Hoiatus! Pakane tuleb!
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Tegu on Opel Montereygaseenior2 kirjutas:wdd - ei tea ju ,mis auto sul on.Vaata,kuhu läheb küttefiltrist voolik-kütusetoru. Peab minema kõrgsurvepumpa ja sealt lähevadki torud pihustitesse. Soe soovitus : paigalda mootorile plokisoojendus,muresid hulga vähem ja tegelikult hoiad raha kokku ! Seniks aitab muidugi soojaõhupuhur,kuid sellega peab kannatust olema,sest1-2minutiga ei juhtu kohe mitte midagi.
Kohe näha et prantslased ei tea mis asi on talv ja -25 kraadi külma.
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... 3&l=fplead
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... 3&l=fplead
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
Ei taha tüli kiskuda, aga omadest kogemustest kinnitan, et ei ole minu silmad veel näinud lisandit, mis suvisest diiselkütusest parafiini jäljetult eemaldaks. Üks paremaid asju mis toimis oli bensiin, 2takti õli juurde ja 1/50le paaki juurde.
Veelkord: enamus lisandeid sadestavad lihtsalt parafiinid, settena välja, paagi põhja. Kui Teie liikuril on võttur põhjast kõrgemal, siis peaks ok olema, aga ei ole ju.
Jamasin kunagi Scania veokaga, millel oli paagivõtturi ümber tihe vasksõel, korralik talvekütus oli unistus, tanklast soovitati "diiseli jäänestot" juurde uhada ja pidada ok olema. Aga ei olnud. Kui enne sai kuidagi veel sõita, siis peale lisandit oli lahedat sõitu pooleks päevaks. Masin teeservas ja mootorisse kütus ei jõudnud. Paagist lasime eraldi välja alustuseks ca 20 liitrit "mannaputru" ja siis tuli puhas kütus. Muideks, kui sade välja sai, siis selle puhta küttega isegi oleks sõitnud, kui sama puder ei oleks juba filtritesse jõudnud. Vahetad filtrid, puhud süsteemi tagurpidi puhtaks ja loodad...
Kui viitsin otsin vanad pildid juurde.
Veelkord: enamus lisandeid sadestavad lihtsalt parafiinid, settena välja, paagi põhja. Kui Teie liikuril on võttur põhjast kõrgemal, siis peaks ok olema, aga ei ole ju.
Jamasin kunagi Scania veokaga, millel oli paagivõtturi ümber tihe vasksõel, korralik talvekütus oli unistus, tanklast soovitati "diiseli jäänestot" juurde uhada ja pidada ok olema. Aga ei olnud. Kui enne sai kuidagi veel sõita, siis peale lisandit oli lahedat sõitu pooleks päevaks. Masin teeservas ja mootorisse kütus ei jõudnud. Paagist lasime eraldi välja alustuseks ca 20 liitrit "mannaputru" ja siis tuli puhas kütus. Muideks, kui sade välja sai, siis selle puhta küttega isegi oleks sõitnud, kui sama puder ei oleks juba filtritesse jõudnud. Vahetad filtrid, puhud süsteemi tagurpidi puhtaks ja loodad...
Kui viitsin otsin vanad pildid juurde.
Käima läks jah paugust peale soojendamist...AsTroSS kirjutas:Kui said käima,siis soovitan parafiini sulatava omadustga lisaainet paaki valada,et sa mõne päeva pärast sama murega tagasi ei oleks
Loodan et enam -30 ei ole käivitushetkel.. kui on, siis ei üritagi ja võtan kohe puhuri....
Samas nn diislilisand on sees pea koguaeg, kuna sellel, mis ma kasutan on ka pihusteid puhastav tome... väidetavalt vähemalt siis.
Ja 35.- lisand 200 liitri kütte kohta, ei ole just hirmkallis väjaminek ( kütuseliitri hind tõuseb 17,5 senti)
Nii, sain tunda täna külma pakase kätt. Auto hakkas ära koolema, kuni lõpuks seisma jäi teeserva. Rothenbergeri põleti välja ja paagi alla tuli mõneks minutiks ning sõit võis rõõmsalt jätkuda.
Tean, et paagis on vett (ise valasin kogematta) ja soov oleks sellest lihtsaimat viisi vabaneda. Olgu siis kohe õeldud, et tühjendus punni kui sellist ei ole paagil. Kas on veel mingeid varjante kui paagi eemaldus ja teistpidi valamine.
Tean, et paagis on vett (ise valasin kogematta) ja soov oleks sellest lihtsaimat viisi vabaneda. Olgu siis kohe õeldud, et tühjendus punni kui sellist ei ole paagil. Kas on veel mingeid varjante kui paagi eemaldus ja teistpidi valamine.
Kõnetraat 51922951
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Terekest. Momendi autul siis esimene talv tema elus ilmselt tulemas saab näha...midagi erilist kavas ei ole filtrid separaatorid puhtaks uued filtrid sisse, talveküte paaki, mootorisse õige vähe vedelam täissünteetiline õli... Mootori elektrisoendus juba tehase poolt olemas töötab küll 110v pealt aga see asi ka trafoga lahendatut. Noh peaks idee järgi toimima. Ise olen veoautos kasutanud seda kanadameeste kleenflo ainet aga ainult äärmisel juhul kui tõesti s..a kütusega tegemist. Igaksjuhuks ei pane
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 978
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
No tuleb talv ja õige hooga. Täna siis viimased kaks kilti koduni 200M kaupa joristades. Suvine küte sees ei aidanud külmaaine ja ka liitrike bensu. Mis on umbes see on umbes. Hommikul katsun filtri maha krudida ja paagi soojaks ajada. Ehk saab selle olluse sealt kätte ja talvise kütte asemele. Pole võimatu ,et ka vett kuskilt leida võib.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suvine küte sellise temperatuuri juures veel ei hangu.Sul lihtsalt kütusefilter ammust aega vahetamata ning niiskus ja mustus sul seda jama põhjustabki.Kui sa oled kütusele juba bensiini lisanud ,siis ei ole mõistlik paaki soojendada.Vaheta filter ära ja lisa talvist kütust juurde ja midagi pole viga. Ise sõidan samuti suvise kütusega.uppund kana kirjutas:No tuleb talv ja õige hooga. Täna siis viimased kaks kilti koduni 200M kaupa joristades. Suvine küte sees ei aidanud külmaaine ja ka liitrike bensu. Mis on umbes see on umbes. Hommikul katsun filtri maha krudida ja paagi soojaks ajada. Ehk saab selle olluse sealt kätte ja talvise kütte asemele. Pole võimatu ,et ka vett kuskilt leida võib.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 978
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Sul oli täits õigus ,filter oli ikka vägaibra kirjutas:Suvine küte sellise temperatuuri juures veel ei hangu.Sul lihtsalt kütusefilter ammust aega vahetamata ning niiskus ja mustus sul seda jama põhjustabki.Kui sa oled kütusele juba bensiini lisanud ,siis ei ole mõistlik paaki soojendada.Vaheta filter ära ja lisa talvist kütust juurde ja midagi pole viga. Ise sõidan samuti suvise kütusega.uppund kana kirjutas:No tuleb talv ja õige hooga. Täna siis viimased kaks kilti koduni 200M kaupa joristades. Suvine küte sees ei aidanud külmaaine ja ka liitrike bensu. Mis on umbes see on umbes. Hommikul katsun filtri maha krudida ja paagi soojaks ajada. Ehk saab selle olluse sealt kätte ja talvise kütte asemele. Pole võimatu ,et ka vett kuskilt leida võib.

Näis mis teeb käima läks ja töötab aga kütus on üsna sellise häguse väljanägemisega.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888