6. leht 7-st
Postitatud: N Juun 07, 2007 10:04 am
Postitas Draakon
Andresel ja D-90 teamil sel korral mõningaid probleeme mida varem ei ole esinenud. Keegi oli Andrese õlled ära joonud ning kalmaari rõngad pintslisse pannud ja alarõhk pidi mõtlemist segama. Täna pidi hakatama kohut mõistma aga kõhutunne ütleb, et Pille Pommer on sellega hakkama saanud.
Peale selle oli mõni juhe veel jamanud ja midagi veel milleks ei oldud valmis. Tiksuvad kusagi seal 5 koha piiril. Tempode vahe pidavat olema nii, et esimesed kolm siis on D-90 ja siis ülejäänud. Omast kogemusest võin öelda et õige võidusõit alles muidugi algab - või kes oskab lõpuni kesta.
Jah vett olevat ja palju - osa rada oli isegi sellepärast ümber tõstetud.
Postitatud: N Juun 07, 2007 10:07 am
Postitas Landy
TASS alisas Tai raporteerib SMS-iga:
Tabel ss1 kuni ss4:
Tr1:habe-3, imre-5, inseneer-6, arto-8, anto-9, viido-15, kokku 28 masinat elus.
Tr3: alvar-6
Proto: Priiit-9
Artol rehvimured, inseneeril kõrvalistuja klaas ja 2 uppunud läpakt ning telefoni, lisks muud uppunud tehnikat ja asju.
Postitatud: N Juun 07, 2007 9:32 pm
Postitas margus61
Olin Vahuri support teamiga verbaalses kontaktis:
Prido tervis olevat OK. Kurdeti vahelejäänud etapi kohta.
Ruubikoniga pidi neil igav olema, paras pereüritus. Külapoest leidvat abi...
Täna olla djunnaja konka päev olnud. Vahur olevat hästi liikunud. Arvati, et peaks liidriks minema. Miski karm tõus, mida Rubicon polnud märganud, olla teised maha raputanud. Normaeg olevat 4 minutit olnud, Vahur olla 3-ga teinud. Anto pidi ka liikuma, ainult 5 min olla kulunud. Maidu kardaanist saadeti ka pilt, aga selle peal oli ainult mingi harakapesa...
Postitatud: R Juun 08, 2007 12:53 am
Postitas R.Laansalu
Liblikast ja Imrest ei ole värskeid uudiseid?
Postitatud: R Juun 08, 2007 9:23 am
Postitas tanel
http://www.alaska4x4network.com/showpos ... stcount=21
Möh. Kes nüüd Priidu siis rooli tagant välja kiskus ikkagi...?
Mitte et see eriti oluline samas oleks...
Postitatud: R Juun 08, 2007 9:38 am
Postitas trc
nii simolini kui sinu antud lingi andmetel "Jez" kes on miski soome/inglise segavõistkonna liige.
Postitatud: R Juun 08, 2007 10:08 am
Postitas Oliver
Jaa... See briti "härrasmees" oskab olla õigel ajal õiges kohas. eelmisel aastal vedas ta meid 10 km nööri otsas (väga rasketes tingimustes), peale seda, kui oli ca 1,5 tundi üritanud käepäraste vahenditega meie õli filtrit lappida.
Postitatud: R Juun 08, 2007 10:37 am
Postitas jackass
mait ja co raporteerib: kardaani saame lõunaks (korda?) kui uubi tikud ka kätte saame läheb ralliks, riided kuivad...saapad ikka märjad. kuuenda (päeva?, 6ndal?) miski 2 öösel jõudsime, peale seda kui olime 5 km vintsinud.
Postitatud: R Juun 08, 2007 10:40 am
Postitas jackass
margus61: tead sa kas maidul & co'l lendas kardaan pilbasteks või mis ?

Postitatud: R Juun 08, 2007 11:29 am
Postitas margus61
jackass kirjutas:margus61: tead sa kas maidul & co'l lendas kardaan pilbasteks või mis ?

Ei tea, telefoni peal on pilt nii pisike ja kirju. Kabla on ka kodus, muidu tiriks arvutisse.
Postitatud: R Juun 08, 2007 10:13 pm
Postitas tanel
Oliver kirjutas:Jaa... See briti "härrasmees" oskab olla õigel ajal õiges kohas.
Niisama plärisemise korras (võib offtopicuna mujale tõsta) - oli ikka tõesti ja küll... Kutsikapõlves kogemata proovitud see vingu teema. Koolijütsidena installisime naabripoisi vanemate sierrasse mingit suvalist makki, talvel, paneelikate vahel garaažis. Krdi külm, metall ja paljad sõrmed jne. Mootor käima. Uksele mingit "ankrut" ette ei pannud, idikad... vajus kinni. Suht kiiresti sai õnneks selgeks, et lambist ennast sellest juhtmete ja pistikute müsteeriumist läbi ei hammusta ja tulime tulema. Autos polnud midagi, välja ronisid - WHEEW... Mina astusin üle ukse (3-4 sekundit vast) mõnusas joobes, naabripoiss, kes garaažis vedeleva kola tõttu pidi ümber auto nina ringi tulema, lendas üle ukseläve juba neljakäpakile...
Mina larpisin mürgituse hirmus rahvameditsiini korras liitri jagu piima sisse, polnud häda midagi. Teisel mehel (põlgas piima ka ära) oli üsna paha olnud...
Et kes kogenud ei ole, siis maksab SIGAettevaatlik olla... ja kes suitsiidi teha tahab -
Mingi pool-linnalegend (st. mitte täiesti, aga ei suuda kogu lehma-lellepoja ahelat takkajärele meenutada) räägib üle aisa löönud paarikesest, kes külma ilmaga garaažis autos vanainimeste asja tehes, alasti ja poole pealt loojakarja läksid. Et nii kähku käib see.. midagi aru saama hakkad, siis on hilja, väljagi ei jõua ronima hakata...
P.S: miks Ladogal aknad kinni jne sõidetakse? Ulmelised sääskede ja parmude hordid, mõtlen ise?
Igatahes, Jez'ile peaks kintsu suitsusinki ja vägeva nuia viina või paar ruutu Eesti õlut saatma...

Rohkem kui kord päästeingliks osutunud, nagu selgub...
Postitatud: R Juun 08, 2007 10:24 pm
Postitas jr
tanel kirjutas:
Mingi pool-linnalegend (st. mitte täiesti, aga ei suuda kogu lehma-lellepoja ahelat takkajärele meenutada) räägib üle aisa löönud paarikesest, kes külma ilmaga garaa¾is autos vanainimeste asja tehes, alasti ja poole pealt loojakarja läksid. Et nii kähku käib see.. midagi aru saama hakkad, siis on hilja, väljagi ei jõua ronima hakata...
Ei ole linnalegend, oli minu koolikaaslane Rakverest, kes oma pruudiga autos ilusa lõpu leidis...
Postitatud: P Juun 10, 2007 9:18 pm
Postitas Landy
TASS-i rinddekorrespondent Tai SMS-ib:
vahur3., imre 4., inseneer 5., urmas6., viido8., arto9., anto10.
Q-kulgur-surma põlgur4., alvat 7.,
ise sitaks rahul, ses kõik eestlased esikümnes!
Postitatud: E Juun 11, 2007 9:19 am
Postitas Tollboy
Nuh jah....raske ta oli.
TR-2 ei ole mõeldud PROTO rajale.
Kuna rehvid ei läinud mõõtu siis tuli sõita TR-3 e ning selgus ,et TR-3 sõidab sama rada mis PROTO
Ja ärge rääkige siin sääskedest neid ma seal ei näinud ning see mida ma nägin olid moskiitod.(Ja neid oli krdi palju.)
Postitatud: E Juun 11, 2007 10:42 am
Postitas MM
Tulemused siis üleval:
TULEMUSED
Kui käed jälle ,,klaveriga" ära harjuvad teeb sündmustest ka juttu.