kas ma pean nüüd suurema või väiksema numbri ütlema?MahviaDeTyrk kirjutas:Nissan 1932tt kirjutas:LR 1948MahviaDeTyrk kirjutas:Jaet Patrol tootmises alates 1950
Fleim - G vs Landrover
Moderaator: Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Austraalia valitsus kirjutas oktoobri lõpus alla lepingule, millega ostetakse 1200 G'd. Neist 600 - 4x4 ja 600 6x6MahviaDeTyrk kirjutas:Siin ikka teemaks kellel on suurem jutrc kirjutas:kas ma pean nüüd suurema või väiksema numbri ütlema?
aga Mitsubishi 1917, MB-d autode valmistamise algusest peale…
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Kui nüüd kohustuslikku fleimi veel õhutada, siis sorry, igasugused plätsunid, tojootad ja muud asjad ehitasid parajaid "puuratastega sitavankreid", kui Mercedes-Benz ehitas võib-olla läbi autoajaloo suursugusemaid maastikusõidukeid W31 G4, kui mitte üldse uhkeimat sõidukit kogu ajaloos. Kõnealune "uus" G-Wagen on vana Aadu lemmikauto otsene järeltulija
Just nendest autodest on pärit seeriatähis G ehk Geländewagen ja üle ilma tuntud mõiste "maastikuauto". Üldse ehitas esimese neljaveolise Spyker 1903 ja see oli ka muuhulgas esimene 4WS ehk neljarattapööramisega mäkketõususauto. Esimene päris õige maastikuauto oli siiski Daimleri 1907 aasta Dernburg-Wagen, millega Aafrikas neegritele korda õpetati.
Mersu G on ainus õige maastikuauto ja Bantami loodud ning Willyse toodetud auto edasiarendus nime all JEEP ainus džiip. Nüüd tuleb välja mõelda, kuidas neid teisi oleks ilus kutsuda
Fleimi, fleimi ja fleimi...

Mersu G on ainus õige maastikuauto ja Bantami loodud ning Willyse toodetud auto edasiarendus nime all JEEP ainus džiip. Nüüd tuleb välja mõelda, kuidas neid teisi oleks ilus kutsuda

Valaks aga veel õli tulle, et hing veelgi haigem oleks kõigil... peale Uaazikutega sõitjate.
Nimelt on trendikas vihata Venemaad ja väita, et sealt pole midagi tulnud. On ja justnimelt 4X4 tänases mõistes. Masstootmises ei olnud isegi selle ajastu (enne II.MS) mõistes mitte üks neljaveoline, vähegi tänases mõistes sõiduautolik, sõiduk. Peamiselt ehitati neid Aafrika vallutamiseks või avastamiseks. Näiteks Citroeni Marco Polo ekspeditsioonile ehitatud 4X4 vedukid. Ka kõne all olnud G1 ja G4 ei olnud klassikalised lahendused.
Esimene tõeline off-road auto oli 1938 Gorkis "Emka" kerele ehitatud ja kahele vedavale sillale tõstetud ja vahekastiga varustatud GAZ 61. Otsesesse masstootmisesse jõudis see 1940, küll juba GAZ11 kerel ja 6-silindrilise mootoriga. Isegi siis jäi veel Jeep'ini pikalt aega...
edit: masstoodang tähendas "uskumatud" 238 masinat ja üks on, küll replicana, ka Eestis tekkimas. Mehel on kõik vajaolevad eritükid olemas, mis 61'te olemasolevast GAZ11'est eristab.
Nimelt on trendikas vihata Venemaad ja väita, et sealt pole midagi tulnud. On ja justnimelt 4X4 tänases mõistes. Masstootmises ei olnud isegi selle ajastu (enne II.MS) mõistes mitte üks neljaveoline, vähegi tänases mõistes sõiduautolik, sõiduk. Peamiselt ehitati neid Aafrika vallutamiseks või avastamiseks. Näiteks Citroeni Marco Polo ekspeditsioonile ehitatud 4X4 vedukid. Ka kõne all olnud G1 ja G4 ei olnud klassikalised lahendused.
Esimene tõeline off-road auto oli 1938 Gorkis "Emka" kerele ehitatud ja kahele vedavale sillale tõstetud ja vahekastiga varustatud GAZ 61. Otsesesse masstootmisesse jõudis see 1940, küll juba GAZ11 kerel ja 6-silindrilise mootoriga. Isegi siis jäi veel Jeep'ini pikalt aega...
edit: masstoodang tähendas "uskumatud" 238 masinat ja üks on, küll replicana, ka Eestis tekkimas. Mehel on kõik vajaolevad eritükid olemas, mis 61'te olemasolevast GAZ11'est eristab.
Viimati muutis PriitV, N Dets 04, 2008 12:18 am, muudetud 1 kord kokku.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 233
- Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
- Asukoht: Lõuna osariigid
- Kontakt:
Klge, järsku aitaks juba
, ühel on omad head omadused, teisel teised, 1 maksab 2x rohkem ka. Ja mis lagunemisse puutub
ega Roolingute autol polnud vedrusdtus ainus asi, mis saba andis. Igasugu naljakaid juhtumisi oli seal olnud. Defeka lagunemine on ikka vähe üle ka paisutatud. Ja kui lagunebki, siis saab ikka ilma esinduseta hakkama ka, mida ei saa G kohta öelda.


-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Ei aita, ei aita. Kui fleimiteema, siis ikka täiega. Sellistest teemadest tuleks rahvast ette hoiatada. Siis ei läheks, nagu mul juhtus, et päev enne habet ajasin ja polnud midagi sügada.erik kirjutas:Ma kujutan ette kuidas meie tuntud G mees, kasutaja trc, muheledes habet sügab ja mõmiseb true all true...
Aga testida võiks küll. Stock '87 460 230GE sel eesmärgil saan kahjuks välja panna vast aasta pärast. Esialgu on toorik õues, tahab raami vahetust ja kogu projekt ootab garaaži valmimist.
Mida vastu seada, ei teagi. Defekas nagu lihtsakoelisem, Disco jälle vist veidi pidulikum. Äkki mõlemad? Rehvid võiks kõigil olla kas stock (võib olla probleemne määratleda) või samad (samaväärsed).
Mida võrrelda? Maasturi põhiomadusi, esmalt tuleb pähe:
- läbivus rööbastes metsateel
- läbivus pehmel pinnasel
- läbivus liivas
- tõusud
- kraavid
- diagonaal
- treileri vedamine
- numbreid võiks ka kõrvutada (peale-, maha-, ülesõidunurgad, veetaluvus, treila max. mass, kaal, (hoolduskulud), (kütusekulud) jne.)
Männikul ja/või Mustjõel võiks realiseeritav olla. Oletan, et tänu G tehaselukkudele saab tal üldine läbivus parem olema.
Ardo & Co ning Motors TVteeks kindlasti klippi kah.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Rein kirjutas:Klge, järsku aitaks juba, ühel on omad head omadused, teisel teised, 1 maksab 2x rohkem ka. Ja mis lagunemisse puutub
ega Roolingute autol polnud vedrusdtus ainus asi, mis saba andis. Igasugu naljakaid juhtumisi oli seal olnud. Defeka lagunemine on ikka vähe üle ka paisutatud. Ja kui lagunebki, siis saab ikka ilma esinduseta hakkama ka, mida ei saa G kohta öelda.
Millal on küllalt flame, raske öelda, minuarust ei ole veel küllalt. Äkki leitakse veel huvitavaid võrdlemiseks sobivaid vaatevinkleid.

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Võin ütelda, et näiteks Cherol on väga hääd tagaistmederik kirjutas: Äkki leitakse veel huvitavaid võrdlemiseks sobivaid vaatevinkleid.

Sellest vaatevinklist pakun - G on parem, kui LR
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Mida võrrelda? Maasturi põhiomadusi, esmalt tuleb pähe:
- läbivus rööbastes metsateel
- läbivus pehmel pinnasel
- läbivus liivas
- tõusud
- kraavid
- diagonaal
- treileri vedamine
- numbreid võiks ka kõrvutada (peale-, maha-, ülesõidunurgad, veetaluvus, treila max. mass, kaal, (hoolduskulud), (kütusekulud) jne.)
Männikul ja/või Mustjõel võiks realiseeritav olla. Oletan, et tänu G tehaselukkudele saab tal üldine läbivus parem olema.
Kuna ükski maastur ei sõida ainult maastikul, siis vahest paneme lisakatseks ka Tallinn-Tartu trassi ja kui veel eriti sadistlik oleks siis vahest paneme katsejänesed selleks ajaks tagaistmele
Lisaks võiks tõesti olla antud isend kasutatav daily driver`ina ning motiiviks võiks peale suure LR`i armastuse ja hambad risti kannatamise ka midagi muud olla.
P.S. kui see teema lõpuks modedel üle viskab siis saame siin sõnavõtjad vist grupikülastuse IC`sse
- läbivus rööbastes metsateel
- läbivus pehmel pinnasel
- läbivus liivas
- tõusud
- kraavid
- diagonaal
- treileri vedamine
- numbreid võiks ka kõrvutada (peale-, maha-, ülesõidunurgad, veetaluvus, treila max. mass, kaal, (hoolduskulud), (kütusekulud) jne.)
Männikul ja/või Mustjõel võiks realiseeritav olla. Oletan, et tänu G tehaselukkudele saab tal üldine läbivus parem olema.
Kuna ükski maastur ei sõida ainult maastikul, siis vahest paneme lisakatseks ka Tallinn-Tartu trassi ja kui veel eriti sadistlik oleks siis vahest paneme katsejänesed selleks ajaks tagaistmele

Lisaks võiks tõesti olla antud isend kasutatav daily driver`ina ning motiiviks võiks peale suure LR`i armastuse ja hambad risti kannatamise ka midagi muud olla.
P.S. kui see teema lõpuks modedel üle viskab siis saame siin sõnavõtjad vist grupikülastuse IC`sse
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 171
- Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
- Asukoht: Tallinn ja Pärnu
Motors, motors... Kui asjaks läheb, siis paugutame ikka päris kaameraga mõnda päris kanalisseArdo & Co ning Motors TV teeks kindlasti klippi kah.

Aga tundub, et ei lähe, sest G-meestel on ainult mingi hämar jutt ja vabandused, et "järgmise aasta õuntelt vaatan, kas ika saab oma "kõvimat autot" anda" jne jne jne.
LRis olid kohe nõus masinad välja kirjutama

Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010