Uus võistlus!

Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.

Moderaator: Moderators

pickup
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: K Veebr 04, 2004 11:06 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas pickup »

Minulgi on mõtteis uut tüüpi võistlus mõlkunud. Teoreetiliselt olemas endine liivakarjäär suurusega ca 4 ha mis kasutamata u. 20 aastat. On piisavalt järske ja ka laugemaid tõuse, langusi, vett(praegu max 2m, suvel min 0,5m), muda, roostikku, võsa. Igas kõrgustasapinnas kasvab ka eri jämedusega puid(vintsimiseks). Leidub ka suuremaid väiksemaid kivihunnikuid(traiel) puuronte ja laugemat maad. Mõnesaja meetri kaugusel töökoda rem võimalustega, kauplus. Kuna rada tuleks max 1 km pikk siis ilmselt üle kümne auto korraga rajale ei laseks. Mõned siis võiks edasi finaalsõitu pääseda näiteks(TR 1). Ja kas starti korraga või intervalliga? Tegu oleks siis ilmselt traieli sugemetega miniklapperiga. Soenduseks ootaks kommentaare ja tuletan meelde, et see on idee. Asukoht Haapsalu külje all. Matis. Ups keegi on vahepeal pealkirja muutnud
Viimati muutis pickup, N Jaan 31, 2008 9:41 pm, muudetud 2 korda kokku.
Matis Trei, TR-2, Serengeti, 2007 Eesti 4x4 KV 1.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

pickup kirjutas:Minulgi on mõtteis uut tüüpi võistlus mõlkunud. Teoreetiliselt olemas endine liivakarjäär suurusega ca 4 ha mis kasutamata u. 20 aastat. On piisavalt järske ja ka laugemaid tõuse, langusi, vett(praegu max 2m, suvel min 0,5m), muda, roostikku, võsa. Igas kõrgustasapinnas kasvab ka eri jämedusega puid(vintsimiseks). Leidub ka suuremaid väiksemaid kivihunnikuid(traiel) puuronte ja laugemat maad. Mõnesaja meetri kaugusel töökoda rem võimalustega, kauplus. Kuna rada tuleks max 1 km pikk siis ilmselt üle kümne auto korraga rajale ei laseks. Mõned siis võiks edasi finaalsõitu pääseda näiteks(TR 1). Ja kas starti korraga või intervalliga? Tegu oleks siis ilmselt traieli sugemetega miniklapperiga. Soenduseks ootaks kommentaare ja tuletan meelde, et see on idee. Asukoht Haapsalu külje all. Matis. Ups keegi on vahepeal pealkirja muutnud
Hakkab tulema!

Kui korraga üle 10 auto rajale ei mahu siis oleks kaval eraldi stardist lasta (ehk siis intervalliga).

Samuti sobiks "uue klassi" katsetamiseks Jaanisõidu taoline kähkukas. Päris kahju, et seda vaid üks kord peeti.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
pickup
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: K Veebr 04, 2004 11:06 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas pickup »

pickup kirjutas:Minulgi on mõtteis uut tüüpi võistlus mõlkunud. Teoreetiliselt olemas endine liivakarjäär suurusega ca 4 ha mis kasutamata u. 20 aastat. On piisavalt järske ja ka laugemaid tõuse, langusi, vett(praegu max 2m, suvel min 0,5m), muda, roostikku, võsa. Igas kõrgustasapinnas kasvab ka eri jämedusega puid(vintsimiseks). Leidub ka suuremaid väiksemaid kivihunnikuid(traiel) puuronte ja laugemat maad. Mõnesaja meetri kaugusel töökoda rem võimalustega, kauplus. Kuna rada tuleks max 1 km pikk siis ilmselt üle kümne auto korraga rajale ei laseks. Mõned siis võiks edasi finaalsõitu pääseda näiteks(TR 1). Ja kas starti korraga või intervalliga? Tegu oleks siis ilmselt traieli sugemetega miniklapperiga. Soenduseks ootaks kommentaare ja tuletan meelde, et see on idee. Asukoht Haapsalu külje all. Matis. Ups keegi on vahepeal pealkirja muutnud
Ootaks julgemini kommentaare eelkõige võistlejatelt
Matis Trei, TR-2, Serengeti, 2007 Eesti 4x4 KV 1.
badass
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: T Dets 05, 2006 9:55 am
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Postitus Postitas badass »

Traiel on hea idee, midagi sellesarnast praegu ju ei eksisteeri. Samas ei lähe see ilmselt kokku eelnevate meeste "kuivad jalad" teemaga, stock maasturi jaoks on see karjäär vist liig. Aga karjäärikas tuleks teha mitte läbimise aja vaid mingi karistuspunktide süsteemi peale, ntx mingi märgistuse mahasöitmise eest x arv miinust. Siis peab muidugi ka rada ise olema piisavalt raske ja autosid saab peale lasta ükshaaval.Kontrollaeg peab ikkagi olema, millest kauem rajal munedes enam tulemust ei arvestata.
Paranda, mida teistmoodi näed.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

Nii minu mõttearendus. safarite korras on natuke omaalgatuslikku traielindust tehtud, ja huvilisi oli hulga(küll mitte niipalju kohaletulnuid), kui foorumit vaadata. Kuna palju on selliseid, kes enamasti majanduslikel põhjustel võistlust ei sõida vaid vahivad ahhetades pealt siis oleks võistluste ühe osana väga teretulnud trass ka amatööride ja muidu maasturisõprade jaoks. jaguneda võiks see kamp kaheks.(võistlusautode osas ei ole pädev arvamust avaldama kuna olen paadunud pealtvahtija) Mõtlen just igapäeva sõiduks kasutatavaid maastureid. Liik 1 : kõik stock:difreid puudutav,stanged ja vedrustus tehaseseades, rattad mitte krobelisemad kui seda on A/T rehv jne. Liik2:: Juba putitatud aga ilmselgelt mitte võistlemiseks mõeldud masinad: M/T rehv-mis iganes konditsioonis või mõõdus,määravaks oleks märgistusM/T; ükskõik mis moodi muudetud stanged -kui on silmaga näha et pole originaalis selline paigaldatud lukud; igasugune tõste või mingit moodi vedrustuselementide modimine; küljerauad; isepaigaldatud põhjakaitsmed. Ehk siis julmalt mittelinnakaks liigitamine vähimagi maastikusuutlikumaks tegemise tõttu.
Rada võiks olla neile erinev suutlikkuse ja inimeste autode säästmise mõttes.Täitsa stockile ilma kraapiva põõsa,tuppatuleva vee ja muude müügivälimust kahjustavate viguriteta (kui on piisavalt osav, et külili keerata siis on ntx oma viga) ning putitatutele juba selline mis julgemat/osavamat/mõtlemist rohkem nõudvat sõitu kujutab aga ka ei nõua auto uputamist (ntx saab mudaaugust kõrvalt sõita, mis kahandab punktisummat võrreldes sellega kes sealt läbi söandab sõita). See julm liigitamine ei tee putitajatele sõitu igavaks ja annab võimaluse mõõtu võtta ning enda autot proovile panna ka neile kes muidu säästmise huvides käega löövad või arvavad, et mis mina sinna ikka ronin oma linnakaga. Omakorda meelitaks see kohale rohkem rahvast kui normaalselt reklaami teha. Osavõtu ja piletiraha oleks mingi mõistlik ja sümboolne. Näiteks võistleja+auto 100 eek; täiskasvanu 25eek; lapsed-pensionärid tasuta. Politsei,meditsiini,päästeameti,sõjaväe,piirivalvuri,õpetaja jne. (meid kõiki kaitsvate,aitavate,ja avalikkust teenivate inimeste mass) näiteks 15eek. Kuna oleks aeg hakata ka neid inimesi tunnustama eestis kelle töö on reeglina kõigi riigikodanike huvides ja mis reeglina on rohkem hobi kui sissetulekuallikas. Ka annaks selliste võistlusklasside raja kaasamine soodsa võimaluse sponsoritele kes on huvitatud natukenegi maastikukõlbuliku sõiduki reklaamist ja müügist.
Maasturluse propageerimine ja populaarsuse tõstmine:
Kuna rahvast tuleb hea reklaami ja inimsõbralike tingimuste pärast palju. Kui on palju rahvast, on ka tele asjast huvitatud. Riigiteenistujatele soodustuste tegemine oleks juba ise erakordne sündmus mis vääriks ajalukku jäädvustamist.Siiani suurem üldsus eriti neid ei tunnusta kui endale hädavajalikke olendeid. Ka tagaks see suurema korra,kuna politsinikud rahva seas vabalt ringi jalutavad ningsuurema turvalisuse võimalike õnnetuste puhul kui erinevaid meedikuid sinna uudistama tuleb. Päästekad oleks ka kohal, saak stehnikat natu näidata ja samal ajal palakahju turvalisust tagada. Kaitsevägi viitsiks äkki paldiskist demo mõttes ühe Pasi,Unimogi ja BTRi kohale vedada.Traieliraja modifitseerimisega saaks mingi rasketehnika firma ennast reklaamida ning mõne kopajupi reklaamiks kohale veeretada.

Tahate võite seda kõike veidi utoopiliseks pidada, aga kuskilt tuleb alustada ning kui on hakkajaid ja tahtjaid siis on neile ka abilisi teinekord. Küsija suu pihta ei lööda jalaga ja ettepaneku tegija mõtet arvestatakse rohkem kui nurgas nokitseja oma.

mina võtaks ise heameelega osa natukene putitatute klassis ja veaks kamba sõpru ka seda ilmaimet vaatama.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

No Qkulgur oleks kohal. Nii et üks TR3 on olemas.
Meeldib idee korraldada eelsõidud ja hiljem siis finaal.
Ja ühisstart on alati publikule huvitavam.

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

See formaat tooks kohale hulgi nii võistlejaid kui pealtvaatajaid, kui veidi reklaami teha. Tuleks isegi.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

tundub huvitav... hetkel küll veel ilma tagavintsita aga üks TR2 tuleks ka.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
FB
Fitting 38"
Postitusi: 214
Liitunud: T Okt 18, 2005 7:54 pm
Asukoht: Tallinn, 56614969

Postitus Postitas FB »

Vägagi väärt idee. Aga ma arvan et eelkõneleja poolt pakutud summa võistlustasu kohta ei saa olla ikkagi nii väike. Mina oleks kindlalt tulemas. :thumb:
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust

Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Kasutaja avatar
Merelane
Mudder
Postitusi: 84
Liitunud: K Dets 05, 2007 3:19 pm
Asukoht: Porkuni metsas

Postitus Postitas Merelane »

Oleks ka tulemas sellisele u"ritusele voistlema, vabaklassi masinaga.
meri on alati põlvini ja muda katuseni
tel :56 608 910
Kasutaja avatar
sennaH
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 92
Liitunud: E Juul 16, 2007 8:08 pm
Asukoht: Vaidasoo/Tallinn/Märjamaa

Postitus Postitas sennaH »

rato kirjutas: siis oleks võistluste ühe osana väga teretulnud trass ka amatööride ja muidu maasturisõprade jaoks. .
:D

Team Amatöörid oleks ka sellisest üritusest täitsa huvitatud ja teeks kõik mis nende võimuses, et kohal olla :twisted:
serviti, ikka serviti

põhjagaasimees

Hannes 56460087
sennah@alkohol.ee
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

sennaH kirjutas:
rato kirjutas: siis oleks võistluste ühe osana väga teretulnud trass ka amatööride ja muidu maasturisõprade jaoks. .
:D

Team Amatöörid oleks ka sellisest üritusest täitsa huvitatud ja teeks kõik mis nende võimuses, et kohal olla :twisted:
näri näri sennah hehe..saad aru küll mis mõtlesin.. ja mis eespool mõtlesin, seda osavõtutasu, kui linnakamees sõidab ntx ühe ringi, siis oleks natu paha rohkem küsida. kui see ring jah just tund aega ei võta. tr 1,2,3 ja vaba kes hambad ristis võistlevad, need läheks ikka tavalise süsee järgi. eluski ei tule tavainimene oma poe vitara või fronteraga sinna ukerdama kui ta palju peab maxma.. siis tuleb ikka sama rahvas kohale kes alati igale poole..olenemata reklaamist või ürituse formaadist.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

rato kirjutas:ja mis eespool mõtlesin, seda osavõtutasu, kui linnakamees sõidab ntx ühe ringi, siis oleks natu paha rohkem küsida. kui see ring jah just tund aega ei võta. tr 1,2,3 ja vaba kes hambad ristis võistlevad, need läheks ikka tavalise süsee järgi.
avaldaks ka arvamust tasu osas... esiteks, tavaline taks on siis ca 2,5K per auto osavõtutasu. Sel juhul aga peaks see olema mingi karikasarja võistlus, kus iga punkt tähtis. Eks igaüks räägib enda eest aga minumeelest on jabur jagada hinna järgi klassidesse ja soosida vähem ümberehitatud masinaid. Just TR2-3 need kes kiiresti oma sõidu ära teevad :)

no offence, rato ;)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Postitus Postitas RAMBO »

oleks ka sellel üritusel käsi :yupikaye
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Kindlasti tuleks oma stock cherot tuulutama , kui asi tõsisemaks läheb.
Olen valmis ka pakkuma igakülgset abi korraldamisel.

Andres.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Vasta

Mine “4x4 üritused / 4x4 events”