6. leht 11-st

Postitatud: K Dets 03, 2008 6:52 pm
Postitas trc
MahviaDeTyrk kirjutas:
tt kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Jaet Patrol tootmises alates 1950 :hihi:
LR 1948
Nissan 1932
kas ma pean nüüd suurema või väiksema numbri ütlema?

Postitatud: K Dets 03, 2008 6:56 pm
Postitas MahviaDeTyrk
trc kirjutas:kas ma pean nüüd suurema või väiksema numbri ütlema?
Siin ikka teemaks kellel on suurem ju :roll:

Postitatud: K Dets 03, 2008 7:00 pm
Postitas trc
MahviaDeTyrk kirjutas:
trc kirjutas:kas ma pean nüüd suurema või väiksema numbri ütlema?
Siin ikka teemaks kellel on suurem ju :roll:
Austraalia valitsus kirjutas oktoobri lõpus alla lepingule, millega ostetakse 1200 G'd. Neist 600 - 4x4 ja 600 6x6

aga Mitsubishi 1917, MB-d autode valmistamise algusest peale…

Postitatud: K Dets 03, 2008 7:05 pm
Postitas tt
PriitV kirjutas:G-klass tuli jaemüüki 1979
trc kirjutas:MB-d autode valmistamise algusest peale…
otsustage nüüd siis ära

Postitatud: K Dets 03, 2008 7:12 pm
Postitas trc
tt kirjutas:
PriitV kirjutas:G-klass tuli jaemüüki 1979
trc kirjutas:MB-d autode valmistamise algusest peale…
otsustage nüüd siis ära
Kummale väitele sa vastu tahaks vaielda?

Postitatud: K Dets 03, 2008 7:20 pm
Postitas PriitV
Kui nüüd kohustuslikku fleimi veel õhutada, siis sorry, igasugused plätsunid, tojootad ja muud asjad ehitasid parajaid "puuratastega sitavankreid", kui Mercedes-Benz ehitas võib-olla läbi autoajaloo suursugusemaid maastikusõidukeid W31 G4, kui mitte üldse uhkeimat sõidukit kogu ajaloos. Kõnealune "uus" G-Wagen on vana Aadu lemmikauto otsene järeltulija 8) Just nendest autodest on pärit seeriatähis G ehk Geländewagen ja üle ilma tuntud mõiste "maastikuauto". Üldse ehitas esimese neljaveolise Spyker 1903 ja see oli ka muuhulgas esimene 4WS ehk neljarattapööramisega mäkketõususauto. Esimene päris õige maastikuauto oli siiski Daimleri 1907 aasta Dernburg-Wagen, millega Aafrikas neegritele korda õpetati.

Mersu G on ainus õige maastikuauto ja Bantami loodud ning Willyse toodetud auto edasiarendus nime all JEEP ainus džiip. Nüüd tuleb välja mõelda, kuidas neid teisi oleks ilus kutsuda :D Fleimi, fleimi ja fleimi...

Postitatud: K Dets 03, 2008 8:39 pm
Postitas yanekk
Mitte küll otseselt teemast,aga tänases Autolehes on pikem kirjutis meie mehe tegemistest(Kalju Rüütli ja Defekas).

Postitatud: K Dets 03, 2008 11:02 pm
Postitas PriitV
Valaks aga veel õli tulle, et hing veelgi haigem oleks kõigil... peale Uaazikutega sõitjate.
Nimelt on trendikas vihata Venemaad ja väita, et sealt pole midagi tulnud. On ja justnimelt 4X4 tänases mõistes. Masstootmises ei olnud isegi selle ajastu (enne II.MS) mõistes mitte üks neljaveoline, vähegi tänases mõistes sõiduautolik, sõiduk. Peamiselt ehitati neid Aafrika vallutamiseks või avastamiseks. Näiteks Citroeni Marco Polo ekspeditsioonile ehitatud 4X4 vedukid. Ka kõne all olnud G1 ja G4 ei olnud klassikalised lahendused.
Esimene tõeline off-road auto oli 1938 Gorkis "Emka" kerele ehitatud ja kahele vedavale sillale tõstetud ja vahekastiga varustatud GAZ 61. Otsesesse masstootmisesse jõudis see 1940, küll juba GAZ11 kerel ja 6-silindrilise mootoriga. Isegi siis jäi veel Jeep'ini pikalt aega...

edit: masstoodang tähendas "uskumatud" 238 masinat ja üks on, küll replicana, ka Eestis tekkimas. Mehel on kõik vajaolevad eritükid olemas, mis 61'te olemasolevast GAZ11'est eristab.

Postitatud: N Dets 04, 2008 8:34 am
Postitas Rein
Klge, järsku aitaks juba :roll: , ühel on omad head omadused, teisel teised, 1 maksab 2x rohkem ka. Ja mis lagunemisse puutub :) ega Roolingute autol polnud vedrusdtus ainus asi, mis saba andis. Igasugu naljakaid juhtumisi oli seal olnud. Defeka lagunemine on ikka vähe üle ka paisutatud. Ja kui lagunebki, siis saab ikka ilma esinduseta hakkama ka, mida ei saa G kohta öelda.

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:06 am
Postitas margus61
erik kirjutas:Ma kujutan ette kuidas meie tuntud G mees, kasutaja trc, muheledes habet sügab ja mõmiseb true all true... :lol:
Ei aita, ei aita. Kui fleimiteema, siis ikka täiega. Sellistest teemadest tuleks rahvast ette hoiatada. Siis ei läheks, nagu mul juhtus, et päev enne habet ajasin ja polnud midagi sügada.

Aga testida võiks küll. Stock '87 460 230GE sel eesmärgil saan kahjuks välja panna vast aasta pärast. Esialgu on toorik õues, tahab raami vahetust ja kogu projekt ootab garaaži valmimist.

Mida vastu seada, ei teagi. Defekas nagu lihtsakoelisem, Disco jälle vist veidi pidulikum. Äkki mõlemad? Rehvid võiks kõigil olla kas stock (võib olla probleemne määratleda) või samad (samaväärsed).

Mida võrrelda? Maasturi põhiomadusi, esmalt tuleb pähe:
- läbivus rööbastes metsateel
- läbivus pehmel pinnasel
- läbivus liivas
- tõusud
- kraavid
- diagonaal
- treileri vedamine
- numbreid võiks ka kõrvutada (peale-, maha-, ülesõidunurgad, veetaluvus, treila max. mass, kaal, (hoolduskulud), (kütusekulud) jne.)

Männikul ja/või Mustjõel võiks realiseeritav olla. Oletan, et tänu G tehaselukkudele saab tal üldine läbivus parem olema.

Ardo & Co ning Motors TVteeks kindlasti klippi kah.

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:10 am
Postitas erik
Rein kirjutas:Klge, järsku aitaks juba :roll: , ühel on omad head omadused, teisel teised, 1 maksab 2x rohkem ka. Ja mis lagunemisse puutub :) ega Roolingute autol polnud vedrusdtus ainus asi, mis saba andis. Igasugu naljakaid juhtumisi oli seal olnud. Defeka lagunemine on ikka vähe üle ka paisutatud. Ja kui lagunebki, siis saab ikka ilma esinduseta hakkama ka, mida ei saa G kohta öelda.

Millal on küllalt flame, raske öelda, minuarust ei ole veel küllalt. Äkki leitakse veel huvitavaid võrdlemiseks sobivaid vaatevinkleid. :D

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:45 am
Postitas urmas
erik kirjutas: Äkki leitakse veel huvitavaid võrdlemiseks sobivaid vaatevinkleid. :D
Võin ütelda, et näiteks Cherol on väga hääd tagaistmed :br

Sellest vaatevinklist pakun - G on parem, kui LR

Postitatud: N Dets 04, 2008 10:26 am
Postitas nohik
Mida võrrelda? Maasturi põhiomadusi, esmalt tuleb pähe:
- läbivus rööbastes metsateel
- läbivus pehmel pinnasel
- läbivus liivas
- tõusud
- kraavid
- diagonaal
- treileri vedamine
- numbreid võiks ka kõrvutada (peale-, maha-, ülesõidunurgad, veetaluvus, treila max. mass, kaal, (hoolduskulud), (kütusekulud) jne.)

Männikul ja/või Mustjõel võiks realiseeritav olla. Oletan, et tänu G tehaselukkudele saab tal üldine läbivus parem olema.

Kuna ükski maastur ei sõida ainult maastikul, siis vahest paneme lisakatseks ka Tallinn-Tartu trassi ja kui veel eriti sadistlik oleks siis vahest paneme katsejänesed selleks ajaks tagaistmele :twisted:

Lisaks võiks tõesti olla antud isend kasutatav daily driver`ina ning motiiviks võiks peale suure LR`i armastuse ja hambad risti kannatamise ka midagi muud olla.

P.S. kui see teema lõpuks modedel üle viskab siis saame siin sõnavõtjad vist grupikülastuse IC`sse

Postitatud: N Dets 04, 2008 10:34 am
Postitas totu
Kindlasti oleks paljusid huvitav küsimus- Kui palju maasturit saab konkreetse raha hulga eest, nt. Ideaalkorras A = talutav B = romu C , mingi keskmise, kohaliku turuhinnaga.

Postitatud: N Dets 04, 2008 10:59 am
Postitas tyybel
Ardo & Co ning Motors TV teeks kindlasti klippi kah.
Motors, motors... Kui asjaks läheb, siis paugutame ikka päris kaameraga mõnda päris kanalisse :twisted:

Aga tundub, et ei lähe, sest G-meestel on ainult mingi hämar jutt ja vabandused, et "järgmise aasta õuntelt vaatan, kas ika saab oma "kõvimat autot" anda" jne jne jne.
LRis olid kohe nõus masinad välja kirjutama :roll: