No nii- läheb lahti!
Moderaator: Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: No nii- läheb lahti!
Ma nimetaks seda emulsiooni tekkeks ja settimiseks. Ega ta õieti ei toimiks. Kord oleks jäigem, siis jälle pehmem ...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: No nii- läheb lahti!
Härrased mõtteid paluksheeringas kirjutas:Hädasti oleks vaja vahekasti etepoole.
Kas vahekasti võib otse käigukasti külge keerata (kardaaniflantsid kokku)?
Praegu on mootor 4 padj ja vahekast 3 padja peal, ning teljed nihkes.
Või tundub see natuke kahtlane.
Kaval oleks muidugi mingi leevendi vahele panna ,
liinid peab mõlemal varjandil otseks ajama.
Mida arvate?
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: No nii- läheb lahti!
Siin võib see probleem tekkida, et lugejad ei saa täpset ülevaadet olukorrast. Seda nüüd küll, et tahad käigukasti ja vahekasti võimalikult lühidalt ühendada aga keegi ju ei tea kas laagerdused ja korpused on selleks piisavalt tugevad. Lisaks on teadmata kui palju jõudu mõjub vales suunas.
Chevyl on just komplekti pikkuse huvides asi lahendatud selliselt. Kuna kasti korpuse ja laagerduse olen teinud ise, siis mul oli ettekujutust (mitte teadmine) et see võib vastu pidada.
https://photos.app.goo.gl/KGq9vsa5XRN6nfEp9
Sinu käigukast on mingist sulamist (magnet ei mõju), seega selle otsa midagi rappuma ja väänduma jätta tundub kahtlane. Kui mootor+käigukast on omadel patjadel ja vahekast on omadel, siis arvan tekkivat nende vahel nihkeid. Minu arust oleks see mõte hea, kui teeksid samasuguse lühikese ühenduse aga seod käigukasti ja vahekasti korpused omavahel jäigalt. Nii et raami väändumisel/paindumisel ei mõju jõud võlli laagerdusele ja korpusele. Mõtlen jõudu laagri ümber olevale korpusele külgsuunas
Chevyl on just komplekti pikkuse huvides asi lahendatud selliselt. Kuna kasti korpuse ja laagerduse olen teinud ise, siis mul oli ettekujutust (mitte teadmine) et see võib vastu pidada.
https://photos.app.goo.gl/KGq9vsa5XRN6nfEp9
Sinu käigukast on mingist sulamist (magnet ei mõju), seega selle otsa midagi rappuma ja väänduma jätta tundub kahtlane. Kui mootor+käigukast on omadel patjadel ja vahekast on omadel, siis arvan tekkivat nende vahel nihkeid. Minu arust oleks see mõte hea, kui teeksid samasuguse lühikese ühenduse aga seod käigukasti ja vahekasti korpused omavahel jäigalt. Nii et raami väändumisel/paindumisel ei mõju jõud võlli laagerdusele ja korpusele. Mõtlen jõudu laagri ümber olevale korpusele külgsuunas
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2444
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: No nii- läheb lahti!
heeringas kirjutas: ...
Kas vahekasti võib otse käigukasti külge keerata (kardaaniflantsid kokku)?
...
Kaval oleks muidugi mingi leevendi vahele panna ,
liinid peab mõlemal varjandil otseks ajama.
Mida arvate?
Kui paned läbi elastse muhvi kokku (sääraseid leiab autode kardaanidest ristide asemel), võiksid ellu jääda. Aga ei pruugi - sõltub sellest, kui äkiliselt Sa kavatsed sealt momenti läbi toppima hakata.
Mina prooviks mõne tummisemaga. Ära siis flantse sama poldi alla pane, vaid ikka vaheldumisi!
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: No nii- läheb lahti!
Mul on vints lahendatud näiteks 2 Audi sisemise poolteljeotsaga,kuna ruumi oli umbes 10cm ja jäigaks Ei saa ehitada.
Seega mingi selline suurem asi ajaks asja ära näiteks!
Seega mingi selline suurem asi ajaks asja ära näiteks!
Proto
53951597
53951597
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: No nii- läheb lahti!
Need kummist puhvrid tunduvad head aga miski jäik lüli peab seda kardaani puhul siiski tsentris hoidma. Kui aga hoiab ilusti tsentris kandub külgsuuna jõud ikkagi laagrile ja laagri pesale. Kui aga seda tsentreerivat osa mitte kasutada, võiks vist isegi toimida?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: No nii- läheb lahti!
Kumm, ilma tsenrita läheb kindlasti laiali.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: No nii- läheb lahti!
Kardaani puhul küll aga antud olukorras on tsentreeriateks käigukastist välja tuleva võlli laagerdus ja vahekasti laagerdus. Minu arust (vajaka jääb tihtipeale) pole kummil vahet kas teda tsentreerib seestpoolt mingi pulk või väljastpoolt laagrid. Võrdluseks võiks olla topelt kardaani rist, mis kardaani vahel peab olema tsentreeritud aga esisillas kus on mõlemad võllid laagerdatud ei ole tsentreerivat sisu.
Kui kummi vastupidavuses või selles lahenduses kahelda siis linttraktoril natt kasutatakse ka kuskil pöörleva jõu üle kandmiseks kummi. Kus täpselt või milliseid jõude, ei tea.
Kummil ilmselt on läbimõõt kõvasti suurem kui topelt kardaani ristil või esisilla püsikiirus liigendil
Kui kummi vastupidavuses või selles lahenduses kahelda siis linttraktoril natt kasutatakse ka kuskil pöörleva jõu üle kandmiseks kummi. Kus täpselt või milliseid jõude, ei tea.
Kummil ilmselt on läbimõõt kõvasti suurem kui topelt kardaani ristil või esisilla püsikiirus liigendil
Re: No nii- läheb lahti!
Tundub et head lahendust pole.
Kisun kardaani vahelt ära ja vaatan kui palju saab flantse nihutada.
Eks siis näeb palju ruumi juurde tuleb.
Proovib siis hästi lühikese kardaani teha.
Kisun kardaani vahelt ära ja vaatan kui palju saab flantse nihutada.
Eks siis näeb palju ruumi juurde tuleb.
Proovib siis hästi lühikese kardaani teha.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: No nii- läheb lahti!
Kui õnnestub pooled mingi "rauaga" ühendada, kestab kummimuhv hästi. Sellise, paarimillimeetrise tsentrite erinevuse/kõikumise elab üle aga kui komponendid eraldi patjadel, ei ela. Jõud võib ka muhvi hävitada. Käitame mingit veepumpa, ca 15kW juba aastaid, sõiduka kardaanimuhviga. Nendel, muuseas, suund ka oluline, märgid peal. Hüdromootor ja veepump on sama raami peale keevitatud, peaaegu "silma järgi" ja ilma tsentritoeta.
Tehtud, mõeldud.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: No nii- läheb lahti!
Bumpstopi hüdro jaoks on prohvessorid välja mõelnud sellise kavala pajebootina nagu hüdroaku.
Arvutamist nõuavad seejuures vooluhulgad, mahud ja surved. Ehket millises hulgas õli peab millise aja jooksul silindrist akusse ja tagasi minema ja kui jämedat voolikut selleks vaja; kui palju peab rõhk silindri sisseminekul tõusma, et vastusurve oleks progresseeruvalt suurenev; milline oleks õigete parameetrite omavaheline suhe...
Hüdroaku diagramm ette ja arvutama
Arvutamist nõuavad seejuures vooluhulgad, mahud ja surved. Ehket millises hulgas õli peab millise aja jooksul silindrist akusse ja tagasi minema ja kui jämedat voolikut selleks vaja; kui palju peab rõhk silindri sisseminekul tõusma, et vastusurve oleks progresseeruvalt suurenev; milline oleks õigete parameetrite omavaheline suhe...
Hüdroaku diagramm ette ja arvutama
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Re: No nii- läheb lahti!
Kiskusin ja vaatasin, aga ikkagi Tahaks otsabidi kastid kokku keerata.heeringas kirjutas:Tundub et head lahendust pole.
Kisun kardaani vahelt ära ja vaatan kui palju saab flantse nihutada.
Eks siis näeb palju ruumi juurde tuleb.
Proovib siis hästi lühikese kardaani teha.
Tsentreerimisega muret ei teki.
Aga kas see kompott(mootor 4patja, käigukast on mootori küljes ilma patjadeta+vahekast ees 2 ja taga üks padi)niiviisi kestaks?
Või peaks neid kandepunkte (padjakohti) vähendama?
Kui operaatori leian üritan ka mõne pildi panna.
Aga aidake mõelda mingi hea lahendus
Re: No nii- läheb lahti!
Vaadates kuidas käituvad veoka raamid+ kui rasked on need asjad ja pikad,siis mina Ei paneks neid kindlasti jäigalt kokku.
Proto
53951597
53951597
Re: No nii- läheb lahti!
https://www.indiamart.com/proddetail/do ... 25962.html
Järgmine varjant pikkuse poolest on see.
Kas sellega jääb ellu?
Järgmine varjant pikkuse poolest on see.
Kas sellega jääb ellu?
- KarlReimann
- Rock Crawler
- Postitusi: 522
- Liitunud: R Veebr 08, 2019 8:19 pm
Re: No nii- läheb lahti!
Raamidest välja mõeldes tekkis mõte: Keerad olemasoleva vahekasti teistpidi ehk sisse mineva jõu võlli tagusilla suunas. Võid paigutada vahekasti isegi kõrvuti käigukastiga, kui ruumi jagub. Käigukastist suunad jõu läbi kardaani uude vahekasti. Usun, et ka väike gas66 vahekast peab vastu. Oletame et panedki 66 kasti. Edasi suunad 66 kastist läbi esisilla jõu võlli oma vahekasti.
Plussid:
Vaba valik, kuhu oma vahekast paigutada. Saad lisa aeglusti, kui olud eriti raskeks osutuvad. Saad meh vintsile korraliku väljavõtte 66 kasti tagusilla võllilt.
Miinused:
Palju tööd. Kaal. Mida rohkem asju, seda rohkem võib juhtuda.
Plussid:
Vaba valik, kuhu oma vahekast paigutada. Saad lisa aeglusti, kui olud eriti raskeks osutuvad. Saad meh vintsile korraliku väljavõtte 66 kasti tagusilla võllilt.
Miinused:
Palju tööd. Kaal. Mida rohkem asju, seda rohkem võib juhtuda.