s passi kirjutada ja seega ka ARK-s auto paigaldatud vintsiga ettenäitama. Samuti, nagu see mujale EU-s juba ammu käib.
Warn M8000 on muidu. Operators manual-i kaanel on tähed CE aga mingit _sertifikaati_ otseselt kaasa ei tule. Oletan siiski, et Warn on nii tuntud tegija, et sellega probleemi ei teki.hulkur kirjutas:See muidugi eeldab, et paigaldatud vintsil on olemas CE sertifikaat - vastasel korral ARK kooskõlastada ei tohi. Seega enne vintsi mis on "Made in PRC" ostmist tasuks läbi lapata vintisga kaasasolevad paprid ja uurida kas asjal on CE sert või mitte.
Huvitav, kui paljudel on alles punane konksutirimise lipik kirjaga "never remove"

Selle transa on ameerikast siia kusagil 400-600USD, kui sa tahad nii 4 nädalaga asja kätte saada.
Ja ikka on ka meie maal analoogseid asju tehtud:
http://jr.lahe.net/car/chevy/mod/mod9/index.html
EDIT: ARK'i järgi peab E-sert olema väljastatud stangele, et sa seda võiks oma auto külge panna.
Ja ikka on ka meie maal analoogseid asju tehtud:
http://jr.lahe.net/car/chevy/mod/mod9/index.html
EDIT: ARK'i järgi peab E-sert olema väljastatud stangele, et sa seda võiks oma auto külge panna.
+372 5028488
- R.Laansalu
- Fitting 38"
- Postitusi: 277
- Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am
http://maasturikoolitus.ee/?lang=est&m1=4
Sellel hõbedasel LC 120 on väga ilusti ära peidetud stange sisse. Kuna väga tihti ei ole tarvis kasutada, siis vabajooksu kangile saab ainult lahtise kapotiga ligi.
Sellel hõbedasel LC 120 on väga ilusti ära peidetud stange sisse. Kuna väga tihti ei ole tarvis kasutada, siis vabajooksu kangile saab ainult lahtise kapotiga ligi.
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Kuna TJ originaalstange ilma nende otsalähkriteta näeb ikkagi poolik ja ebakorrektne välja, siis uuriks edasi variante custom stange tegemiseks koos vintsikanduriga (vints peidetult või poolpeidetult s.t. ülevalt lahti siis).
Ilmselt oleks mõistlik kohad tekitada ka lisatuledele ning mõelda ka otse stange all oleva roolikarbi kaitsmisele, mis hetkel altpoolt üsna avatud.
Kes teeks ära ja mis suurusjärku maksab?
To jr: kui ma nüüd õigesti aru sain, siis auto aastaarv lubab veel ilma e-serdita stanget.
PS. Kuhu vintsi releekarp panna? Kapoti all ei ole ühtegi sellist vaba kohta, kus oleks mugav ligipääs distantsjuhtimise pistikule. Kui ilmastikukindlad need Warni solenoidid on - kas neid kannatab ka stangele monteerida?
Vaadates vintsuga kaasatulevaid ülilühikesi juhtmejupatseid ja releekarbi külge needitud kaugjuhtimise pesa jääb mulje, nagu peakski see karp kohe (vintsi) mootori kõrval käima?
Palju rumalaid küsimusi...
Ilmselt oleks mõistlik kohad tekitada ka lisatuledele ning mõelda ka otse stange all oleva roolikarbi kaitsmisele, mis hetkel altpoolt üsna avatud.
Kes teeks ära ja mis suurusjärku maksab?
To jr: kui ma nüüd õigesti aru sain, siis auto aastaarv lubab veel ilma e-serdita stanget.
PS. Kuhu vintsi releekarp panna? Kapoti all ei ole ühtegi sellist vaba kohta, kus oleks mugav ligipääs distantsjuhtimise pistikule. Kui ilmastikukindlad need Warni solenoidid on - kas neid kannatab ka stangele monteerida?
Vaadates vintsuga kaasatulevaid ülilühikesi juhtmejupatseid ja releekarbi külge needitud kaugjuhtimise pesa jääb mulje, nagu peakski see karp kohe (vintsi) mootori kõrval käima?
Palju rumalaid küsimusi...
Mina sinu asemel:
1.Uuriksin Offroad Servicest ARB stange hinda.
2.Meil tehakse muidugi kah mida iganes.
3.Releekarbi paneks kindlasti kapoti alla ligipääsetavasse kohta,aga pistiku tooks ette iluvõre-stange piirkonda.Võistlusautodel pannakse üldse lülitid salongi,aga see eeldab pädeva inimese olemasolu vintsi juures(selline on võistlustel alati käepärast).Hobiautol pult mõttekam,kuna saab kasutada nii sees kui väljas,aeg ei ole oluline ja lastele meeldib hirmsasti
1.Uuriksin Offroad Servicest ARB stange hinda.
2.Meil tehakse muidugi kah mida iganes.
3.Releekarbi paneks kindlasti kapoti alla ligipääsetavasse kohta,aga pistiku tooks ette iluvõre-stange piirkonda.Võistlusautodel pannakse üldse lülitid salongi,aga see eeldab pädeva inimese olemasolu vintsi juures(selline on võistlustel alati käepärast).Hobiautol pult mõttekam,kuna saab kasutada nii sees kui väljas,aeg ei ole oluline ja lastele meeldib hirmsasti

- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Releed võid panna kuhu iganes. Distantsjuhtimist võid ka panna kuhu iganes soovid. Parim on üldse se pult minema visata ja autosse fiks lüliti installida, ei pea mingi puldi ja jalus tolkneva juhtmega jamama. Warni releed on ilmastiku ja vee kindlad. Aga parim koht on neile mootori kõrval soojas.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
-
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Autosse võib ju ka lisalüliti installida, aga puldist loobuda ei taha. Kui üksinda metsas hätta satun, ei kujuta hästi ette, et peaks hakkama salongi ja esiotsa vahet jooksma.erik kirjutas:Releed võid panna kuhu iganes. Distantsjuhtimist võid ka panna kuhu iganes soovid. Parim on üldse se pult minema visata ja autosse fiks lüliti installida, ei pea mingi puldi ja jalus tolkneva juhtmega jamama. Warni releed on ilmastiku ja vee kindlad. Aga parim koht on neile mootori kõrval soojas.
Kaalusin ka vähe edevamat varianti RF puldi näol, aga siis sai kaine mõistus võitu - mis siis saab, kui taskus miski kogemata puldi nupu vastu läheb? kui kogemata pimedas puldi vee sisse pillad või pori sisse kaotad? kui metsas selgub, et puldi patareid on tühjaks saanud? kui mõne sidemasti läheduses olevas häireväljas asi ei toimi (nt. eelmise auto signapult ei toiminud Ädala tn. valitsusside maja ees.) Igal juhul peaks käsitsijuhtimisega asja dubleerima.
Endal autol on kasutuses nii juhtmega lüliti kui pult.
Juhtmega lülitit sai kasutatud mõned korrad,siis jäia lihtsalt autosse oma aega ootama.Minu hiinaka puldi nupud on nii väiksed,et niisama sinna midagi vastu ilmselt ei lähe,ning vajadusel saab ka katte nuppudele peale lükata.Puldi tööd ei ole siiani mingid muud raadiolained seganud.
Juhtmega lülitit sai kasutatud mõned korrad,siis jäia lihtsalt autosse oma aega ootama.Minu hiinaka puldi nupud on nii väiksed,et niisama sinna midagi vastu ilmselt ei lähe,ning vajadusel saab ka katte nuppudele peale lükata.Puldi tööd ei ole siiani mingid muud raadiolained seganud.
Ma just seda üksinda metsas varianti silmas pidasingi.Siis pole tubase lülitiga küll miskit peale hakata,kui tahad trossi sisse või välja kerida.Vintsida,jah,saab.erik kirjutas:Releed võid panna kuhu iganes. Distantsjuhtimist võid ka panna kuhu iganes soovid. Parim on üldse se pult minema visata ja autosse fiks lüliti installida, ei pea mingi puldi ja jalus tolkneva juhtmega jamama. Warni releed on ilmastiku ja vee kindlad. Aga parim koht on neile mootori kõrval soojas.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kõike on võimlik ju dubleerida. Kui paned kas salongi sisese lüliti või RF juhtimise, siis võid ju ka pudi pesa alles jätta, et vajadusel üksi kusagil toimetdes saaks seda mõnuslst teha.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi