Boatworld TR3
Moderaator: Moderators
Re: TR3 H5
Räägi natu elektrist ka. Mis lüliteid, kaitsmeid kasutasid. Kuidas ühendused tehtud jne.Palju releesid kasutasid?Movistar kirjutas:Igav ei hakka jah.
Hea seegi,et põhiehitus on läbi ja jäänud ainult vigade parandus.
Nüüd võiks keegi anda mingi hea vihje,et millest edasi kirjutada.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: TR3 H5
Tegija kirjutas:Räägi natu elektrist ka. Mis lüliteid, kaitsmeid kasutasid. Kuidas ühendused tehtud jne.Palju releesid kasutasid?Movistar kirjutas:Igav ei hakka jah.
Hea seegi,et põhiehitus on läbi ja jäänud ainult vigade parandus.
Nüüd võiks keegi anda mingi hea vihje,et millest edasi kirjutada.
Elekter huvitaks mind ka

Re: TR3 H5
Suht suure osa kvaliteetsest elektritarvikutest pakub tegelikult Würth.
Kaitsmekarp leida,mis kannatab kriitikat on juba raskem teema
Kõik ühendused on joodetud!
Kaitsmekarp leida,mis kannatab kriitikat on juba raskem teema
Kõik ühendused on joodetud!
Proto
53951597
53951597
Re: TR3 H5
Veidi keeruline on elektri kohapealt peensusteni kaasa rääkida kuna ma ei ole mitte ühelgi oma ehitatud autol elektrit ise vedanud.
Mul lihtsalt ei ole püsivust ja soovi sellega ise tegeleda.
Alustaks siis sellest,et kogu autoelektri ja mootori juhtmestiku tegi koos saba ja karvadega VKM. Kuna nende kaudu tuli mootor ja mootori juhtaju ning nemad pidid selle mootori ka käima panema
siis tundus loogiline olevat teha kogu muu elekter samas kohas kuna üldelekter ja mootori elekter on osaliselt omavahel seotud .Pärast ei teki probleemi ,et " tema tegi valesti ,mitte mina "
Absoluutselt kõik ühendused on joodetud ja termorüüga kaetud ning korralikult kimbutatud.Offroadis teistmoodi ei saagi.Kui kogu elekter on otsast lõpuni läbi mõeldud siis on kaitsmete ja releede arv suhteliselt väike.
Mulle ei meeldi sellised pornograafiat meenutavad lahendused nagu meie offroadis ikka liiga tihti kohtab kus nupud on meelevaldselt kuhugi laiali visatud ja juhtmed jooksevad hui teab kuidas
läbi salongi ning igasugune loogika süsteemis puudub ja teostus on viisakalt öeldes üle t*ra .
Mina koostasin tabeli,et millised tarbijad on autos olemas ja milline on nende võimsus.
Joonistasin neile põhimõttelise skeemi kus autos miski asub või asuma hakkab ja seletasin offroadi eripärasid silmas pidades ära kuidas ma tahan,et üks või teine asi lülituks ja toimiks.
Kõik tarbijad olid eelnevalt paigas.Neid nad ei paigaldanud.
Nemad joonistasid valmis kogu auto elektriskeemi ja tegid ära eeltöö kuidas grupeerida tarbijaid releede ja kaitsmete alla ja valisid juhtmete ristlõiked vastavalt võimsusele.
Seejärel käisime kogu skeemi koos üle ja tegime muudatusi ning elektrik võis juhtmeid vedama hakata.
Minu arvates sai asi väga hea. Juhtmestik näeb välja nagu tehasest oleks tulnud. Offroadi jaoks isegi liiga hea aga küsitud raha eest ei saagi kehvemini teha .
Kogu elektritöö peale kulus 122 tundi tööaega .
Mul lihtsalt ei ole püsivust ja soovi sellega ise tegeleda.
Alustaks siis sellest,et kogu autoelektri ja mootori juhtmestiku tegi koos saba ja karvadega VKM. Kuna nende kaudu tuli mootor ja mootori juhtaju ning nemad pidid selle mootori ka käima panema
siis tundus loogiline olevat teha kogu muu elekter samas kohas kuna üldelekter ja mootori elekter on osaliselt omavahel seotud .Pärast ei teki probleemi ,et " tema tegi valesti ,mitte mina "
Absoluutselt kõik ühendused on joodetud ja termorüüga kaetud ning korralikult kimbutatud.Offroadis teistmoodi ei saagi.Kui kogu elekter on otsast lõpuni läbi mõeldud siis on kaitsmete ja releede arv suhteliselt väike.
Mulle ei meeldi sellised pornograafiat meenutavad lahendused nagu meie offroadis ikka liiga tihti kohtab kus nupud on meelevaldselt kuhugi laiali visatud ja juhtmed jooksevad hui teab kuidas
läbi salongi ning igasugune loogika süsteemis puudub ja teostus on viisakalt öeldes üle t*ra .
Mina koostasin tabeli,et millised tarbijad on autos olemas ja milline on nende võimsus.
Joonistasin neile põhimõttelise skeemi kus autos miski asub või asuma hakkab ja seletasin offroadi eripärasid silmas pidades ära kuidas ma tahan,et üks või teine asi lülituks ja toimiks.
Kõik tarbijad olid eelnevalt paigas.Neid nad ei paigaldanud.
Nemad joonistasid valmis kogu auto elektriskeemi ja tegid ära eeltöö kuidas grupeerida tarbijaid releede ja kaitsmete alla ja valisid juhtmete ristlõiked vastavalt võimsusele.
Seejärel käisime kogu skeemi koos üle ja tegime muudatusi ning elektrik võis juhtmeid vedama hakata.
Minu arvates sai asi väga hea. Juhtmestik näeb välja nagu tehasest oleks tulnud. Offroadi jaoks isegi liiga hea aga küsitud raha eest ei saagi kehvemini teha .

Kogu elektritöö peale kulus 122 tundi tööaega .
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Termorüüs on elementaarne, aga mida selle kõik ühendused on joodetud all mõtled? Kas kõik juhe-juhtmega ühendused on joodetud, või kõik pressitavad klemmid on üle joodetud, või ühtegi tangidega paigaldatavat otsa polegi kasutatud? Kas kasutusel on tavalised sulavkaitsmed või midagi moodsamat?
Re: TR3 H5
Kõik tähendab kõik.FlammablE kirjutas:Termorüüs on elementaarne, aga mida selle kõik ühendused on joodetud all mõtled? Kas kõik juhe-juhtmega ühendused on joodetud, või kõik pressitavad klemmid on üle joodetud, või ühtegi tangidega paigaldatavat otsa polegi kasutatud? Kas kasutusel on tavalised sulavkaitsmed või midagi moodsamat?
Ka pressühendused on üle joodetud.
Kasutusel on tavalised sulavkaitsmed.Ei midagi erilist.
HM Racing Team
Re: TR3 H5
122 tundi Pole paha. Ja kui VKM siis tean kes tegi. Ma ka ju mõned teinud, aga siis olnud eelarve tiba teistsugune. Ja ilmselt ka materjalid(neid ju seinast seina). Ja kui rääkida ajast siis see elekter on üks kuradima nokitsemine.Ja aega läheb palju.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: TR3 H5
Kui viitsid pane pilt armatuurist ja kaitsmeplokist. Ei tea millal seda autot elusast peast näen.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: TR3 H5
Pole armatuuri kui sellistTegija kirjutas:Kui viitsid pane pilt armatuurist ja kaitsmeplokist. Ei tea millal seda autot elusast peast näen.

HM Racing Team
Re: TR3 H5
Kas selle jaoks kasutusel mingid spets hülsid, või oskad ehk kirjeldada, kuidas see pressitavate ühenduste üle jootmine välja näeb ja millist efekti omab?
Re: TR3 H5
See töö tehti 4 kuud tagasi ning ma ei teinud seda ise.
Mäletan ainult seda,et kõik kaablikingad ja klemmid joodeti üle, et vältida võimalikke probleeme oksüdeeruvates lihtsalt pressitud ühendustes.
Mäletan ainult seda,et kõik kaablikingad ja klemmid joodeti üle, et vältida võimalikke probleeme oksüdeeruvates lihtsalt pressitud ühendustes.
HM Racing Team
Re: TR3 H5
Võtad isoleerimata kaablikinga, pressid külge nagu ikka, joodad üle, tõmbad isolatsiooni peale. Vahest ununeb ära, et kummijulla on vaja esimesena juhtme otsa ajada ja saab kõike korrataFlammablE kirjutas:Kas selle jaoks kasutusel mingid spets hülsid, või oskad ehk kirjeldada, kuidas see pressitavate ühenduste üle jootmine välja näeb ja millist efekti omab?

Re: TR3 H5
Kaablikingade valik mind rohkem huvitaski. Väikeste isoleerimata emaste-isaste puhul on loogiline, aga suuremate polditavate osas tekkis küsimus, et kuidas see joodis sinna pressitud hülsi sisse imbub, kas pressitud hülsi kuumutamine näiteks pinget maha ei võta ja kas lõpuks hülsi otsa jääv tinast läbi imbunud juhtmeplönn ei tekita teoorias hoopis jäika kohta ja võimalikku juhtme murdumist. Samuti küsimus, et kas normaalselt paigaldatud liimiga rüüsiga isoleeritud pressitud klemmidega on probleeme esinenud. Iseenesest merebisneses on standard tinatatud juhe, pressitud king ja liimiga rüüs, vajadusel topelt rüüs ja ainult jootmist välditakse ning ka üle jootmist välditakse, sest ainult joodetud ühendus katkeb samadel tingimustel nagu ta kokku pandi ja lisaks moodustuvuda kiulise elastse juhtme joodetud kohtade otstesse jäigad piirkonnad, kust juhe võib murduda või vibratsiooni tõttu lõpuks väsida. Isolatsiooniga klemmi point on samuti selles, et isolatsioon moodustab elastse juhet toetava piirkonna kinga taha. Aga see on lihtsalt teooria, mida mereelektrit tootvad tegelased on rääkinud, kui jutuks on tulnud.
- mihkelmihkel
- Fitting 38"
- Postitusi: 210
- Liitunud: R Okt 03, 2014 11:49 am
- Asukoht: Rakvere
Re: TR3 H5
Tõenäoliselt rumal küsimus, aga kui 15-tollise velje sisse pidurite mahutamine on korralik töö, siis miks mitte kasutada näiteks 16-tollist velge?
Ma eeldan, et sobivat rehvi on raskem leida ja vb natuke kallim. Või ei toodeta üldse 16-tollise peale sobilikke rehve?
Ma eeldan, et sobivat rehvi on raskem leida ja vb natuke kallim. Või ei toodeta üldse 16-tollise peale sobilikke rehve?