6. leht 7-st

Postitatud: P Okt 17, 2010 3:52 pm
Postitas WotS
bomsch kirjutas:Mis siis loeb :D
Kui sa uuesti oma lingitud postitust vaatad siis sa näed, et viimane muudatus on listis tehtud august 2010. Video on kevadest, mille mina linkisin ja millal sõideti ka 13,9.
Teiseks räägime me turbokitist stock mootorile ja selle maksumusest. Loogiline on, et see paigaldatakse korras tehnikale, aga mootori remont ei ole mingis seoses turbotamiseks vaja minevate juppide maksumsega.
Oh issand.

Kerime natukene algusse tagasi.

Mina väidan,et turbo pealpanek zmz 66 mootorile on väga kulukas kuna:

*Mootor tahab nagunii kapitaalremonti
*Palju kallist tööd(mida ise teha ei saa) ja juppe läheb tarvis
*Ülejäänud auto jõuülekanne ei taluks seda.

Diisli pealepaneku puhul jääksid need probleemid ära. Oleks ainult natukene sobitamist. Sa ei hakka ju bensiinimootorile kap. remonti tegema kui viskad teise mootori asemele.

Sinu väide on,et naeruväärse hinnaga saab suvlisele kärakale visata turbo peale. Võib olla lööd täpselt kokku ära palju kulus kasvõi selle Sierra peale raha,et sul oleksid TÖÖKINDLAD hobujõud juures. Siiski mõned kiirendused ei näita veel vastupidavust.

Postitatud: P Okt 17, 2010 4:55 pm
Postitas bomsch
Ok.
Diisli paigaldamisel jäi kohe bensuka kap.rem raha üle.
Palju tutikas diiselmootor maksab (koos kõige vajalikuga, et mootor tööle ka läheks), mida sa sinna paigaldama hakkad ja palju maksab "natuke sobitamist"? Siis ma tean ka palju sa rahas võidad.

Postitatud: P Okt 17, 2010 9:36 pm
Postitas pikapäkk
Ain kirjutas:Diisel 66 on eraldi teema ja seda on piisavalt lahti seletatud. Rebella 150 kilo tähendab seda, et viid auto võtmetega sinna ning saad tagasi juba diisliga ning ka ARK-is registreeritud ümberehitusega auto.
Päris 40-ga välja ei tule. Ise tehtud töö, tean. Mitte lihtsalt 245 vaid kas 245.7 või 245.12C. Esimene neist siis Gaz-ile, yeine Zil-ile. Peamine vahe neil vaheplaadis ja siduris. 245.7-le läheb otsa originaal 5-ne käima, väga kallis. 245.12 vajab zil-i sidurikoda ning sinna saab ka 130 käima panna. Et seda sidurit suudaks lahutada, läheb Zil-i või Kamaz-i sidurivõimendit vaja, juhtitakse õliga, rakendub suruõhuga, väga mugav. Mootori kinnitustega on palju ümbertegemist. Zil-i tagumised padjad koos kronsadega sobivad ideaalselt, kui need vaid kuskilt maha raiuda saab.Lisaks siis vaakumpump, korralik starter, roolivõimu süsteem ning igasugused lõdvikud ja torud. Nendel mõlemal on karteripõhi 66-le sobiv.
ARK-ist tasub loomulikult enne luba küsida. Üldiselt saab positiivse vastuse.
Ühele uuemale 53-le sai pandud D-243,zili variandi vaheplaat,hooratas,zili enda korv,zili käigukast.Originaalis sidur õliga ja täiesti normaalne,ei ole raske.
Nüüd vaja sama töö uuesti ette võtta aga 66-ga.Ei tea kui palju kannatab 243 üles kruttida et jätkuks jõudu t-150k ratastega edasi liikuda?

Postitatud: T Okt 19, 2010 11:17 am
Postitas Ain
243 jääb lahjaks. Tehnilistest andmetest väänet sel 258, aga 245-l tervelt 420 Nm, seega soovitaks tõsiselt 245 peale mõelda. Turbo, vaheplaat ja sidurikoda leidus aastate eest Türil Bel-Est OÜ laos. Tänast seisu ei tea.
150-e rehvidega läheb sul kindlasti seda väänet vaja, samuti kasuks Zil-i käigukast, mil 1. käik väga aeglane. Kui sul see 243 mootor olemas, siis uuri, äkki saab sellele ka turbo peale aretada. MMZ diisli turbo on väga primitiivne, vaja lihsalt 245-e kollektoreid ja õlitust laagrile.

Postitatud: K Okt 20, 2010 5:55 pm
Postitas pikapäkk
Ühele 243-le olen pannud,lihtne värk.Autole sobilik on kollektor väheke teise kujuga.
Kui rool teha puhtalt hüdrorooliks kas 66 silla küljes olev silinder koos oma kinnitustega on vastupidav?

Postitatud: P Okt 24, 2010 10:18 pm
Postitas R969
Sain proovida siis seda turbodiislit ja pole seal kiita midagi.
Teatud tõusudel nagu jõudis väheke paremini minna, kuid kui pidi käiku vahetama kukkus kiirus rohkem kui bensukal ja kolmandaga läheb sama koormaga bensukas diislist mööda ja midagi pole teha.Lihtsalt 1500 pööret jääb puudu.Lisaks muudab raske hooratas käiguvahetuse aeglaseks ja kus bensukas saab juba 4 sisse peab diisel veel jupp maad kolmandaga tulema.
Kui bensukas sõidab ka koormaga 80 km/h vabalt, siis diisel üle 70 kuidagi ei lähe.
Tegelikult läheb ka diisel tühjalt pea 80 ära, kuid koormaga seda viimast 150
pööret ei tule.
Huvitaval moel polnud ka diisel väga palju ökom, kulutades 100 km peale 26 liitrit kütet.
Bensukas aga kulutas 100 peale 28 liitrit.
Lisaks on kabiinis tohutu müra ja vibratsioon.
Vähemalt traktorimootori kasutamine autol pole hea mõte.

Postitatud: E Okt 25, 2010 9:01 am
Postitas Ain
Eks neid isearetusi ole igasuguseid.
Tartumaal sõidab postipuur, millel siis 245.12 turbodiisel, 5-ne käigukast ning ehk juba ka 33081 reduktorid sildades. Postipuuri jaoks on sellel jõudu piisavalt, samuti jõuab vedada kaablikäru, mis ei ole sugugi kerge. Need mehed oma 66d üle kül ei kurda. 422 Nm diislilt on ikka tunduvalt enam, kui seda bensukalt saab. Ega see 66 just kiirenduseks mõeldud polegi, kummaski mootorivariandis.

Postitatud: T Okt 26, 2010 10:01 pm
Postitas pikapäkk
Tänase seisuga on mootori 245.12C hind 70000+mõni tuhat peale.

mootori tuunimine

Postitatud: P Nov 21, 2010 8:43 am
Postitas gasuzu
http://www.hevosvoima.com/foorumi/viewt ... p?f=9&t=71

See ei lähe teemaga päris kokku ,aga abiks ikka

Postitatud: T Jaan 18, 2011 8:59 am
Postitas Ain
Mootor taas tegemisel. Aiste vahel ja üritab enne radika külgekruvimist kuivalt käima saada.
K126 karpa. Pöörete piiraja on maha võetud. Kas karpa küljes piiraja ühendustorud tuleb kinniseks panna või võib need otsad lahti jätta ?
Mootor käivitus, kui karpasse lonksu andis. Niisama omast tahtest ei lähe. Süüde ilus ja ujukisse bens tuleb.
Ei taha ka pimesi karpat K135 vastu vahetada, uus röögatult 300 EUR.
Ehk annate nõu.

Postitatud: K Jaan 19, 2011 11:09 am
Postitas Ain
Ise küsin, ise vastan.
Karpa sai valgusravi ja palju õhku ning hakkas tööle.
Mootor töötab, täna saab ka vee sisse.

Postitatud: N Veebr 10, 2011 7:00 pm
Postitas pikapäkk
Ain kirjutas:243 jääb lahjaks. Tehnilistest andmetest väänet sel 258, aga 245-l tervelt 420 Nm, seega soovitaks tõsiselt 245 peale mõelda. Turbo, vaheplaat ja sidurikoda leidus aastate eest Türil Bel-Est OÜ laos. Tänast seisu ei tea.
150-e rehvidega läheb sul kindlasti seda väänet vaja, samuti kasuks Zil-i käigukast, mil 1. käik väga aeglane. Kui sul see 243 mootor olemas, siis uuri, äkki saab sellele ka turbo peale aretada. MMZ diisli turbo on väga primitiivne, vaja lihsalt 245-e kollektoreid ja õlitust laagrile.
Olemas mootor D-245S2 81 kw
Soovitage Tallinna piirkonnas kauplust kust saaks zili mootoripatju,tagumisi.

Postitatud: N Veebr 10, 2011 10:59 pm
Postitas Külahull
Pirni uulitsal on selline pood nagu "Akuant". Lähed kohale, kurdad mure ära ja kui Allah tahab, siis umbes nädala pärast saad oma tagumise mootoripadja kätte.

Postitatud: R Veebr 11, 2011 4:26 pm
Postitas Ain
Ainult patjadest on vähe ! Need padjad istuvad kronsteini sees. Mina leidsin ühe 131 raami, millest metsaveokäru taheti teha, sealt sain nii padjad kui ka padja kronsed.

Postitatud: R Veebr 11, 2011 6:47 pm
Postitas pikapäkk
Originaal kronsad on olemas.