7. leht 11-st
Postitatud: N Dets 04, 2008 11:21 am
Postitas hulkur
tyybel kirjutas:
Aga tundub, et ei lähe, sest G-meestel on ainult mingi hämar jutt ja vabandused, et "järgmise aasta õuntelt vaatan, kas ika saab oma "kõvimat autot" anda" jne jne jne.
LRis olid kohe nõus masinad välja kirjutama

Kui te suudate väljapakkuda mõistlikud katsed, mille eesmärk ei ole väljaselgitada kumb auto läheb rohkem või kiiremini katki, siis võin oma dislale väiksed rattad allakruttida ja tulla G seltskonda esindama oma lühikese 2000 a. W461 GD290Turboga.
andres
Postitatud: N Dets 04, 2008 11:31 am
Postitas trc
tyybel kirjutas:Ardo & Co ning Motors TV teeks kindlasti klippi kah.
Motors, motors... Kui asjaks läheb, siis paugutame ikka päris kaameraga mõnda päris kanalisse
Aga tundub, et ei lähe, sest G-meestel on ainult mingi hämar jutt ja vabandused, et "järgmise aasta õuntelt vaatan, kas ika saab oma "kõvimat autot" anda" jne jne jne.
LRis olid kohe nõus masinad välja kirjutama

Kordan. Loomkatsetel ja lõhkumisel ei kavatse osaleda. Küll aga olen nõus tulema ja osalema kui tõesti hakatakse võrdlema stock masinaid millega käiakse nii tööl reisil kui metsas.
Postitatud: N Dets 04, 2008 12:05 pm
Postitas siga
See on ikka õige jutt kyll,et ega ikka ei kannata metsa minna G-ga,oksad ja igast puu rondid,läheb veel puruks
See on umbes sama,et ostame Ferrari aga kumme ei jõua osta
või,et on kyll ilus suur maja aga elektri arvet ei jaksa maksta.
Postitatud: N Dets 04, 2008 12:08 pm
Postitas Raitz
Ma pakun ühe katse veel välja, kui juba testimiseks läheb. Kuidas oleks "ironbutt'iga" ?
1600km/24h Iseenesest ei ole autole kuidagi kurnav, teostatakse ju seda mööda teid ja LE-d järgides. Küll aga peaks paganama hea ülevaate andma autode ergonoomikast. Loomulikult 4 või 5 inimest autos ja juhti (kohti) ei vahetata.
See üritus küll mõeldud eelkõige mootorratturitele, aga paganama hästi peaks sobima ka mitte just selleks tarbeks projekteeritud maasturitele.
Edit: Kui esmaplgul tundub natuke lahja, siis saaks ju vürtsiatada üritust kokkuleppega, et E77 ja sellest väiksema numbriga E-sid mööda ei sõideta.
Postitatud: N Dets 04, 2008 12:14 pm
Postitas hulkur
siga kirjutas:See on ikka õige jutt kyll,et ega ikka ei kannata metsa minna G-ga,oksad ja igast puu rondid,läheb veel puruks
See on umbes sama,et ostame Ferrari aga kumme ei jõua osta
või,et on kyll ilus suur maja aga elektri arvet ei jaksa maksta.
Ausalt nüüd ajas sita keema. Hea siga, kui sa ei tea millest sa räägid ole kuss. Ma arvan, et minu 2000 a. G on käinud kaugemal mudas või milles iganes kui enamus Eesti sama aastakäigu Diskoteegid kokku. Kui Sul on probleem kummide ostmisega et oma tüdruksõpra panna, siis hoia see mure endale. Ma lihtsalt ei ole nõus auto mõttetu lõhkumisega. Kui inseneeril on poogen mis rapped ta imedepõllul seisavad on see tema probleem, mulle ei meeldi oma autosid arutult lõhkuda.
Postitatud: N Dets 04, 2008 12:18 pm
Postitas hulkur
Raitz kirjutas:Ma pakun ühe katse veel välja, kui juba testimiseks läheb. Kuidas oleks "ironbutt'iga" ?
1600km/24h Iseenesest ei ole autole kuidagi kurnav, teostatakse ju seda mööda teid ja LE-d järgides. Küll aga peaks paganama hea ülevaate andma autode ergonoomikast. Loomulikult 4 või 5 inimest autos ja juhti (kohti) ei vahetata.
See üritus küll mõeldud eelkõige mootorratturitele, aga paganama hästi peaks sobima ka mitte just selleks tarbeks projekteeritud maasturitele.
Done that...

mina ja koer G-wageniga , München-Tallinn umbes 24h... siiani elus, seega selles katses pole motivatsiooni enam osaleda...
Postitatud: N Dets 04, 2008 12:18 pm
Postitas R.Laansalu
hulkur kirjutas:siga kirjutas:See on ikka õige jutt kyll,et ega ikka ei kannata metsa minna G-ga,oksad ja igast puu rondid,läheb veel puruks
See on umbes sama,et ostame Ferrari aga kumme ei jõua osta
või,et on kyll ilus suur maja aga elektri arvet ei jaksa maksta.
Ausalt nüüd ajas sita keema. Hea siga, kui sa ei tea millest sa räägid ole kuss. Ma arvan, et minu 2000 a. G on käinud kaugemal mudas või milles iganes kui enamus Eesti sama aastakäigu Diskoteegid kokku. Kui Sul on probleem kummide ostmisega et oma tüdruksõpra panna, siis hoia see mure endale. Ma lihtsalt ei ole nõus auto mõttetu lõhkumisega. Kui inseneeril on poogen mis rapped ta imedepõllul seisavad on see tema probleem, mulle ei meeldi oma autosid arutult lõhkuda.
Hakkab tulema.

Postitatud: N Dets 04, 2008 12:27 pm
Postitas Raitz
hulkur kirjutas:
Done that...

mina ja koer G-wageniga , München-Tallinn umbes 24h... siiani elus, seega selles katses pole motivatsiooni enam osaleda...
2060 km 24h.
mind ajas see 1600 juba oksele, tõsi bikega.
Postitatud: N Dets 04, 2008 12:27 pm
Postitas erik
Mina pakuks ennast üheks "sõltumatuks" piloodiks, sest mul on päriselt ka tänavamaasturitest ja nende markidest ning märkidest savi. Parim peab võitma. Olgu need katsed siis millised tahes...
Olge rahulikud, teema algatati modede poolt ja kui asi inetuks peaks minema siis ka sekkutakse ja kui vaja pannakse mõni, siga IC`sse.
Postitatud: N Dets 04, 2008 12:27 pm
Postitas Rein
Selles mõttes ei ole vaja loom katseid teha, kuna üks on maksnud auto eest rohkem kui teine ja on saanud siis selle raha eest rohkem vidinaid kaasa, mis annavad ju selge eeslis kerg maastikul. Seda, et teada saada seda vastuoidavust millest jutt alguse sai, ei taha loomulikult vaba tahtlikult oma autoga katsetama hakata. Tehnilise osa vastupidavuseks tuleks teha paar tiiru ümber maakera, ja olekski asi selge. Nii lihtne see ongi

G und nicht G
Postitatud: N Dets 04, 2008 12:31 pm
Postitas atdoom
Ma loodan, et G kaotab selle jõukatsumise... oli plaanis mingis tulevikus ka vaadata lühike G

... kui nüüd G peaks ka "võitma", siis lähevad niigi kõrged hinnad meil siin veel rohkem käest ära...
Postitatud: N Dets 04, 2008 12:36 pm
Postitas trc
hulkur kirjutas:Raitz kirjutas:Ma pakun ühe katse veel välja, kui juba testimiseks läheb. Kuidas oleks "ironbutt'iga" ?
1600km/24h Iseenesest ei ole autole kuidagi kurnav, teostatakse ju seda mööda teid ja LE-d järgides. Küll aga peaks paganama hea ülevaate andma autode ergonoomikast. Loomulikult 4 või 5 inimest autos ja juhti (kohti) ei vahetata.
See üritus küll mõeldud eelkõige mootorratturitele, aga paganama hästi peaks sobima ka mitte just selleks tarbeks projekteeritud maasturitele.
Done that...

mina ja koer G-wageniga , München-Tallinn umbes 24h... siiani elus, seega selles katses pole motivatsiooni enam osaleda...
Been there, done that. Sveitsi piiri äärest - Stockholm. 1623km Viamichelini andmetel. Ca 21h. Ja kah vist uuesti ei tihkaks.
Postitatud: N Dets 04, 2008 12:54 pm
Postitas K.Kotkas
siga kirjutas:
See on umbes sama,et ostame Ferrari aga kumme ei jõua osta
Ma olen suht veendunud et Ferrari omanikud ei pea kumme kasutama... va ekstreemjuhtudel ...
...
what a moron
Postitatud: N Dets 04, 2008 1:03 pm
Postitas siga
hulkur kirjutas:siga kirjutas:See on ikka õige jutt kyll,et ega ikka ei kannata metsa minna G-ga,oksad ja igast puu rondid,läheb veel puruks
See on umbes sama,et ostame Ferrari aga kumme ei jõua osta
või,et on kyll ilus suur maja aga elektri arvet ei jaksa maksta.
Ausalt nüüd ajas sita keema. Hea siga, kui sa ei tea millest sa räägid ole kuss. Ma arvan, et minu 2000 a. G on käinud kaugemal mudas või milles iganes kui enamus Eesti sama aastakäigu Diskoteegid kokku. Kui Sul on probleem kummide ostmisega et oma tüdruksõpra panna, siis hoia see mure endale. Ma lihtsalt ei ole nõus auto mõttetu lõhkumisega. Kui inseneeril on poogen mis rapped ta imedepõllul seisavad on see tema probleem, mulle ei meeldi oma autosid arutult lõhkuda.
Ei mul pole mingeid probleeme.
Mulle muidu meeldivad kyll G d aga mul pole niipalju raha,et seda autot kasutada metsas rygamiseks.
kui teil on andke minna.
Lihtsalt olen käinud mõnel safaril kus oli paar G d,vastu tuli poriloik.
Terve rivi pidi ei tea kuhu sõitma,et paar G venda saaks tagasi sõita kuna nemad oma autot lõhkuma ei hakka.
Kindlasti ei käi see kõigi G de kohta rohkem ikka roolikeeraja mure.
Vabandan.
Postitatud: N Dets 04, 2008 1:10 pm
Postitas trc
Ei mul pole mingeid probleeme.
Mulle muidu meeldivad kyll G d aga mul pole niipalju raha,et seda autot kasutada metsas rygamiseks.
kui teil on andke minna.
A metsast väljas G kasutamiseks on raha? Kui vastus on jah - siis oled sa ilmselgelt omale ostnud G lihtsalt pikenduseks. Kui vastus on jällegi ei - siis baseerub su jutt stereotüüpidel ja tegelikult ei tea millest parasjagu jutt käib.