Detroit Locker, Detroit SofLocker vs Lock-Right?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Detroit Locker, Detroit SofLocker vs Lock-Right?

Postitus Postitas urmas »

Selline see küsimus ongi.
Praegu Lock-Rightid sees ja olen rahul. AT kastiga sobib hästi ja kannatab vabalt ka linnaliikluses osaleda.
Vaatan USA lehti ja näen, et Detroit on 2x kallim. Keelt ma ju ei oska.
Äkki viitsib keegi popularses vormis paari sõnaga ära seletada nende vahe.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

Detroidi koopia on valmis teinud ka vene autotööstus UAZ kolhoosniku sillale. Oma silmaga ehk saab seda näha Hiiu Uaz kaupluses. See on lukk, mis tegelikult kunagi päris lukku ei lähegi. Sees on tal eriliste profiilidega ja tõukuritega süsteem, mis tavaolukorras töötab diferentsiaal. Kui aga juhtub, et üks ratas hakkab läbi libisema, kantakse veojõu olemasolul kohe jõud teisle poole üle ja kui teine pool jälle läbi hakkab libisema, siis kantakse jälle tagasi. Nii tekibki selline väikeste nõksudega edasi liikumine. Suurepärane vidin esisilda paigaldamiseks kuna absaluutselt ei vähenda pöörderaadiust ja samal ajal kogu aeg sees. Kasutasin neid lukke oma kolhoosniku sildades, mis hetkel kuuri all seisavad ja ütleks, et liikusid päris hästi, eriti pehmel pinnasel, kuna ei hakkanud kohe ennast maa sisse kraapima.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Miinus näiteks see, et kui telg läheb katki ei vea enam üksi ratas, erinevalt lockrightist kus terve teljega ratas jääb vedama.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Viido
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Sept 21, 2006 4:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Viido »

Ehk on natuke abiks:
http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... /index.htm

Detroit Locker on ikka mingist hetkest 100% lukustuv .
Detroit Truetrac on nn. „ isemõtlev” ja annab endast märku alles vajadusel ja linnaliikluses ei sega üldse. Arvatavasti ka hea asi esisillas .
Detroit E-Z Locker peaks nüüd selle kaubamärgi nn. Lock Right ehk alati lukus - esindaja olema.
Kõik väga erinevad.
Muusika ei aita hambavalu vastu... nii et:
http://www.offroadpartner.ee

Viido Laane
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Detroit Locker on kohe lukus, nii kui üks ratas läbi libiseb ja seda niikaua, kuni rattad võrdselt vedama hakkavad ja koormuse maha lased kardaanilt. Lukustab ennast ära kusagil veerandi-poole rattaringiga.

Minu Chevil on selline asi tagasillas sees. Kohapeal pööramised on kõik lukus sillaga ja tagurpidi sõites tirib ka oi kui hästi otse.
+372 5028488
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”