Silverbeast 2.0
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
No, ega siin midagi "eriti" keerulist ei ole. Seda millistest osadest see süsteem koosneb on raske kirjeldada, sest peale tellitavate pneumo asjade on seal ka üks jagu treitavaid deitaile, sobitamist ja tsentreerimist. Aga reduktorsillale, kas siis moog või volvo on selle paigaldamine suhtkoht tehtav. Kui keegi tahaks enda reduktorsillale sarnast asja, võib minuga ühendust võtta. Töö eeldaks sildade või vähemalt parraste minu kätte toomist...
Kui keegi tahab eksperementeerida, siis oleksin ka nõus proovima aretada pumpamine ka tavalisele talasillale. Toyota, Nissan, dana ja G. Oleks eelistatumad...
Kui keegi tahab eksperementeerida, siis oleksin ka nõus proovima aretada pumpamine ka tavalisele talasillale. Toyota, Nissan, dana ja G. Oleks eelistatumad...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Tere,
Ma pole teile ammu kirjutanud. Katsun end parandada ning uuendusi tihedamini kajastada.
--------
Tegeleme vedrustusega. Garaazi koristamise käigus ( (c) Kibstjam Vabrmann ) leisidsime muu kola alt üles ka ammu kadunud tõstuki, ning instaleerisime selle tagasi oma kohale luues sellega samal ajal head ning mitte nii head tingimused töödeks auto all. Muu hulgas sai ka autot esimest korda tõstukil 2.0 seades tõstetud, ning meie näod olid ikka väga pikad, sest andis ikka oodata seda hetke, millal lõpuks need rattad maast hakkasid lahti kerkima.
Selline tähelepanek sundis loomulikult haarama HighLifti järele (meil on nüüd 60" poiss, väiksem ei päde) ning autot ühele küljele kangutama, et palju seda flexi siis nüüd ikka tegelikult on....
Esimese tõstmise järel oli garaazis vaikus, sest:


Viimaselt pildilt võib hea silma korral pmst auto kere alt läbi näha. esimene ratas on maast lahti 3 cm. Tagumine sillakäik on umbes täpselt meeter allasuunas, ning esimesel sillal ca 90 cm. Eriti meeldiv oli vaadata auto teist külge, millest küll moment pildimaterjali puudub, kuid sisuliselt oli igal pool ca 3 - 5 cm vahe max piir asendites, et rehv kuskile vastu jooksma ei hakkaks. Täpne. Erik pani pläru ette ning vaatas saavutatud vaikselt muheledes.
Pikemalt me seal siis ei pihelenud, muud tööd ootasid tegemist, ning järgmisena sai nimekirjas punkt nimega kardaanid. Tegime ju mogi diffrisse mineva peavõlli ringi veidike (märge endale, tee siia veel sellest eraldi nupp, pildid on läpaka backupis)
Kardaanidena kasutame Gaz 66 kraami, nii riste, kui ka kardaane endeid. Pikkuselt on nad väga sobivad - lõikad sellise nagu vaja ning keevitad kokku. SB 2.0 puhul on härrad insenerid mõõtnud nii, et esimene ja tagumine kardaani pikkus on millimeetri pealt sama, seega meil ei ole vaja teha erineva pikkusega eksemplare.
Selleks, et need ilusti ning Söe Duuningule kohase kvaliteedimärgiga moogi sildade külge riputada, tuli viimastele veidikene asju juude lisada:
Sissejuhatuseks väike adapterplaat, mis ühtlasi kinnitab "päiksese" omale kohale (Need kes ei tea, mis on päike, siis see on plekist seib, mis ei lase käbi võlli laagrite pingutusmutril lahti tulla e kontraseib)
Väikene pooltund treipingis ning :

et meil oli 2 vahekasti, siis BTR i omast me korjasime kokku selle väärtuslikuma topelt simmeritega osa, ning 66 kasti kardaanide ühendamise otsad jäid üle. 2 tk liialt oli 2tk liiga palju kola garaazis e paneme nad "raha" teenima:

Viimistletult on siis silla difripoolne ots selline, ning usutavasti on ta päris veekindel:

Siia otsa tuli siis juba kardaani kinnitus

Märkus. Pange tähele seda plekist junni seal.. midagi ei tohi ehitamise ajal rapsides ära visata, kõik kulub marjaks ära sh ka see simmeka kaitse.
Sama protsessi kordasime ka esisillal, vaadake pilte uuesti.
Vahekasti koostasime uuesti, ning komplekteerisime sinna sisse combo BTR i ja Gaz 66 tükkidest. Mõned laagrid on BTR -i kastil märkimisväärselt tugevamad, sh tagumine kardaani ots. Samal ajal on ka kõikidel võlli otstel alumiiniumist topelt simmerlingide korpused, mis meile meeldis, ning veekindlust peaks lisama. Kastist pole mul pilte, sest sellel hetkel ma viilisin kuskil, ning erik ja lauri lappasid selle kokku.
Ega see elu samas nii lilleline pole, on meil olnud mõningaid tagasilööke ka, millel siinkohal pikemalt ei peatu, kuid paari asja ringi tegemine lajatab eile ca 1 nädalasi lisaaja, ning suures koguses peavalu.
Ma pole teile ammu kirjutanud. Katsun end parandada ning uuendusi tihedamini kajastada.
--------
Tegeleme vedrustusega. Garaazi koristamise käigus ( (c) Kibstjam Vabrmann ) leisidsime muu kola alt üles ka ammu kadunud tõstuki, ning instaleerisime selle tagasi oma kohale luues sellega samal ajal head ning mitte nii head tingimused töödeks auto all. Muu hulgas sai ka autot esimest korda tõstukil 2.0 seades tõstetud, ning meie näod olid ikka väga pikad, sest andis ikka oodata seda hetke, millal lõpuks need rattad maast hakkasid lahti kerkima.
Selline tähelepanek sundis loomulikult haarama HighLifti järele (meil on nüüd 60" poiss, väiksem ei päde) ning autot ühele küljele kangutama, et palju seda flexi siis nüüd ikka tegelikult on....
Esimese tõstmise järel oli garaazis vaikus, sest:


Viimaselt pildilt võib hea silma korral pmst auto kere alt läbi näha. esimene ratas on maast lahti 3 cm. Tagumine sillakäik on umbes täpselt meeter allasuunas, ning esimesel sillal ca 90 cm. Eriti meeldiv oli vaadata auto teist külge, millest küll moment pildimaterjali puudub, kuid sisuliselt oli igal pool ca 3 - 5 cm vahe max piir asendites, et rehv kuskile vastu jooksma ei hakkaks. Täpne. Erik pani pläru ette ning vaatas saavutatud vaikselt muheledes.
Pikemalt me seal siis ei pihelenud, muud tööd ootasid tegemist, ning järgmisena sai nimekirjas punkt nimega kardaanid. Tegime ju mogi diffrisse mineva peavõlli ringi veidike (märge endale, tee siia veel sellest eraldi nupp, pildid on läpaka backupis)
Kardaanidena kasutame Gaz 66 kraami, nii riste, kui ka kardaane endeid. Pikkuselt on nad väga sobivad - lõikad sellise nagu vaja ning keevitad kokku. SB 2.0 puhul on härrad insenerid mõõtnud nii, et esimene ja tagumine kardaani pikkus on millimeetri pealt sama, seega meil ei ole vaja teha erineva pikkusega eksemplare.
Selleks, et need ilusti ning Söe Duuningule kohase kvaliteedimärgiga moogi sildade külge riputada, tuli viimastele veidikene asju juude lisada:
Sissejuhatuseks väike adapterplaat, mis ühtlasi kinnitab "päiksese" omale kohale (Need kes ei tea, mis on päike, siis see on plekist seib, mis ei lase käbi võlli laagrite pingutusmutril lahti tulla e kontraseib)
Väikene pooltund treipingis ning :

et meil oli 2 vahekasti, siis BTR i omast me korjasime kokku selle väärtuslikuma topelt simmeritega osa, ning 66 kasti kardaanide ühendamise otsad jäid üle. 2 tk liialt oli 2tk liiga palju kola garaazis e paneme nad "raha" teenima:

Viimistletult on siis silla difripoolne ots selline, ning usutavasti on ta päris veekindel:

Siia otsa tuli siis juba kardaani kinnitus

Märkus. Pange tähele seda plekist junni seal.. midagi ei tohi ehitamise ajal rapsides ära visata, kõik kulub marjaks ära sh ka see simmeka kaitse.
Sama protsessi kordasime ka esisillal, vaadake pilte uuesti.
Vahekasti koostasime uuesti, ning komplekteerisime sinna sisse combo BTR i ja Gaz 66 tükkidest. Mõned laagrid on BTR -i kastil märkimisväärselt tugevamad, sh tagumine kardaani ots. Samal ajal on ka kõikidel võlli otstel alumiiniumist topelt simmerlingide korpused, mis meile meeldis, ning veekindlust peaks lisama. Kastist pole mul pilte, sest sellel hetkel ma viilisin kuskil, ning erik ja lauri lappasid selle kokku.
Ega see elu samas nii lilleline pole, on meil olnud mõningaid tagasilööke ka, millel siinkohal pikemalt ei peatu, kuid paari asja ringi tegemine lajatab eile ca 1 nädalasi lisaaja, ning suures koguses peavalu.
Viimati muutis K.Kotkas, E Veebr 02, 2009 11:59 am, muudetud 1 kord kokku.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Natuke sa küll Kristjan liialdasid, keegi peab rooli ka hoidma, kui te mööda mäda raba sumpate. E. paneme sinna 85 kg otsa.
Aga jah, kaalu asi sai nüüd küll 105 % täppi planeeritud. Jeah
Nii, et pole see Moogi sillaga auto mingi pomm.
Ja Kristjan, kus pildid on kaalumisest ja kaalude remontimisest???


Nii, et pole see Moogi sillaga auto mingi pomm.
Ja Kristjan, kus pildid on kaalumisest ja kaalude remontimisest???
Viimati muutis erik, N Veebr 05, 2009 9:01 am, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
njah. Pole ammu midagi lisanud. Fotokas on jätkuvalt katki, seega pildiupdate jääb tulemata aga, valminud on vahepeal:
- taha radiaatori kinnitus ja ka kast
- katusesse on lõigatud ka avad radika õhutusele
- tänase seisuga on ka põhjaplaadid alla tagasi pandud
- paagi alla on plekk kinni keevitatud
- kinni on kõik avad, mis on tagarataste koobastes
- kohe kohe on ka kardaanipidur paigas, erik peab seda veidi tuunima veel
- kõvasti on värvitud kohti, millele hiljem ligi ei pääse
uhh .. nii vähe ongi vä ?
- taha radiaatori kinnitus ja ka kast
- katusesse on lõigatud ka avad radika õhutusele
- tänase seisuga on ka põhjaplaadid alla tagasi pandud
- paagi alla on plekk kinni keevitatud
- kinni on kõik avad, mis on tagarataste koobastes
- kohe kohe on ka kardaanipidur paigas, erik peab seda veidi tuunima veel
- kõvasti on värvitud kohti, millele hiljem ligi ei pääse
uhh .. nii vähe ongi vä ?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mõned ilusad kuldsed asjad:

Taastatud pidurisadul, custom adapter, custom ketas, kõik paigaldus ootel.

Alu südamikuga sierra ketas... üsna "sport" näeb välja

Aretatud mootorikäpp, koos NZ 10 hoidukuga.

Vahekastile istuva ketaspiduri supordi adapter.[/img]
Taastatud pidurisadul, custom adapter, custom ketas, kõik paigaldus ootel.
Alu südamikuga sierra ketas... üsna "sport" näeb välja
Aretatud mootorikäpp, koos NZ 10 hoidukuga.
Vahekastile istuva ketaspiduri supordi adapter.[/img]
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Teen mõned pildid ka kuivkarterist.


Pumba sisendeid (karteri väljundeid) katab turvavõrk

Eriti keeruline oli teha hermeetilist ühendust käigukastile, kuna viimase kuju oli väga keeruline

Siin on pildil ka kuivakarteri pump, millel tuleb otsekäitus väntvõllilt.
Pumba sisendeid (karteri väljundeid) katab turvavõrk
Eriti keeruline oli teha hermeetilist ühendust käigukastile, kuna viimase kuju oli väga keeruline
Siin on pildil ka kuivakarteri pump, millel tuleb otsekäitus väntvõllilt.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- YellowTractor
- passionate rescue for estonians
- Postitusi: 81
- Liitunud: N Veebr 28, 2008 2:53 pm
- Asukoht: Sometimes England, it depends
- Kontakt:
- YellowTractor
- passionate rescue for estonians
- Postitusi: 81
- Liitunud: N Veebr 28, 2008 2:53 pm
- Asukoht: Sometimes England, it depends
- Kontakt: