Väike väljasõit linnamaasturitele 24.02.2007 Jägala-Soodla
Moderaator: Moderators
Kui kedagi peaks huvitama, siis käisin Silberis metsateel vigastatud autot näitamas ja remondi kalkulatsiooni küsimas. Vigastused ja hinnad järgmised:
Tagumine sild kõver - u. 30000 EEK
Summuti tagumine osa kõver - 6707 EEK
Amort - 1680 EEK
Stabika varda kont kõver - 650 EEK
Tagavararatta koobas puruks - kuni 5000 EEK
Pluss muud kulud. Kokku umbes 50000 EEK
Thank God on mul kasko ja minu jaoks läheb maksma 3000 EEK.
Siit järeldus, et Grandi Dana35 on täielik BS. 
Tagumine sild kõver - u. 30000 EEK
Summuti tagumine osa kõver - 6707 EEK
Amort - 1680 EEK
Stabika varda kont kõver - 650 EEK
Tagavararatta koobas puruks - kuni 5000 EEK
Pluss muud kulud. Kokku umbes 50000 EEK
Thank God on mul kasko ja minu jaoks läheb maksma 3000 EEK.


Viimati muutis raimo, T Veebr 27, 2007 10:46 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 318
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
irw...Raimo...osta Niva ära...metsas käimiseks ta ikka tiba tugevam 
ja kui peale igat metsas käimist investeerida 3000 raha Nivasse...mmm...unistus

ja kui peale igat metsas käimist investeerida 3000 raha Nivasse...mmm...unistus

Viimati muutis Alex, T Veebr 27, 2007 7:15 pm, muudetud 1 kord kokku.
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Minul kulus Nivaga terve aasta, tagasild kõveraks saada...Alex kirjutas:irw...Raimo...osta Niva ära...metsas käimiseks ta ikka tiba tugevam

Uus tagsilla tala maksis ... mm.. mõned õlled...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
anna see auto neile tagasi ja ytle et nad on sulle avariilise auto myynudraimo kirjutas:Kui kedagi peaks huvitama, siis käisin Silberis karjääris vigastatud autot näitamas ja remondi kalkulatsiooni küsimas. Vigastused ja hinnad järgmised:
Tagumine sild kõver - u. 30000 EEK
Summuti tagumine osa kõver - 6707 EEK
Amort - 1680 EEK
Stabika varda kont kõver - 650 EEK
Tagavararatta koobas puruks - kuni 5000 EEK
Pluss muud kulud. Kokku umbes 50000 EEK
Thank God on mul kasko ja minu jaoks läheb maksma 3000 EEK.Siit järeldus, et Grandi Dana35 on täielik BS.

allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Ei saa aru, mille otsa Sa seal sõitsid, et pool autot välja tuleb vahetada? Teised autod säilisid suht hästi. Või varjavad tõde?raimo kirjutas:Kui kedagi peaks huvitama, siis käisin Silberis karjääris vigastatud autot näitamas ja remondi kalkulatsiooni küsimas. Vigastused ja hinnad järgmised:
Tagumine sild kõver - u. 30000 EEK
Summuti tagumine osa kõver - 6707 EEK
Amort - 1680 EEK
Stabika varda kont kõver - 650 EEK
Tagavararatta koobas puruks - kuni 5000 EEK
Pluss muud kulud. Kokku umbes 50000 EEK
Thank God on mul kasko ja minu jaoks läheb maksma 3000 EEK.Siit järeldus, et Grandi Dana35 on täielik BS.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 111
- Liitunud: K Apr 02, 2003 12:15 pm
- Asukoht: maakera peal/sees
Minu vigastused:
1.esituli põles läbi
2.pikivardad läksid kõverasse
esimene probleem sai korda kerge tohlakaga
(kontaktid paika) ja pirnivahetus. teisega sai veits aega kulutatud, ehk vardad maha, kuvaldomeetriga
sirgeks ja tagasi külge. kui järgmine kord sama pehmeks osutuvad siis peab nuputama hakkama

1.esituli põles läbi
2.pikivardad läksid kõverasse
esimene probleem sai korda kerge tohlakaga




------------------------------------------
Avtoljubitel
Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
Avtoljubitel

Y61-3.0A
Opel Frontera 2.2 16V
Opel Frontera 3.2 V6
Subaaru Ahhujeet 100500 ja natuke peale:D
- mrtn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 186
- Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:14 pm
- Asukoht: 59°28'57.44"N / 25°01'47.77"E
- Kontakt:
tegelikult neid vist nimetataksegi kliirensipiirajateks, võimalik väikese kuluga teada saada, et kohekohe läheb kallim jupp. mul jäi selle üks pool ka paldiski tankipolügooni kraavi: http://mrtn.gt.ee/pix/2003/tqhq_suvel6p ... k_1-0.htmlgunns kirjutas:Et tõde jalule seada lisame kahjude loetelusse: esistange "pikendus" see plastmassist ja tagumised (allapoolearvestust s.t stange alla monteeritud) lisatuled.
Kahju 0 EEK´i - demonteerimis vaev jäi ära
teine pool tuli hõlpsasti ära tõmmates

Mennäänx mettään!
Kas Landy jalutuskäik jäi siis nii palju alla - sealt jäämurdmisest väljusid Sa ju üsna puutumatult?gunns kirjutas:Et tõde jalule seada lisame kahjude loetelusse: esistange "pikendus" see plastmassist ja tagumised (allapoolearvestust s.t stange alla monteeritud) lisatuled.
Kahju 0 EEK´i - demonteerimis vaev jäi ära
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Hakkasin tagurdama, aga miskit jäi ette. Aga üldiselt jäin ma auto maastikusuutlikkusega rahule.414 AVM kirjutas:Ei saa aru, mille otsa Sa seal sõitsid, et pool autot välja tuleb vahetada?
Viimati muutis raimo, T Veebr 27, 2007 10:50 pm, muudetud 2 korda kokku.