7. leht 13-st

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: R Sept 27, 2019 10:26 pm
Postitas Praks1
See rist ju ei liigu pikkisuunas.Kas tõesti pole ühelgi suurel asjal pooltelje otsa poltidega,või midagi tööstuslikku?

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: R Sept 27, 2019 10:35 pm
Postitas heeringas
Siiani ei ole leidnud.
Olemasoleval kardaanil paistis pikkiliikumist paar milli olevat kasutusel olnud (kulumise järgi otsuststud).
Ei tea kas seda puksid ei leevenda?

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: R Sept 27, 2019 10:44 pm
Postitas Ural 6x6
heeringas kirjutas:Siiani ei ole leidnud.
Olemasoleval kardaanil paistis pikkiliikumist paar milli olevat kasutusel olnud (kulumise järgi otsuststud).
Ei tea kas seda puksid ei leevenda?
Millised puksid?

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: R Sept 27, 2019 11:39 pm
Postitas heeringas
Ural 6x6 kirjutas:
heeringas kirjutas:Siiani ei ole leidnud.
Olemasoleval kardaanil paistis pikkiliikumist paar milli olevat kasutusel olnud (kulumise järgi otsuststud).
Ei tea kas seda puksid ei leevenda?
Millised puksid?
Mõtlesin mootori ja käigukasti patju :oops:

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Sept 28, 2019 2:30 pm
Postitas KarlReimann
Esimesel pildil käigu ja vahekast, mida tahab võimalikult lühidalt ühendada.

https://photos.app.goo.gl/oeSvUSUE49ueMLcXA

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Sept 28, 2019 7:27 pm
Postitas LR90
Minu mõistus ütleb, et mootor käigukastiga ja vahekast elavad seal raamivahel täitsa erinevat elu.
Kindlasti peab seal olema kardaan koos nuudiga.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Sept 28, 2019 7:53 pm
Postitas KarlReimann
Polegi küsinud, et miks see vahe vähendamine vajalik on, et tagusilda 30cm lähemale tuua? Millised on teljevahed siis praeguste kastide asetusega ja millised saaksid kui kastid oleks lähestiku? Ilmselt kõige lühem ühendus viis oleks ~ 15cm.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Sept 28, 2019 8:18 pm
Postitas heeringas
Algupärane sillavahe oli 3500.
Silla viisin ettepoole 300.
Ja nüüd tahaks tagan silda ettepoole tuua niipalju kui võimalik.
Selleks et tagant rohkem saaks ettepoole tuua, võikski kasti enne liigutada
ja siis paitab palju saab.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Sept 28, 2019 8:36 pm
Postitas heeringas
LR90 kirjutas:Minu mõistus ütleb, et mootor käigukastiga ja vahekast elavad seal raamivahel täitsa erinevat elu.
Kindlasti peab seal olema kardaan koos nuudiga.
Nõus sinuga
Aga kui muuta peale jäigaks panemist(ühendaks flansid kokku) patjade kinnitust?
Võtta vahekasti emesed padjad ära.
Sellega peaks raami väendumisest tulev elu leebuma.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Sept 28, 2019 9:06 pm
Postitas Ural 6x6
Ega jah vahekast on seal niisama nalja pärast kolme padjaga. See ei ole ju üldsegi mitte suur vääne, mis seda vahekasti mõjutada püüab :) Tegelt ongi mõistlik tehases inseneride poolt arvutatud ja ehitatud asjad relakaga tükkideks lõigata, selle asemele mingi jama toota ja siis kui see laiali lendab näidata nende inseneride peale näpuga, et näed - nad ei osanud ju. Kui nüüd tõsiselt rääkida, siis ennem oleks mõistlik loobuda ühest paarist mootori patjadest kui nendest vahekasti patjadest.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: L Sept 28, 2019 9:07 pm
Postitas LR90
Flansid üksi ei pea neid koos, pead käigukasti saama vahekastiga kokku ühendada,
siis nad liiguvad koos.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: P Sept 29, 2019 12:01 am
Postitas erik
downloadfile.jpg
downloadfile.jpg (355.38 KiB) Vaadatud 2874 korda
cargo-ratchet-belt-500x500.jpg
cargo-ratchet-belt-500x500.jpg (38.88 KiB) Vaadatud 2874 korda

Mingi mõte võiks siit liikuma hakata. Mõlemad sidurid võiks õige dimensiooni korral vabalt töödata.

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: P Sept 29, 2019 9:41 am
Postitas heeringas
Need lahendused on ka peast läbi käinud.
Miinuseks on esimesel see, et mul max läbimõõt mis mahub on umbes140mm.
See teine ei lähe kohe mitte
Ta nõuab ideaalselt tsentris võlle(kõval alusel kiinitatud agregaadid).

Pikkiliikumist on nende ju samapalju kui padjad annaksid, võibolla isegi vähem

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: P Sept 29, 2019 9:45 am
Postitas heeringas
Tekkis selline küsimus.
Kumba liikumist on antud olukorras rohkem,
kas pikkisuunas või tsentrite suunas nihet?

Re: No nii- läheb lahti!

Postitatud: P Sept 29, 2019 9:50 am
Postitas KarlReimann
Mina arvan, et käigu ja vahekasti korpused tuleb omavahel jäigalt ühendada. Teine võimalus on kasutada kardaan ühendust nuudiga või püsikiirus liigendit.