6. leht 6-st
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: E Jaan 13, 2014 4:38 pm
Postitas tuningman
Sai seda spiraali asja uazil ees kasutatud. ei toimi.
tulemus nii jäik, et peksab hambad suus lahti.
lehtvedrude fleks kadus ka sellega ära.
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: E Jaan 13, 2014 5:18 pm
Postitas Lomp
tuningman kirjutas:Sai seda spiraali asja uazil ees kasutatud. ei toimi.
tulemus nii jäik, et peksab hambad suus lahti.
lehtvedrude fleks kadus ka sellega ära.

kasutaja 999 proovis kh seda versjooni kunagi aga tulemus jäi selline pooletoobine,kuni läksid kõik 4 nurka spiradele ja masin muutus järsku võõraks..
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: T Jaan 14, 2014 11:30 am
Postitas jyrxixx
Eestlasele kohaselt ei õpita teiste vigadest... Minu argument on see et peaks olema võimalikult kerge auto vedrud ja võimalikult raske auto .. ehk siis suurel patrolil ma usun et se spiraali teema isegi toimib... aga ju peab omal nahal ära proovima.. tunduvalt lihtsam/odavam ja kiirem kui SOA d hakata meisterdama mis tänavasõitu kannataks..
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: T Jaan 14, 2014 12:17 pm
Postitas isakene
Patrolil toimib asi täitsa edevalt, sellist vedrutõstet olen mitmekümnele masinale teinud. Selleks, et asi tõesti hästi toimima saada, on vedrude valimine ja sobitamine paras teadus. Pildil olevale uazikule on antud spiraal muidugi overkill, lehtvedrust oleks pidanud vaid paar lehte alles jätma, siis oleks vedrude jäikuse võibolla ehk paika saanud. Sisetunne aga ütleb jälle, et õhukesele lehepakile on tekkivad väände- ja külgsuunalised jõud liiast ja peaks hakkama lisaks piki- ja põikivardaid aretama... ühesõnaga, kergele lehtvedrudel autole on spiraalitõste paras täppistöö ja peavalu.
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: T Jaan 14, 2014 11:10 pm
Postitas tuningman
isakene kirjutas: ühesõnaga, kergele lehtvedrudel autole on spiraalitõste paras täppistöö ja peavalu.
seda ma usun jah. mõtlesin isegi, et oleks pidanud vaid 2 pealehte jätma, kuna vedrud hakkasid teine teisele vastu töötama.
Aga lihtsam oli neist keerdudest üldse loobuda, kui hakata pakki lammutama. ja tegelt kartsin ka, et ainult 2 lehte lähevad katki

Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: R Mär 07, 2014 12:28 am
Postitas jyrxixx
Ma sain endal jäikuse suht paika kui jätsin ette 3 lehte .... jäikus jäi küll suurem kui originaalis aga parem kui ennem ..
Kuid seoses tõstega tekkis väike häda v pigem küsimus... Nimelt mis amorte teised kasutanud on ? Ma jätsin Hj 60 omad ( mis mul ees ennem all olid ) ja pikendasin neid 15 cm võrra .... Nüüd aga said pool pidused amordid 400 km ga täitsa otsa... vb peaks mingit jäigemat vaatama et kompenseeriks lisa vedrude pinge ?
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: R Mär 07, 2014 9:11 am
Postitas sambla-aadu
kui kinnitused ümber teed,siis saad kasutada GAZ veoki esimesi amortisaatoreid esisillal