Uus võistlus!
Moderaator: Moderators
Minulgi on mõtteis uut tüüpi võistlus mõlkunud. Teoreetiliselt olemas endine liivakarjäär suurusega ca 4 ha mis kasutamata u. 20 aastat. On piisavalt järske ja ka laugemaid tõuse, langusi, vett(praegu max 2m, suvel min 0,5m), muda, roostikku, võsa. Igas kõrgustasapinnas kasvab ka eri jämedusega puid(vintsimiseks). Leidub ka suuremaid väiksemaid kivihunnikuid(traiel) puuronte ja laugemat maad. Mõnesaja meetri kaugusel töökoda rem võimalustega, kauplus. Kuna rada tuleks max 1 km pikk siis ilmselt üle kümne auto korraga rajale ei laseks. Mõned siis võiks edasi finaalsõitu pääseda näiteks(TR 1). Ja kas starti korraga või intervalliga? Tegu oleks siis ilmselt traieli sugemetega miniklapperiga. Soenduseks ootaks kommentaare ja tuletan meelde, et see on idee. Asukoht Haapsalu külje all. Matis. Ups keegi on vahepeal pealkirja muutnud
Viimati muutis pickup, N Jaan 31, 2008 9:41 pm, muudetud 2 korda kokku.
Matis Trei, TR-2, Serengeti, 2007 Eesti 4x4 KV 1.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Hakkab tulema!pickup kirjutas:Minulgi on mõtteis uut tüüpi võistlus mõlkunud. Teoreetiliselt olemas endine liivakarjäär suurusega ca 4 ha mis kasutamata u. 20 aastat. On piisavalt järske ja ka laugemaid tõuse, langusi, vett(praegu max 2m, suvel min 0,5m), muda, roostikku, võsa. Igas kõrgustasapinnas kasvab ka eri jämedusega puid(vintsimiseks). Leidub ka suuremaid väiksemaid kivihunnikuid(traiel) puuronte ja laugemat maad. Mõnesaja meetri kaugusel töökoda rem võimalustega, kauplus. Kuna rada tuleks max 1 km pikk siis ilmselt üle kümne auto korraga rajale ei laseks. Mõned siis võiks edasi finaalsõitu pääseda näiteks(TR 1). Ja kas starti korraga või intervalliga? Tegu oleks siis ilmselt traieli sugemetega miniklapperiga. Soenduseks ootaks kommentaare ja tuletan meelde, et see on idee. Asukoht Haapsalu külje all. Matis. Ups keegi on vahepeal pealkirja muutnud
Kui korraga üle 10 auto rajale ei mahu siis oleks kaval eraldi stardist lasta (ehk siis intervalliga).
Samuti sobiks "uue klassi" katsetamiseks Jaanisõidu taoline kähkukas. Päris kahju, et seda vaid üks kord peeti.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ootaks julgemini kommentaare eelkõige võistlejateltpickup kirjutas:Minulgi on mõtteis uut tüüpi võistlus mõlkunud. Teoreetiliselt olemas endine liivakarjäär suurusega ca 4 ha mis kasutamata u. 20 aastat. On piisavalt järske ja ka laugemaid tõuse, langusi, vett(praegu max 2m, suvel min 0,5m), muda, roostikku, võsa. Igas kõrgustasapinnas kasvab ka eri jämedusega puid(vintsimiseks). Leidub ka suuremaid väiksemaid kivihunnikuid(traiel) puuronte ja laugemat maad. Mõnesaja meetri kaugusel töökoda rem võimalustega, kauplus. Kuna rada tuleks max 1 km pikk siis ilmselt üle kümne auto korraga rajale ei laseks. Mõned siis võiks edasi finaalsõitu pääseda näiteks(TR 1). Ja kas starti korraga või intervalliga? Tegu oleks siis ilmselt traieli sugemetega miniklapperiga. Soenduseks ootaks kommentaare ja tuletan meelde, et see on idee. Asukoht Haapsalu külje all. Matis. Ups keegi on vahepeal pealkirja muutnud
Matis Trei, TR-2, Serengeti, 2007 Eesti 4x4 KV 1.
Traiel on hea idee, midagi sellesarnast praegu ju ei eksisteeri. Samas ei lähe see ilmselt kokku eelnevate meeste "kuivad jalad" teemaga, stock maasturi jaoks on see karjäär vist liig. Aga karjäärikas tuleks teha mitte läbimise aja vaid mingi karistuspunktide süsteemi peale, ntx mingi märgistuse mahasöitmise eest x arv miinust. Siis peab muidugi ka rada ise olema piisavalt raske ja autosid saab peale lasta ükshaaval.Kontrollaeg peab ikkagi olema, millest kauem rajal munedes enam tulemust ei arvestata.
Paranda, mida teistmoodi näed.
Paranda, mida teistmoodi näed.
FC 150 ja palju muud koli, vöisteldud on kah.
Nii minu mõttearendus. safarite korras on natuke omaalgatuslikku traielindust tehtud, ja huvilisi oli hulga(küll mitte niipalju kohaletulnuid), kui foorumit vaadata. Kuna palju on selliseid, kes enamasti majanduslikel põhjustel võistlust ei sõida vaid vahivad ahhetades pealt siis oleks võistluste ühe osana väga teretulnud trass ka amatööride ja muidu maasturisõprade jaoks. jaguneda võiks see kamp kaheks.(võistlusautode osas ei ole pädev arvamust avaldama kuna olen paadunud pealtvahtija) Mõtlen just igapäeva sõiduks kasutatavaid maastureid. Liik 1 : kõik stock:difreid puudutav,stanged ja vedrustus tehaseseades, rattad mitte krobelisemad kui seda on A/T rehv jne. Liik2:: Juba putitatud aga ilmselgelt mitte võistlemiseks mõeldud masinad: M/T rehv-mis iganes konditsioonis või mõõdus,määravaks oleks märgistusM/T; ükskõik mis moodi muudetud stanged -kui on silmaga näha et pole originaalis selline paigaldatud lukud; igasugune tõste või mingit moodi vedrustuselementide modimine; küljerauad; isepaigaldatud põhjakaitsmed. Ehk siis julmalt mittelinnakaks liigitamine vähimagi maastikusuutlikumaks tegemise tõttu.
Rada võiks olla neile erinev suutlikkuse ja inimeste autode säästmise mõttes.Täitsa stockile ilma kraapiva põõsa,tuppatuleva vee ja muude müügivälimust kahjustavate viguriteta (kui on piisavalt osav, et külili keerata siis on ntx oma viga) ning putitatutele juba selline mis julgemat/osavamat/mõtlemist rohkem nõudvat sõitu kujutab aga ka ei nõua auto uputamist (ntx saab mudaaugust kõrvalt sõita, mis kahandab punktisummat võrreldes sellega kes sealt läbi söandab sõita). See julm liigitamine ei tee putitajatele sõitu igavaks ja annab võimaluse mõõtu võtta ning enda autot proovile panna ka neile kes muidu säästmise huvides käega löövad või arvavad, et mis mina sinna ikka ronin oma linnakaga. Omakorda meelitaks see kohale rohkem rahvast kui normaalselt reklaami teha. Osavõtu ja piletiraha oleks mingi mõistlik ja sümboolne. Näiteks võistleja+auto 100 eek; täiskasvanu 25eek; lapsed-pensionärid tasuta. Politsei,meditsiini,päästeameti,sõjaväe,piirivalvuri,õpetaja jne. (meid kõiki kaitsvate,aitavate,ja avalikkust teenivate inimeste mass) näiteks 15eek. Kuna oleks aeg hakata ka neid inimesi tunnustama eestis kelle töö on reeglina kõigi riigikodanike huvides ja mis reeglina on rohkem hobi kui sissetulekuallikas. Ka annaks selliste võistlusklasside raja kaasamine soodsa võimaluse sponsoritele kes on huvitatud natukenegi maastikukõlbuliku sõiduki reklaamist ja müügist.
Maasturluse propageerimine ja populaarsuse tõstmine:
Kuna rahvast tuleb hea reklaami ja inimsõbralike tingimuste pärast palju. Kui on palju rahvast, on ka tele asjast huvitatud. Riigiteenistujatele soodustuste tegemine oleks juba ise erakordne sündmus mis vääriks ajalukku jäädvustamist.Siiani suurem üldsus eriti neid ei tunnusta kui endale hädavajalikke olendeid. Ka tagaks see suurema korra,kuna politsinikud rahva seas vabalt ringi jalutavad ningsuurema turvalisuse võimalike õnnetuste puhul kui erinevaid meedikuid sinna uudistama tuleb. Päästekad oleks ka kohal, saak stehnikat natu näidata ja samal ajal palakahju turvalisust tagada. Kaitsevägi viitsiks äkki paldiskist demo mõttes ühe Pasi,Unimogi ja BTRi kohale vedada.Traieliraja modifitseerimisega saaks mingi rasketehnika firma ennast reklaamida ning mõne kopajupi reklaamiks kohale veeretada.
Tahate võite seda kõike veidi utoopiliseks pidada, aga kuskilt tuleb alustada ning kui on hakkajaid ja tahtjaid siis on neile ka abilisi teinekord. Küsija suu pihta ei lööda jalaga ja ettepaneku tegija mõtet arvestatakse rohkem kui nurgas nokitseja oma.
mina võtaks ise heameelega osa natukene putitatute klassis ja veaks kamba sõpru ka seda ilmaimet vaatama.
Rada võiks olla neile erinev suutlikkuse ja inimeste autode säästmise mõttes.Täitsa stockile ilma kraapiva põõsa,tuppatuleva vee ja muude müügivälimust kahjustavate viguriteta (kui on piisavalt osav, et külili keerata siis on ntx oma viga) ning putitatutele juba selline mis julgemat/osavamat/mõtlemist rohkem nõudvat sõitu kujutab aga ka ei nõua auto uputamist (ntx saab mudaaugust kõrvalt sõita, mis kahandab punktisummat võrreldes sellega kes sealt läbi söandab sõita). See julm liigitamine ei tee putitajatele sõitu igavaks ja annab võimaluse mõõtu võtta ning enda autot proovile panna ka neile kes muidu säästmise huvides käega löövad või arvavad, et mis mina sinna ikka ronin oma linnakaga. Omakorda meelitaks see kohale rohkem rahvast kui normaalselt reklaami teha. Osavõtu ja piletiraha oleks mingi mõistlik ja sümboolne. Näiteks võistleja+auto 100 eek; täiskasvanu 25eek; lapsed-pensionärid tasuta. Politsei,meditsiini,päästeameti,sõjaväe,piirivalvuri,õpetaja jne. (meid kõiki kaitsvate,aitavate,ja avalikkust teenivate inimeste mass) näiteks 15eek. Kuna oleks aeg hakata ka neid inimesi tunnustama eestis kelle töö on reeglina kõigi riigikodanike huvides ja mis reeglina on rohkem hobi kui sissetulekuallikas. Ka annaks selliste võistlusklasside raja kaasamine soodsa võimaluse sponsoritele kes on huvitatud natukenegi maastikukõlbuliku sõiduki reklaamist ja müügist.
Maasturluse propageerimine ja populaarsuse tõstmine:
Kuna rahvast tuleb hea reklaami ja inimsõbralike tingimuste pärast palju. Kui on palju rahvast, on ka tele asjast huvitatud. Riigiteenistujatele soodustuste tegemine oleks juba ise erakordne sündmus mis vääriks ajalukku jäädvustamist.Siiani suurem üldsus eriti neid ei tunnusta kui endale hädavajalikke olendeid. Ka tagaks see suurema korra,kuna politsinikud rahva seas vabalt ringi jalutavad ningsuurema turvalisuse võimalike õnnetuste puhul kui erinevaid meedikuid sinna uudistama tuleb. Päästekad oleks ka kohal, saak stehnikat natu näidata ja samal ajal palakahju turvalisust tagada. Kaitsevägi viitsiks äkki paldiskist demo mõttes ühe Pasi,Unimogi ja BTRi kohale vedada.Traieliraja modifitseerimisega saaks mingi rasketehnika firma ennast reklaamida ning mõne kopajupi reklaamiks kohale veeretada.
Tahate võite seda kõike veidi utoopiliseks pidada, aga kuskilt tuleb alustada ning kui on hakkajaid ja tahtjaid siis on neile ka abilisi teinekord. Küsija suu pihta ei lööda jalaga ja ettepaneku tegija mõtet arvestatakse rohkem kui nurgas nokitseja oma.
mina võtaks ise heameelega osa natukene putitatute klassis ja veaks kamba sõpru ka seda ilmaimet vaatama.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
näri näri sennah hehe..saad aru küll mis mõtlesin.. ja mis eespool mõtlesin, seda osavõtutasu, kui linnakamees sõidab ntx ühe ringi, siis oleks natu paha rohkem küsida. kui see ring jah just tund aega ei võta. tr 1,2,3 ja vaba kes hambad ristis võistlevad, need läheks ikka tavalise süsee järgi. eluski ei tule tavainimene oma poe vitara või fronteraga sinna ukerdama kui ta palju peab maxma.. siis tuleb ikka sama rahvas kohale kes alati igale poole..olenemata reklaamist või ürituse formaadist.sennaH kirjutas:rato kirjutas: siis oleks võistluste ühe osana väga teretulnud trass ka amatööride ja muidu maasturisõprade jaoks. .
Team Amatöörid oleks ka sellisest üritusest täitsa huvitatud ja teeks kõik mis nende võimuses, et kohal olla
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
avaldaks ka arvamust tasu osas... esiteks, tavaline taks on siis ca 2,5K per auto osavõtutasu. Sel juhul aga peaks see olema mingi karikasarja võistlus, kus iga punkt tähtis. Eks igaüks räägib enda eest aga minumeelest on jabur jagada hinna järgi klassidesse ja soosida vähem ümberehitatud masinaid. Just TR2-3 need kes kiiresti oma sõidu ära teevadrato kirjutas:ja mis eespool mõtlesin, seda osavõtutasu, kui linnakamees sõidab ntx ühe ringi, siis oleks natu paha rohkem küsida. kui see ring jah just tund aega ei võta. tr 1,2,3 ja vaba kes hambad ristis võistlevad, need läheks ikka tavalise süsee järgi.
no offence, rato
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
oleks ka sellel üritusel käsi 
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.