6. leht 12-st

Re: UAZ-469

Postitatud: E Veebr 03, 2014 9:38 pm
Postitas kalle211
sambla-aadu kirjutas:Blackouti TR3-l oli kasutusel DAF veoki tagavedrustuse ülemise varda uniballid,mis andsid piisavalt käiku sillale,samas need vigurid olid kinnised, st uniball oli väliskeskkonnast eraldatud. Müüdi neid Tähe tn ja Sepa tn ristis veoki lammutuses. Võib-olla oli see info abiks sulle.
Kas sa pidasid selle DAF-i ülemise varda all silmas seda kolmnurkset õõtsa mis seal tagasilla peal käib ja sisaldab uniballi.Ma kuskil töökoja territooriumil nägin seda õõtsa vedelemas kui aega saan siis võin seda lähemalt uurida ja mõõta.

Re: UAZ-469

Postitatud: E Veebr 03, 2014 9:45 pm
Postitas MetsaVikat
Kui sa viitsid, oleks tore. Muidugi, neid on kahte vaja siiskit, aga ikkagi.

Lugupidamisega Villu

Re: UAZ-469

Postitatud: P Juul 06, 2014 9:36 pm
Postitas MetsaVikat
Kriitikat kindlasti tuleb, aga eks see panebki järele mõtlema. Eks igasugused ideed teretulnud.

Vahepeal on tegelikult vähe juhtunud, pole asja juurde jõudnud nii ühe kui teise põhjusega.

Vedrustuse "jama"
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Vedrude valikus on muidugi kahtlus, aga algus seegi. Vähemalt mina suhtun niimoodi sellesse.

Korra mõtlesin, et teen mazi rooliotste peale, aga sellest mõttest ma siiskit loobusin.

Pilt

Ja otsustasin "unibali" kasuks

Pilt

Arvan, et sai asi okei.

Sai ise puksid tehtud silla ühendamiseks raamiga. Materjaliks polüuretaan, alguses mõtlesin osta land roveri omad, aga nende hinnad olid minu jaoks palju. Sai üks latt ostetud ja treial tegi mulle sellised asjad.

Pilt

Pilt

Sees kolvisõrm, mingi vene masina oma, ei meenu hetkel mille omad.

Tegemised

Pilt

Pilt

Pilt

Hetke seis on siis selline:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kevadel sai ka selline asi koju lohistatud.

Pilt

Mootor ka olemas.

Pilt

Selline seis siis hetkel. Ei hakka seletama, miks aeglaselt asjad lähevad, eks enamus teavad ise juba, miks ehitus venida võib. Aga huvi on alles, pooleli ei kavatse jätta.

Kommentaarid oodatud.

Lugupidamisega Villu

Re: UAZ-469

Postitatud: E Juul 07, 2014 7:44 am
Postitas tuningman
kas see lexuse motor on sul 4,6 või 4,8l?
sattusin mingi aeg kuhugi väljamaa footumi ja seal pisteti minumeelest
lexuse 4.8l v8 tagaveolise autom. kasti otsa land cruiseri vahekast.
aga millise LC oma seda ma ei tea :cry:

Re: UAZ-469

Postitatud: E Juul 07, 2014 9:12 am
Postitas MetsaVikat
Mul see 4.0l (1uzfe) Mis pärineb 1990 ls400 pealt. Alumiinium plokiga ja kaaluks väidetakse talle sinna 180kg kanti (ilma agregaatideta).

2uzfe on 4.7 ja kasutati tõesti "länkarite" peal. Sellel malm plokk.


Terv.

Re: UAZ-469

Postitatud: E Juul 14, 2014 11:12 pm
Postitas MetsaVikat
Mootori võtsin maha.

Pilt

Ja tegin käigukasti ja vahekasti ühendus flantsi.
Pilt

Juhtmestikuga loodan hakkama saada, ei tundu väga keeruline olevat. Nüüd peab hakkama kuidagi seda mootorit raami vahele ajama.

Terv. Villu

Re: UAZ-469

Postitatud: N Aug 07, 2014 9:35 pm
Postitas MetsaVikat
Olen vahepeal nokitsenud natuke. Mootori ja vahekast on nüüd peal. Täna oli mootori esimene käivitus, hetk oli meeli ülendav...

Juhtmestiku mõll
Pilt

Pilt

Jäi üle.

Pilt

Käigukasti padi.

Pilt

Pilt

Vahekasti üks kinnitustest.

Pilt

Mootori kinnitus.

Pilt

Natuke ikka jäi ruumi, aga võib juhtuda, et mootori karter tuleb siiski ümber teha.

Pilt

Ei oskagi midagi arvata. Tõsta oleks veel saanud, aga ei julgenud, kuna enamus kohad punktitud veel, igaksjuhuks.

Pilt

Kuna õlifilter enam ei mahutnud sinna kus ta originaalis oli, siis sai tehtud selline asi. Seda enam, et kavatsesin õli nagunii jahutama hakata. Tuleb eraldi radikas, vb. lülitan selle soojusvaheti ka sisse, ma ei tea veel. See muidu lihtsalt kasutatud aluseks, et saaks teha.

Pilt

Väike video ka.

https://www.youtube.com/watch?v=38_lnoEfrXM

Eks vaikselt teen edasi. Kui kellegil mingeid mõtteid, jagage lahkelt.


Lugupidamisega Villu

Re: UAZ-469

Postitatud: R Aug 08, 2014 8:54 am
Postitas ahto42
Eitegelt vingelt läheb see V8 pöördesse

Re: UAZ-469

Postitatud: K Aug 20, 2014 2:53 pm
Postitas MetsaVikat
Natuke mässatud aparaadiga jälle. Said asjad kinni keevitatud, lõpuks arvasin, et nii võiks jääda. Mootori sain ka nüüd õigesti tööle.

Tuksub teine suht maheda häälega.

https://www.youtube.com/watch?v=odywVkT ... e=youtu.be

Käigukast tundus, et töötab ka nii nagu peaks. Sellest saab muidugi siis aru, kui sõita saab ja koormust saab anda.


Terv. Villu

Re: UAZ-469

Postitatud: N Aug 28, 2014 8:19 pm
Postitas MetsaVikat
Vaikselt ikka tehtud seda.

Tagumise kardaani sain alla, arvan, et nurgad ei tundugi väga hullud. Mootori panin natuke taha poole viltu, st. käigukasti otsa lasin alla poole, sellega paranes tagumise kardaani nurk märgatavalt, kuid esimest kardaani enam ühe ristiga ei ehita, arvan, et sinna ka vaja topeltrist panna, ei hakka katsetama, kas tavaline peab vastu või mitte.

Tänud kasutaja Movistar-ile risti eest.

Mõni pilt ka.

Pilt

Pilt

Hakkasin ka uut väljalaset tegema.

Pilt

55mm toru on kuni Y-ni, sealt edasi 60mm toru. Praeguseks see mootori küljes ja hääl on täitsa mõnus.

Ma ei tea, kas keegi loeb ka seda teemat üldse, aga küsiks teadjamate käest, et kui ainult toru jätta väljalaskesse, kas siis jääb liiga valjuks? Mõtlen just võistluste suhtes, et korraks on see lõrin vägev küll, aga mitu tundi seda müra kuulata, kujutan ette, et viskab kopa ette lõpuks... Loeks meeleldi arvamusi.

Nüüd plaanis teha ka esimene kardaan ära ja siis proovida "kuuti" peale istudada, ei kujutagi ette kui raske, kerge see olema saab. Elekter on ka praegu selline sasipundar, plaanis ühendused korralikult tinutada ja termorüütada, ning pistikud kõik dielektrilise määrde sisse ja mingid aerosool silikoni kah otsa. Juhtmed mõtlesin riideteibiga kõik kimpu tõmmata.

Sellega tekkis järgmine küsimus, mis ajuga teha? Kuhu toppida? Kas meisterdada mingi kast? Ideed teretulnud.

Sain ka dosaatori omale, hüdrorooli tarbeks. Nüüd vaja veel otsida kuskilt kahe otsaga(täpset nimetust ei teagi sellel) silinder ja siis alustaks selle meisterdamist ka. Tänud kasutaja Antu-le

Selleks korraks kõik!

Terv. Villu

Re: UAZ-469

Postitatud: R Aug 29, 2014 11:18 pm
Postitas toi
Ilma turbota mootoril peab kindlasti mingi püti vahele panema.

Re: UAZ-469

Postitatud: L Aug 30, 2014 4:05 pm
Postitas marios
Miks?

Re: UAZ-469

Postitatud: L Aug 30, 2014 6:50 pm
Postitas MetsaVikat
Mul sama küsimus.

Terv. Villu

Re: UAZ-469

Postitatud: L Aug 30, 2014 9:04 pm
Postitas toi
Muidu hakkavad kõrvad s....vett jooksma. Bensukal oli vist mingi vastusurve teema ka aga mina ei oska seda kommenteerida. Mul turboga mootor ilma ühegi pütita ja seegi on nii piiripeal et mõtlen juba reso vahele panna.

Re: UAZ-469

Postitatud: L Aug 30, 2014 9:16 pm
Postitas MetsaVikat
Selge. Selles see küsimuse point oligi tegelikult, et kas läheb välja kannatamatuks või mitte. Otsin mingi otsepüti vahele kuskilt vms. Ei tahaks sellest mõnusast mõirgest täitsa lahti ka saada.

Tänud!

Terv. Villu