Boatworld TR3

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: TR3 H5

Postitus Postitas Praks1 »

Masin on juba järgmine nv stardis, sultsil kah kindlasti!
Proto
53951597
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: TR3 H5

Postitus Postitas Tegija »

Movistar kirjutas:Igav ei hakka jah.
Hea seegi,et põhiehitus on läbi ja jäänud ainult vigade parandus.
Nüüd võiks keegi anda mingi hea vihje,et millest edasi kirjutada.
Räägi natu elektrist ka. Mis lüliteid, kaitsmeid kasutasid. Kuidas ühendused tehtud jne.Palju releesid kasutasid?
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
JaanusLI
Fitting 44"
Postitusi: 403
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: TR3 H5

Postitus Postitas JaanusLI »

Tegija kirjutas:
Movistar kirjutas:Igav ei hakka jah.
Hea seegi,et põhiehitus on läbi ja jäänud ainult vigade parandus.
Nüüd võiks keegi anda mingi hea vihje,et millest edasi kirjutada.
Räägi natu elektrist ka. Mis lüliteid, kaitsmeid kasutasid. Kuidas ühendused tehtud jne.Palju releesid kasutasid?





Elekter huvitaks mind ka ;) Ühesõnaga, kuskohast sa need soetasid!?
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: TR3 H5

Postitus Postitas Praks1 »

Suht suure osa kvaliteetsest elektritarvikutest pakub tegelikult Würth.
Kaitsmekarp leida,mis kannatab kriitikat on juba raskem teema
Kõik ühendused on joodetud!
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: TR3 H5

Postitus Postitas Movistar »

Veidi keeruline on elektri kohapealt peensusteni kaasa rääkida kuna ma ei ole mitte ühelgi oma ehitatud autol elektrit ise vedanud.
Mul lihtsalt ei ole püsivust ja soovi sellega ise tegeleda.

Alustaks siis sellest,et kogu autoelektri ja mootori juhtmestiku tegi koos saba ja karvadega VKM. Kuna nende kaudu tuli mootor ja mootori juhtaju ning nemad pidid selle mootori ka käima panema
siis tundus loogiline olevat teha kogu muu elekter samas kohas kuna üldelekter ja mootori elekter on osaliselt omavahel seotud .Pärast ei teki probleemi ,et " tema tegi valesti ,mitte mina "
Absoluutselt kõik ühendused on joodetud ja termorüüga kaetud ning korralikult kimbutatud.Offroadis teistmoodi ei saagi.Kui kogu elekter on otsast lõpuni läbi mõeldud siis on kaitsmete ja releede arv suhteliselt väike.
Mulle ei meeldi sellised pornograafiat meenutavad lahendused nagu meie offroadis ikka liiga tihti kohtab kus nupud on meelevaldselt kuhugi laiali visatud ja juhtmed jooksevad hui teab kuidas
läbi salongi ning igasugune loogika süsteemis puudub ja teostus on viisakalt öeldes üle t*ra .

Mina koostasin tabeli,et millised tarbijad on autos olemas ja milline on nende võimsus.
Joonistasin neile põhimõttelise skeemi kus autos miski asub või asuma hakkab ja seletasin offroadi eripärasid silmas pidades ära kuidas ma tahan,et üks või teine asi lülituks ja toimiks.
Kõik tarbijad olid eelnevalt paigas.Neid nad ei paigaldanud.
Nemad joonistasid valmis kogu auto elektriskeemi ja tegid ära eeltöö kuidas grupeerida tarbijaid releede ja kaitsmete alla ja valisid juhtmete ristlõiked vastavalt võimsusele.
Seejärel käisime kogu skeemi koos üle ja tegime muudatusi ning elektrik võis juhtmeid vedama hakata.
Minu arvates sai asi väga hea. Juhtmestik näeb välja nagu tehasest oleks tulnud. Offroadi jaoks isegi liiga hea aga küsitud raha eest ei saagi kehvemini teha . :D
Kogu elektritöö peale kulus 122 tundi tööaega .
HM Racing Team
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: TR3 H5

Postitus Postitas FlammablE »

Termorüüs on elementaarne, aga mida selle kõik ühendused on joodetud all mõtled? Kas kõik juhe-juhtmega ühendused on joodetud, või kõik pressitavad klemmid on üle joodetud, või ühtegi tangidega paigaldatavat otsa polegi kasutatud? Kas kasutusel on tavalised sulavkaitsmed või midagi moodsamat?
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: TR3 H5

Postitus Postitas Movistar »

FlammablE kirjutas:Termorüüs on elementaarne, aga mida selle kõik ühendused on joodetud all mõtled? Kas kõik juhe-juhtmega ühendused on joodetud, või kõik pressitavad klemmid on üle joodetud, või ühtegi tangidega paigaldatavat otsa polegi kasutatud? Kas kasutusel on tavalised sulavkaitsmed või midagi moodsamat?
Kõik tähendab kõik.
Ka pressühendused on üle joodetud.
Kasutusel on tavalised sulavkaitsmed.Ei midagi erilist.
HM Racing Team
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: TR3 H5

Postitus Postitas Tegija »

122 tundi Pole paha. Ja kui VKM siis tean kes tegi. Ma ka ju mõned teinud, aga siis olnud eelarve tiba teistsugune. Ja ilmselt ka materjalid(neid ju seinast seina). Ja kui rääkida ajast siis see elekter on üks kuradima nokitsemine.Ja aega läheb palju.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: TR3 H5

Postitus Postitas Tegija »

Kui viitsid pane pilt armatuurist ja kaitsmeplokist. Ei tea millal seda autot elusast peast näen.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: TR3 H5

Postitus Postitas Movistar »

Tegija kirjutas:Kui viitsid pane pilt armatuurist ja kaitsmeplokist. Ei tea millal seda autot elusast peast näen.
Pole armatuuri kui sellist :)
HM Racing Team
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: TR3 H5

Postitus Postitas FlammablE »

Kas selle jaoks kasutusel mingid spets hülsid, või oskad ehk kirjeldada, kuidas see pressitavate ühenduste üle jootmine välja näeb ja millist efekti omab?
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: TR3 H5

Postitus Postitas Movistar »

See töö tehti 4 kuud tagasi ning ma ei teinud seda ise.
Mäletan ainult seda,et kõik kaablikingad ja klemmid joodeti üle, et vältida võimalikke probleeme oksüdeeruvates lihtsalt pressitud ühendustes.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
t4nel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: T Juun 02, 2015 8:06 pm

Re: TR3 H5

Postitus Postitas t4nel »

FlammablE kirjutas:Kas selle jaoks kasutusel mingid spets hülsid, või oskad ehk kirjeldada, kuidas see pressitavate ühenduste üle jootmine välja näeb ja millist efekti omab?
Võtad isoleerimata kaablikinga, pressid külge nagu ikka, joodad üle, tõmbad isolatsiooni peale. Vahest ununeb ära, et kummijulla on vaja esimesena juhtme otsa ajada ja saab kõike korrata :lol: Või kui mõtlesid kahe juhtme omavahel ühendamist siis ma arvan, et nullist juhtmestikku ehitades selliseid kohti palju pole, aga kui vajadus on siis ilma hülsita kokku joota ja termokahanev peale.
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: TR3 H5

Postitus Postitas FlammablE »

Kaablikingade valik mind rohkem huvitaski. Väikeste isoleerimata emaste-isaste puhul on loogiline, aga suuremate polditavate osas tekkis küsimus, et kuidas see joodis sinna pressitud hülsi sisse imbub, kas pressitud hülsi kuumutamine näiteks pinget maha ei võta ja kas lõpuks hülsi otsa jääv tinast läbi imbunud juhtmeplönn ei tekita teoorias hoopis jäika kohta ja võimalikku juhtme murdumist. Samuti küsimus, et kas normaalselt paigaldatud liimiga rüüsiga isoleeritud pressitud klemmidega on probleeme esinenud. Iseenesest merebisneses on standard tinatatud juhe, pressitud king ja liimiga rüüs, vajadusel topelt rüüs ja ainult jootmist välditakse ning ka üle jootmist välditakse, sest ainult joodetud ühendus katkeb samadel tingimustel nagu ta kokku pandi ja lisaks moodustuvuda kiulise elastse juhtme joodetud kohtade otstesse jäigad piirkonnad, kust juhe võib murduda või vibratsiooni tõttu lõpuks väsida. Isolatsiooniga klemmi point on samuti selles, et isolatsioon moodustab elastse juhet toetava piirkonna kinga taha. Aga see on lihtsalt teooria, mida mereelektrit tootvad tegelased on rääkinud, kui jutuks on tulnud.
Kasutaja avatar
mihkelmihkel
Fitting 38"
Postitusi: 210
Liitunud: R Okt 03, 2014 11:49 am
Asukoht: Rakvere

Re: TR3 H5

Postitus Postitas mihkelmihkel »

Tõenäoliselt rumal küsimus, aga kui 15-tollise velje sisse pidurite mahutamine on korralik töö, siis miks mitte kasutada näiteks 16-tollist velge?

Ma eeldan, et sobivat rehvi on raskem leida ja vb natuke kallim. Või ei toodeta üldse 16-tollise peale sobilikke rehve?
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”