7. leht 14-st
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: N Okt 13, 2011 8:49 am
Postitas margus61
Kui saladus pole, kuidas raam ja agregaadid on puhastatud ning millega töödeldud ja kaetud, et nii ilusad välja näevad? Omal on sarnased tööd talvehooajal ees.
Paar pilti salongist huvitaks ka, lisaks käigukangile peaks 66 alusest salongi lisanduma punt muid väntasid - kuidas need on lahendatud.
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: N Okt 13, 2011 8:29 pm
Postitas uhti
Raam on puhastatud rellakaga kiviketta ja traatharjaga.Värviks olen kasutand Vivacolori korrostop jkruntvärvi kuna too püsib päris hästi peal.
Vahekasti kangid on veel tuppa toomata aga kasutan selleks sõiduauto käiguvalitsa trosse ja kangid teen ise.
Käsipiduriks kasutan originaal trossi.
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: P Okt 16, 2011 4:56 pm
Postitas uhti
Väike tutvustav video siis.Ei olnud aega korraliku pori otsida.Ehk kunagi tulevikus.
http://www.youtube.com/watch?v=KJvRNXoeNks
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: E Okt 17, 2011 11:01 pm
Postitas jeebu
Aga Uhti mis järgmiseks plaanis, siis sul neid pärleid mitutykki järjest tulnud, ega sa nyyd siis niisama istuma jää? Kindlasti mingid uued m¨tted juba olemas?

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: T Okt 18, 2011 8:03 am
Postitas uhti
jeebu kirjutas:Aga Uhti mis järgmiseks plaanis, siis sul neid pärleid mitutykki järjest tulnud, ega sa nyyd siis niisama istuma jää? Kindlasti mingid uued m¨tted juba olemas?

Poisile uus bagi vaja teha ja kunagi tulevikus ehk väike 4x4 auto talle.
Leidsin ühe väikese kraavi enda tee äärest.Kahju,et mul elukoha ümbruses suht sile maa on ja pori pole ka veel kuskil kuna vihma nii vähe tulnud.
http://www.youtube.com/watch?v=SJCbHHLJBqw
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: P Nov 06, 2011 9:36 pm
Postitas uhti
Uus versus vana:
Poiste uued mänguasjad
Eile sain ka vana Kolli koos sahaga müüdud.
Nüüd käib uue saha ehitamine kuna talv pole vist enam kaugel.
Täna võtsin mõlemalt esivedrult veel kaks lehte vähemaks nüüd vähe normaalsem sõita.
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: P Nov 06, 2011 9:52 pm
Postitas tuningman
nu nu, ära nüüd pahanda uhti aga vana ja uus koll nagu siga ja kägu, ja järjest paremaks läheb. eks vanasõnagi ju ütleb et mis sitasti see uuesti.eks? igatahes respekt, vägeva asjaga oled maha saanud

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: T Nov 08, 2011 12:45 pm
Postitas EleCTriC1
Mulle meeldib et rattad on suuremaks läinud ja proportsioonid paremaks,
aga vaata et nii ei tee:

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: K Nov 16, 2011 9:00 pm
Postitas uhti
Jupp aega pole midagi kirjutand.Täna sain valmis ajutise hüdropumba(Opeli roolivõimupump) kinnitused ja ta ka külge installitud.Natuke jama,et roolikarp jääb suht ette ja sellepärast on rihma ja ratta kontaktpind väike.Loodetavasti sellest ikkagi piisab kuna rihm on 6-e soonega.Peaaegu valmis keevitatud on ka saha autopoolne kinnitus.Hetkel üheks suuremaks probleemiks on leida soodsa hinna eest 12voldiline ja kahe sektsiooniline hüdrojagaja kuna kange ja voolikuid salongi ei tahaks.Sahk ise tuleb 2800 pikk ja selle keevitasin kokku metalli ribadest.
Pumbakronsa
Pump küljes
Auto küljes olev kronsa

Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: K Nov 16, 2011 9:31 pm
Postitas LR90
uhti kirjutas:
Auto küljes olev kronsa

Kas need vertikaalsed torud ei peaks eespool olema ja diagonaal toed tahapoole toetama,
praegu hakkab sahk neid tugesid lahti rebima.
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: K Nov 16, 2011 9:50 pm
Postitas uhti
Teisipidi oleks parem muidugi olnud aga tahtsin just niipidi,et ei peaks teda igakord kui kuhugi ronima lähen alt ära võtma.Kuna plaan maad lükkama pole hakata ja see 80x80 materjaal on ka 5mm seinaga usun,et peab vastu.
Ja olen seda meelt,et kui peakski kuhugi suure hooga vastu sõitma ja väga tugev löök tulema siis parem mingu see kronsa katki või kõveraks kui auto raam.
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: K Nov 16, 2011 10:00 pm
Postitas tarmo
Kui kuskilt leiad kasutatuna, siis suht soodne on hüdrojagajana kasutada hüdrovintsi jagajat, kus on 2 solenoidi küljes.
Ise kasutan sellist ja toimib väga hästi.
"Päris" hüdraulika vahenditest komplekteerituna oleks olnud selle hind vanas rahas kuskil 2500 kr kanti.
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: K Nov 16, 2011 11:00 pm
Postitas totu
Kronsteinil riivavad veidi silma (ilmselt kunagi ka maad) allaturritavad otsad. Omal sarnase kujuga konstrui mis algselt (tegelikult on siiamaani) oli varraste kaitse (st. kaldused tasapinnad lõpevad ristteljelise toruga). Kuna asi on kuumtsingitud, ei tahtnud keevitusega kallale minna. Lumesaha jaoks sai kaks "lindipolti" otsapidi kokku keevitatud, läbi toru lükatud ja siis polüuretaanpuksid vahele taotud. Lõpuks jäid toru otstesse poldi peadega otsad. Saha raam on kahvlitega, mille tagumisest otsast käib splint (mingi agraarstopper, fikseeritav ja ketiga saha küljes kinni) läbi. Kokkuvõtteks võtab saha paigaldamine max. 5 minutit ja eemaldamine palju vähem. Ühe talve on vastu ka pidanud. Tõsi, tõstmine on vintsiga ja selle tross andis rulliku pealt järgi (läks katki).
PS. ei mäleta kas ühinesin teemas kiidulauluga aga sama meelt kiitvate kommentaaridega, kõva projekt igatahes.
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: N Nov 17, 2011 12:43 am
Postitas helar
kas or rv pumba ja gm pumba kronsade vahele vabajooksu rullikut on tehniliselt võimalik paigaldada?
Muidu on tõesti kandepinda vähe.
Usun , et koormusega hakkab libisema.
Re: MB E300D 4x4 Off-Road 92a.
Postitatud: E Nov 28, 2011 4:53 pm
Postitas uhti
Hetkel käib siis jälle saha ehitus.Materjal enamvähem kokku otsitud ainult hüdrojagajat ja voolikuid pole veel leidnud.Saha tõstmiseks kasutan Vene traktori T-16 kastikallutamis silindrit ja saha pööramiseks Odessa künniadra kivikaitse silindreid millele keevitan uue silma külge.Ka silindri kronsad on pärit tollelt adralt.
Saha tõstmine tuleb sellise mehanismiga
Tera on tehtud metallijääkidest (pole veel päris valmis keevitatud) ja kaar on selline
Tagant lahendasin kinnitused nii.
Adra küljest lõigatud kronsad
