Silverbeast 2.0

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

kas natuke valgustatakse ka rehvi rõhu muutmise süsteemi saladusi`?
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

No, ega siin midagi "eriti" keerulist ei ole. Seda millistest osadest see süsteem koosneb on raske kirjeldada, sest peale tellitavate pneumo asjade on seal ka üks jagu treitavaid deitaile, sobitamist ja tsentreerimist. Aga reduktorsillale, kas siis moog või volvo on selle paigaldamine suhtkoht tehtav. Kui keegi tahaks enda reduktorsillale sarnast asja, võib minuga ühendust võtta. Töö eeldaks sildade või vähemalt parraste minu kätte toomist...
Kui keegi tahab eksperementeerida, siis oleksin ka nõus proovima aretada pumpamine ka tavalisele talasillale. Toyota, Nissan, dana ja G. Oleks eelistatumad...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Tere,

Ma pole teile ammu kirjutanud. Katsun end parandada ning uuendusi tihedamini kajastada.

--------


Tegeleme vedrustusega. Garaazi koristamise käigus ( (c) Kibstjam Vabrmann ) leisidsime muu kola alt üles ka ammu kadunud tõstuki, ning instaleerisime selle tagasi oma kohale luues sellega samal ajal head ning mitte nii head tingimused töödeks auto all. Muu hulgas sai ka autot esimest korda tõstukil 2.0 seades tõstetud, ning meie näod olid ikka väga pikad, sest andis ikka oodata seda hetke, millal lõpuks need rattad maast hakkasid lahti kerkima.
Selline tähelepanek sundis loomulikult haarama HighLifti järele (meil on nüüd 60" poiss, väiksem ei päde) ning autot ühele küljele kangutama, et palju seda flexi siis nüüd ikka tegelikult on....

Esimese tõstmise järel oli garaazis vaikus, sest:

Pilt
Pilt

Viimaselt pildilt võib hea silma korral pmst auto kere alt läbi näha. esimene ratas on maast lahti 3 cm. Tagumine sillakäik on umbes täpselt meeter allasuunas, ning esimesel sillal ca 90 cm. Eriti meeldiv oli vaadata auto teist külge, millest küll moment pildimaterjali puudub, kuid sisuliselt oli igal pool ca 3 - 5 cm vahe max piir asendites, et rehv kuskile vastu jooksma ei hakkaks. Täpne. Erik pani pläru ette ning vaatas saavutatud vaikselt muheledes.

Pikemalt me seal siis ei pihelenud, muud tööd ootasid tegemist, ning järgmisena sai nimekirjas punkt nimega kardaanid. Tegime ju mogi diffrisse mineva peavõlli ringi veidike (märge endale, tee siia veel sellest eraldi nupp, pildid on läpaka backupis)

Kardaanidena kasutame Gaz 66 kraami, nii riste, kui ka kardaane endeid. Pikkuselt on nad väga sobivad - lõikad sellise nagu vaja ning keevitad kokku. SB 2.0 puhul on härrad insenerid mõõtnud nii, et esimene ja tagumine kardaani pikkus on millimeetri pealt sama, seega meil ei ole vaja teha erineva pikkusega eksemplare.

Selleks, et need ilusti ning Söe Duuningule kohase kvaliteedimärgiga moogi sildade külge riputada, tuli viimastele veidikene asju juude lisada:

Sissejuhatuseks väike adapterplaat, mis ühtlasi kinnitab "päiksese" omale kohale (Need kes ei tea, mis on päike, siis see on plekist seib, mis ei lase käbi võlli laagrite pingutusmutril lahti tulla e kontraseib)

Väikene pooltund treipingis ning :

Pilt

et meil oli 2 vahekasti, siis BTR i omast me korjasime kokku selle väärtuslikuma topelt simmeritega osa, ning 66 kasti kardaanide ühendamise otsad jäid üle. 2 tk liialt oli 2tk liiga palju kola garaazis e paneme nad "raha" teenima:

Pilt

Viimistletult on siis silla difripoolne ots selline, ning usutavasti on ta päris veekindel:

Pilt

Siia otsa tuli siis juba kardaani kinnitus

Pilt

Märkus. Pange tähele seda plekist junni seal.. midagi ei tohi ehitamise ajal rapsides ära visata, kõik kulub marjaks ära sh ka see simmeka kaitse.

Sama protsessi kordasime ka esisillal, vaadake pilte uuesti.

Vahekasti koostasime uuesti, ning komplekteerisime sinna sisse combo BTR i ja Gaz 66 tükkidest. Mõned laagrid on BTR -i kastil märkimisväärselt tugevamad, sh tagumine kardaani ots. Samal ajal on ka kõikidel võlli otstel alumiiniumist topelt simmerlingide korpused, mis meile meeldis, ning veekindlust peaks lisama. Kastist pole mul pilte, sest sellel hetkel ma viilisin kuskil, ning erik ja lauri lappasid selle kokku.

Ega see elu samas nii lilleline pole, on meil olnud mõningaid tagasilööke ka, millel siinkohal pikemalt ei peatu, kuid paari asja ringi tegemine lajatab eile ca 1 nädalasi lisaaja, ning suures koguses peavalu.
Viimati muutis K.Kotkas, E Veebr 02, 2009 11:59 am, muudetud 1 kord kokku.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Vägev masin. Kunas võiks Lahingus näha? Muide kardaan kirjutatakse K'ga.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Ax kirjutas:Vägev masin. Kunas võiks Lahingus näha? Muide kardaan kirjutatakse K'ga.
ups, seuke viga lendas sisse jah, parandasin ennast. Sõitmas ? - mitte hetkegi hiljem, kui kohe peale valmimist.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

sookaal 1990 kg täis paagiga
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Natuke sa küll Kristjan liialdasid, keegi peab rooli ka hoidma, kui te mööda mäda raba sumpate. E. paneme sinna 85 kg otsa. :lol: Aga jah, kaalu asi sai nüüd küll 105 % täppi planeeritud. Jeah :yupikaye

Nii, et pole see Moogi sillaga auto mingi pomm.

Ja Kristjan, kus pildid on kaalumisest ja kaalude remontimisest???
Viimati muutis erik, N Veebr 05, 2009 9:01 am, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Jah jaa, kaalumine poleks teoks saanud, kui Veiko poleks neid spetsiaalseid kaale toonud ja kogu seda kaalumise protsessi juhtinud.

Tänud Veiko :beer:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Aitan kui saan.Pole ültse probleemi.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

njah. Pole ammu midagi lisanud. Fotokas on jätkuvalt katki, seega pildiupdate jääb tulemata aga, valminud on vahepeal:

- taha radiaatori kinnitus ja ka kast
- katusesse on lõigatud ka avad radika õhutusele
- tänase seisuga on ka põhjaplaadid alla tagasi pandud
- paagi alla on plekk kinni keevitatud
- kinni on kõik avad, mis on tagarataste koobastes
- kohe kohe on ka kardaanipidur paigas, erik peab seda veidi tuunima veel
- kõvasti on värvitud kohti, millele hiljem ligi ei pääse

uhh .. nii vähe ongi vä ?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mõned ilusad kuldsed asjad:

Pilt
Taastatud pidurisadul, custom adapter, custom ketas, kõik paigaldus ootel.

Pilt
Alu südamikuga sierra ketas... üsna "sport" näeb välja

Pilt
Aretatud mootorikäpp, koos NZ 10 hoidukuga.

Pilt
Vahekastile istuva ketaspiduri supordi adapter.[/img]
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Teen mõned pildid ka kuivkarterist.

Pilt

Pilt
Pumba sisendeid (karteri väljundeid) katab turvavõrk

Pilt
Eriti keeruline oli teha hermeetilist ühendust käigukastile, kuna viimase kuju oli väga keeruline

Pilt
Siin on pildil ka kuivakarteri pump, millel tuleb otsekäitus väntvõllilt.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
YellowTractor
passionate rescue for estonians
Postitusi: 81
Liitunud: N Veebr 28, 2008 2:53 pm
Asukoht: Sometimes England, it depends
Kontakt:

Postitus Postitas YellowTractor »

looks good 8) hydraulic pump on the crank?
Frog Hunting tow truck
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

YellowTractor kirjutas:looks good 8) hydraulic pump on the crank?
Dry sump
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
YellowTractor
passionate rescue for estonians
Postitusi: 81
Liitunud: N Veebr 28, 2008 2:53 pm
Asukoht: Sometimes England, it depends
Kontakt:

Postitus Postitas YellowTractor »

Tanan! :wink:
Frog Hunting tow truck
Suletud

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”