Hoiatus! Pakane tuleb!

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
kopakutt
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 192
Liitunud: E Mär 10, 2008 10:19 pm
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas kopakutt »

Selle vee teemaga olge ettevaatlikud. Kui näiteks hammasrihmaga mootor ja juhtub piisake vett sinna vahele minema ja ära külmuma ( tekkib ümmargune veest kuulike) siis tõmbab hambajagu rihma valeks. Hea kui klapid pähe ei jookse. Nii, et olge ettevaatlikud.
wdd
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: T Nov 03, 2009 9:45 pm
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas wdd »

seenior2 kirjutas:wdd - ei tea ju ,mis auto sul on.Vaata,kuhu läheb küttefiltrist voolik-kütusetoru. Peab minema kõrgsurvepumpa ja sealt lähevadki torud pihustitesse. Soe soovitus : paigalda mootorile plokisoojendus,muresid hulga vähem ja tegelikult hoiad raha kokku ! Seniks aitab muidugi soojaõhupuhur,kuid sellega peab kannatust olema,sest1-2minutiga ei juhtu kohe mitte midagi.
Tegu on Opel Montereyga
wdd
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: T Nov 03, 2009 9:45 pm
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas wdd »

Kuumaõhupuhur ja laetud akud aitasid:D
Lasin ca 5 mitni kuumaõhupüstolist filtrile, pihustitele ja pumbale kuuma õhku ning asi käivitus prakselt monentaalselt:)
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

Kui said käima,siis soovitan parafiini sulatava omadustga lisaainet paaki valada,et sa mõne päeva pärast sama murega tagasi ei oleks
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Kohe näha et prantslased ei tea mis asi on talv ja -25 kraadi külma.

http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... 3&l=fplead
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Ei taha tüli kiskuda, aga omadest kogemustest kinnitan, et ei ole minu silmad veel näinud lisandit, mis suvisest diiselkütusest parafiini jäljetult eemaldaks. Üks paremaid asju mis toimis oli bensiin, 2takti õli juurde ja 1/50le paaki juurde.
Veelkord: enamus lisandeid sadestavad lihtsalt parafiinid, settena välja, paagi põhja. Kui Teie liikuril on võttur põhjast kõrgemal, siis peaks ok olema, aga ei ole ju.
Jamasin kunagi Scania veokaga, millel oli paagivõtturi ümber tihe vasksõel, korralik talvekütus oli unistus, tanklast soovitati "diiseli jäänestot" juurde uhada ja pidada ok olema. Aga ei olnud. Kui enne sai kuidagi veel sõita, siis peale lisandit oli lahedat sõitu pooleks päevaks. Masin teeservas ja mootorisse kütus ei jõudnud. Paagist lasime eraldi välja alustuseks ca 20 liitrit "mannaputru" ja siis tuli puhas kütus. Muideks, kui sade välja sai, siis selle puhta küttega isegi oleks sõitnud, kui sama puder ei oleks juba filtritesse jõudnud. Vahetad filtrid, puhud süsteemi tagurpidi puhtaks ja loodad...

Kui viitsin otsin vanad pildid juurde.
wdd
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: T Nov 03, 2009 9:45 pm
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas wdd »

AsTroSS kirjutas:Kui said käima,siis soovitan parafiini sulatava omadustga lisaainet paaki valada,et sa mõne päeva pärast sama murega tagasi ei oleks
Käima läks jah paugust peale soojendamist...
Loodan et enam -30 ei ole käivitushetkel.. kui on, siis ei üritagi ja võtan kohe puhuri....

Samas nn diislilisand on sees pea koguaeg, kuna sellel, mis ma kasutan on ka pihusteid puhastav tome... väidetavalt vähemalt siis.

Ja 35.- lisand 200 liitri kütte kohta, ei ole just hirmkallis väjaminek ( kütuseliitri hind tõuseb 17,5 senti)
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Nii, sain tunda täna külma pakase kätt. Auto hakkas ära koolema, kuni lõpuks seisma jäi teeserva. Rothenbergeri põleti välja ja paagi alla tuli mõneks minutiks ning sõit võis rõõmsalt jätkuda.
Tean, et paagis on vett (ise valasin kogematta) ja soov oleks sellest lihtsaimat viisi vabaneda. Olgu siis kohe õeldud, et tühjendus punni kui sellist ei ole paagil. Kas on veel mingeid varjante kui paagi eemaldus ja teistpidi valamine.
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Kasuta vett siduvaid ja suvise kütuse hangumistemperatuuri langetavaid lisandeid.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Ei. Võta alt ära ja tee puhtaks. Tühjaks pumpamised ja muud jutud ei aita.


PS: Seoses külmaga: Keerasin russile uue reduktorstarteri külge. Tõmbas käima nigut poleks miskit järgi olnudki.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
pimeroolis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 136
Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval

Postitus Postitas pimeroolis »

Terekest. Momendi autul siis esimene talv tema elus ilmselt tulemas saab näha...midagi erilist kavas ei ole filtrid separaatorid puhtaks uued filtrid sisse, talveküte paaki, mootorisse õige vähe vedelam täissünteetiline õli... Mootori elektrisoendus juba tehase poolt olemas töötab küll 110v pealt aga see asi ka trafoga lahendatut. Noh peaks idee järgi toimima. Ise olen veoautos kasutanud seda kanadameeste kleenflo ainet aga ainult äärmisel juhul kui tõesti s..a kütusega tegemist. Igaksjuhuks ei pane
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Postitus Postitas uppund kana »

No tuleb talv ja õige hooga. Täna siis viimased kaks kilti koduni 200M kaupa joristades. Suvine küte sees ei aidanud külmaaine ja ka liitrike bensu. Mis on umbes see on umbes. Hommikul katsun filtri maha krudida ja paagi soojaks ajada. Ehk saab selle olluse sealt kätte ja talvise kütte asemele. Pole võimatu ,et ka vett kuskilt leida võib.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

uppund kana kirjutas:No tuleb talv ja õige hooga. Täna siis viimased kaks kilti koduni 200M kaupa joristades. Suvine küte sees ei aidanud külmaaine ja ka liitrike bensu. Mis on umbes see on umbes. Hommikul katsun filtri maha krudida ja paagi soojaks ajada. Ehk saab selle olluse sealt kätte ja talvise kütte asemele. Pole võimatu ,et ka vett kuskilt leida võib.
Suvine küte sellise temperatuuri juures veel ei hangu.Sul lihtsalt kütusefilter ammust aega vahetamata ning niiskus ja mustus sul seda jama põhjustabki.Kui sa oled kütusele juba bensiini lisanud ,siis ei ole mõistlik paaki soojendada.Vaheta filter ära ja lisa talvist kütust juurde ja midagi pole viga. Ise sõidan samuti suvise kütusega.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

PARUN kirjutas: Kas on veel mingeid varjante kui paagi eemaldus ja teistpidi valamine.
tee auk sisse ja keera pärast tihendiga kruvi ette :roll:
teex yhe zuicu
Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Postitus Postitas uppund kana »

ibra kirjutas:
uppund kana kirjutas:No tuleb talv ja õige hooga. Täna siis viimased kaks kilti koduni 200M kaupa joristades. Suvine küte sees ei aidanud külmaaine ja ka liitrike bensu. Mis on umbes see on umbes. Hommikul katsun filtri maha krudida ja paagi soojaks ajada. Ehk saab selle olluse sealt kätte ja talvise kütte asemele. Pole võimatu ,et ka vett kuskilt leida võib.
Suvine küte sellise temperatuuri juures veel ei hangu.Sul lihtsalt kütusefilter ammust aega vahetamata ning niiskus ja mustus sul seda jama põhjustabki.Kui sa oled kütusele juba bensiini lisanud ,siis ei ole mõistlik paaki soojendada.Vaheta filter ära ja lisa talvist kütust juurde ja midagi pole viga. Ise sõidan samuti suvise kütusega.
Sul oli täits õigus ,filter oli ikka väga :puke:
Näis mis teeb käima läks ja töötab aga kütus on üsna sellise häguse väljanägemisega.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”