Tere,
Ma pole teile ammu kirjutanud. Katsun end parandada ning uuendusi tihedamini kajastada.
--------
Tegeleme vedrustusega. Garaazi koristamise käigus ( (c) Kibstjam Vabrmann ) leisidsime muu kola alt üles ka ammu kadunud tõstuki, ning instaleerisime selle tagasi oma kohale luues sellega samal ajal head ning mitte nii head tingimused töödeks auto all. Muu hulgas sai ka autot esimest korda tõstukil 2.0 seades tõstetud, ning meie näod olid ikka väga pikad, sest andis ikka oodata seda hetke, millal lõpuks need rattad maast hakkasid lahti kerkima.
Selline tähelepanek sundis loomulikult haarama HighLifti järele (meil on nüüd 60" poiss, väiksem ei päde) ning autot ühele küljele kangutama, et palju seda flexi siis nüüd ikka tegelikult on....
Esimese tõstmise järel oli garaazis vaikus, sest:
Viimaselt pildilt võib hea silma korral pmst auto kere alt läbi näha. esimene ratas on maast lahti 3 cm. Tagumine sillakäik on umbes täpselt meeter allasuunas, ning esimesel sillal ca 90 cm. Eriti meeldiv oli vaadata auto teist külge, millest küll moment pildimaterjali puudub, kuid sisuliselt oli igal pool ca 3 - 5 cm vahe max piir asendites, et rehv kuskile vastu jooksma ei hakkaks. Täpne. Erik pani pläru ette ning vaatas saavutatud vaikselt muheledes.
Pikemalt me seal siis ei pihelenud, muud tööd ootasid tegemist, ning järgmisena sai nimekirjas punkt nimega kardaanid. Tegime ju mogi diffrisse mineva peavõlli ringi veidike (märge endale, tee siia veel sellest eraldi nupp, pildid on läpaka backupis)
Kardaanidena kasutame Gaz 66 kraami, nii riste, kui ka kardaane endeid. Pikkuselt on nad väga sobivad - lõikad sellise nagu vaja ning keevitad kokku. SB 2.0 puhul on härrad insenerid mõõtnud nii, et esimene ja tagumine kardaani pikkus on millimeetri pealt sama, seega meil ei ole vaja teha erineva pikkusega eksemplare.
Selleks, et need ilusti ning Söe Duuningule kohase kvaliteedimärgiga moogi sildade külge riputada, tuli viimastele veidikene asju juude lisada:
Sissejuhatuseks väike adapterplaat, mis ühtlasi kinnitab "päiksese" omale kohale (Need kes ei tea, mis on päike, siis see on plekist seib, mis ei lase käbi võlli laagrite pingutusmutril lahti tulla e kontraseib)
Väikene pooltund treipingis ning :
et meil oli 2 vahekasti, siis BTR i omast me korjasime kokku selle väärtuslikuma topelt simmeritega osa, ning 66 kasti kardaanide ühendamise otsad jäid üle. 2 tk liialt oli 2tk liiga palju kola garaazis e paneme nad "raha" teenima:
Viimistletult on siis silla difripoolne ots selline, ning usutavasti on ta päris veekindel:
Siia otsa tuli siis juba kardaani kinnitus
Märkus. Pange tähele seda plekist junni seal.. midagi ei tohi ehitamise ajal rapsides ära visata, kõik kulub marjaks ära sh ka see simmeka kaitse.
Sama protsessi kordasime ka esisillal, vaadake pilte uuesti.
Vahekasti koostasime uuesti, ning komplekteerisime sinna sisse combo BTR i ja Gaz 66 tükkidest. Mõned laagrid on BTR -i kastil märkimisväärselt tugevamad, sh tagumine kardaani ots. Samal ajal on ka kõikidel võlli otstel alumiiniumist topelt simmerlingide korpused, mis meile meeldis, ning veekindlust peaks lisama. Kastist pole mul pilte, sest sellel hetkel ma viilisin kuskil, ning erik ja lauri lappasid selle kokku.
Ega see elu samas nii lilleline pole, on meil olnud mõningaid tagasilööke ka, millel siinkohal pikemalt ei peatu, kuid paari asja ringi tegemine lajatab eile ca 1 nädalasi lisaaja, ning suures koguses peavalu.