6. leht 7-st
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: T Apr 12, 2011 8:51 pm
Postitas Maasturid
Kui küünlad on korras siis võtab ehk küttesüsteemi kusagilt õhku vahele.
Proovi hommikul ennem käivitamist filtri peal olevast etteandepumbast küte üles pumbata ja vaata kuidas siis käitub.
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: T Apr 12, 2011 8:55 pm
Postitas helar
Kui sa seda põhjagaasiga käivitusnippi jätkad on tulevikus küünlad sinu pisem mure.
Lühidalt- ära nii tee.
Kui teaduslikult täpne sinu mõõtmine oli?
poovisid küünlaid voolutada.. testi ajal ajasid äkki naabrimehega juttu...
Kindlasti mõõda ära takistused. Need peaksid kõik enamvähem ühte auku minema.
Korrodeerunud ühenduslatt? sel vist piipudega pole... ei mäleta.
Igaljuhul nagu eelkõneleja arvas- tundub ikkagist vigane küünal olema.
Käivta , kui alguses tühikäigul lonkab nagu ühte või kahte silindrit ja 5- 10 sek jooksul normaalselt käima hakkab -mõne küünla viga.
Muidugi ei saa välistada ka releed mis küünlaid juhib. Kui see sõbrake liiga vara peremehele GO! annab siis on effekt sama.
sisulisest kõigis silindrites ahi korralikult kütmata.
Aga pajata kuidas/kunas mure algas ?
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: T Apr 12, 2011 9:05 pm
Postitas differ
mure algas kolm- neli nädalat tagasi. Küünlaid katsetasin nii, et keerasin ükshaaval kõik maha ja andsin 12 volti peale. 2 sekundiga olid kõik kenasti hõõguvpunased.
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: T Apr 12, 2011 9:09 pm
Postitas helar
proovi sama asja kui küünlad on mahakeeratult autoahelas. selleks vaja kahte diagnostikut

Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: T Apr 12, 2011 11:01 pm
Postitas ibra
differ kirjutas:Millest võib tekkida hommikul külmast peast käivitamisel puterdamine ja pahvakas sinist suitsu? Kui auto käima panna ja gaas põhjas hoida, siis u. 10 sekundi jooksul mootor puterdab ja ajab pahmaka sinist suitsu välja. Peale seda kui on ennast puhtaks köhinud, siis asi kombes ja töötab normilt. Eelsüüteküünlad tunduvad normis olevat.
Kui eelsüüteküünlad normis ,küünalde juhtmed normis ja küte alla ei vaju,siis on aku pooltühi.Lae aku ära ja siis peaks jama ära kaduma.
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: K Apr 13, 2011 7:14 am
Postitas Uko
Auto peaks olema elektri juhitava pumbaga? Kui küünlad läksid 2sekiga on see asi korras.Järgmine asi,külmalt pritsenurk hiline,või kui ta tõesti ainult põhjas pedaaliga kuidagi käima lonkab on õhk sees.See tähendab seda et suure tõenäosusega lekib pumba otsa tihend.Asi peaks sellisel juhul minema ainult hullemaks.
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: K Apr 13, 2011 9:39 am
Postitas differ
Proovisin käsipumbaga kütuse üles pumbata, aga miskit muutust polnud. Auto ise läheb käima poolest pöördest ja ka jääb käima, aga tühikäigul puterdab kergelt, küi kaas põhja lüüa, siis 5seki jooksul köhib puhtaks ja enam ei puterda. kerget sinist ajab ka selle aja jooksul tagant.
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: K Apr 13, 2011 4:19 pm
Postitas aymur
Endal 2,5TD ja sama probleem,ise arvan,et mõni pihustiots ei tööta,küünalde viga olla ei saa kuna käivitub veerand pöördest,endal olnud kylmadega alati kaabli otsas ja suvel soojaga seda probleemi pole ja selle pole aktiivselt lahendust ka asjale otsind.Aga mina alustaks pihustite kontrollimisest.
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: N Sept 22, 2011 11:37 pm
Postitas Prii
Loodame, et teemaalgataja ei pahanda, kuid kuna teema pealkiri sobib, siis küsiks ka enda 2,8td 96a masina kohta paar küsimust targematelt. Isendiks siis ilma keskmise difrita ja manuaalkastiga.
1. sai vahetatud nii käigukastis kui vahekastis õli. sisse läks täissünteetiline 75w-90. nüüd aga kui aeglusti peale lülitada (masin seisab, sidur ei ole lahutatud) ja seda mitte välkkiirelt teha, siis kostub kastist kõrin nagu kaks pöörlevat hammasratast ei tahaks hambuda. enne õli vahetamist sellist asja polnud. õli sai käigukastis pandud vasakul pool oleva 17mm võtmega keeratava punnini. vahekastis tagumise 24mm punnini. silma järgi läks sama kogus sisse, mis väljagi tuli.
2. kas tagasillas lsd olemasolu kontrollimine selliselt, et üks tagaratas tungiga õhku ja kui ratas käib ringi, siis pole lsd-d, kui ratas ei käiks ringi, siis on lsd, pädeb?
3. kuda kurat selle tagaistme üles saab klappida? tegu siis ühes tükis istmega. seljatugi alla klapitud, sikutan istme taga kahest aasast nagu segane, kuid ei midagi. kuskil foorumis räägiti, et peab istme peale nõjatuma aasast sikutamise hetkel, ka sellest pole tolku.
Edu!
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: R Sept 23, 2011 8:34 am
Postitas differ
Prii kirjutas:
3. kuda kurat selle tagaistme üles saab klappida? tegu siis ühes tükis istmega. seljatugi alla klapitud, sikutan istme taga kahest aasast nagu segane, kuid ei midagi. kuskil foorumis räägiti, et peab istme peale nõjatuma aasast sikutamise hetkel, ka sellest pole tolku.
Edu!
Minu arust sai istet lukustada/lahtilukustada juhi poolsest küljest istme ja seljatoe vahel olevast mustast kangist.
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: R Sept 23, 2011 9:32 am
Postitas belmondoke
mõlemad tagarattad tõstad üles ja kui ühest keerad käivad mõlemad rattad samapidi ringi kui on lsd.
Prii kirjutas:Loodame, et teemaalgataja ei pahanda, kuid kuna teema pealkiri sobib, siis küsiks ka enda 2,8td 96a masina kohta paar küsimust targematelt. Isendiks siis ilma keskmise difrita ja manuaalkastiga.
1. sai vahetatud nii käigukastis kui vahekastis õli. sisse läks täissünteetiline 75w-90. nüüd aga kui aeglusti peale lülitada (masin seisab, sidur ei ole lahutatud) ja seda mitte välkkiirelt teha, siis kostub kastist kõrin nagu kaks pöörlevat hammasratast ei tahaks hambuda. enne õli vahetamist sellist asja polnud. õli sai käigukastis pandud vasakul pool oleva 17mm võtmega keeratava punnini. vahekastis tagumise 24mm punnini. silma järgi läks sama kogus sisse, mis väljagi tuli.
2. kas tagasillas lsd olemasolu kontrollimine selliselt, et üks tagaratas tungiga õhku ja kui ratas käib ringi, siis pole lsd-d, kui ratas ei käiks ringi, siis on lsd, pädeb?
3. kuda kurat selle tagaistme üles saab klappida? tegu siis ühes tükis istmega. seljatugi alla klapitud, sikutan istme taga kahest aasast nagu segane, kuid ei midagi. kuskil foorumis räägiti, et peab istme peale nõjatuma aasast sikutamise hetkel, ka sellest pole tolku.
Edu!
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: N Dets 22, 2011 11:17 pm
Postitas Motohouse
Sooja õhku ei tule. Kuidas sellel masinal jahutus süsteemi õhutamine käib? ( mootori temp on kenasti keskel. Kui 3500 pööret peale lasta, tuleb vähe soojemat õhku

)
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: R Dets 23, 2011 12:09 pm
Postitas belmondoke
kui pööretel hakkab ainult sooja andma,siis ees veepumba vahetus ilmselt.
minul õhutust ei ole või pole leidnud.Täidad ülemisest lõdvikust ploki ja siis radika.Muljud alumist lõdvikut kuni radikast õhku veel tuleb ja kõik.
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: R Dets 23, 2011 4:08 pm
Postitas morelos
differ kirjutas:Millest võib tekkida hommikul külmast peast käivitamisel puterdamine ja pahvakas sinist suitsu? Kui auto käima panna ja gaas põhjas hoida, siis u. 10 sekundi jooksul mootor puterdab ja ajab pahmaka sinist suitsu välja. Peale seda kui on ennast puhtaks köhinud, siis asi kombes ja töötab normilt. Eelsüüteküünlad tunduvad normis olevat.
http://www.pajeroshop.com/index.php?mai ... a1tdl140h1
Siin pikemal juttu sellisest probleemist (küll Inglise keeles). Sümptomid tunduvad klappivat.
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Postitatud: L Dets 24, 2011 9:05 am
Postitas Raigo
minu 4D56 2.5 diisel läks ka poolest pöördest käima, ja siis mõned sekundid lonkas, tuvastasin ühe surnud küünla ja selle asendamisega probleem kadus.