Saarekoll 2008 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Side Team tänab Urmast, kes korraldas ürituse, kus saadi palju kogemusi nii positiivseid kui ka negatiivseid.Olgem ausad,ega asjad alati ei saagi sujuda perfektselt ja alati ei sõltu ka kõik korraldajatest.Võistlus sai siiski ju maha peetud. Saaremaal ei ole palju võimalusi sõita nii nagu meil lubati. Seega respekt Urmasele, et sai kokkuleppeid niigipalju sõitmiseks.TÄNUD kõigile kes olid abiks nii nõu kui ka jõuga.Ei saa mainimata jätta Hannest ja TEAM VILKARIT! Lisaks ka mõned pildid laupäevasest sõidust.
http://pilt.delfi.ee/album/55731/?page=1
http://pilt.delfi.ee/album/55731/?page=1
Kohati nõus aga on ka eriarvamusiReedel lk-1 start: Venimine arusaamatautel põhjustel, aega sõitmine oli meile üsna keerukas.
lk-2 TR1 jaoks ilmslegelt liiast. Oleks võinud jäta publikule TR2, TR2 ja vaba ajaoks. Lisaks sai seal 2h väärtusliku valget aega järjekorras oodates surnuks löödud.
lk-3 Väga mõnus ja vanu häid aegu meenutav rada
k-4 Selliseid TR1 radu sõidaks hea meelga tihemini.
lk-5 Väga mõnus rada, tõeline mudakoonu fiiling. Kontrollaeg liiga lühike. Vähemalt tunni võrra oleks võinud pikem olla.
lk-6 TR1 jaoks mõteteult raske ja jätsime vahele
Lk1-joonorienteerumine-muidu OK aga miks said osad legendid juba mandaadis osad stardieelsel briifingul(vähemalt meie saime).Tavaliselt saab legendi vahetult enne oma starti(max 5min enne).Sellega tekkis olukord kus sai arvutada kokku iga lehe kilometraasi ja kihutada kuni KPni ja seal täpselt välja arvutada piiksu tegemise aja.Samuti nägid minu silmad esimest korda seda et kontrollaeg=trassi õige läbimise ajaga ja kasvõi 1min hilinemist tähendas läbimata etappi.
LK2-karjäär-vähemalt see osa rajast mida nägin oli OK ja oleks Wranglerile suurepäraselt sobinud.Idiootsuse tipp oli muidugi lasta sinna autosi umbes minutilise intervalliga(briifingul oli juttu 5minutist) ning ümberpööratud järjekorras st eelmise aasta KV kohtade järgi(uued tulijad ees ning kogenumad/kiiremad järgi).Eriti lahe oli vaadata kuidas kohtunik jooksis mööda karjääri esimese auto ees ja näitas kuhu oleks vaja sõita(lint sai ilmselt kõik metsavahele ära veetud).Peale ca 2h ootamist katse nulliti.Väga kahju.
LK3-orienteerumine-üldiselt oli paraja raskusastmegaja väga mõnus,ka kordinaadid klappisid kenasti ja oli lausa lust sõita.Tilk tõrva oli aga grupp KPsid vana Kuressaare maantee lähedal ühise sisenemise ja väljumiskohaga ning seda kõiki võistlusklasside jaoks.Sai seal kaks korda kohal käidud ja kogu aeg oli tee umbes ning lõpuks Ermi ja Reimo võtsid osa punkte jala ära.Ise ootasin tee ääres,olin ankruks ja vaatasin teiste pusimist.Kummaline oli see et osadel võistlejatel lubati sõita metsa all aga teistel kästi püsida ööseks juba põhjatuteks muutunud rööbastes.
LK4-orienteerumine mille kontrollaja(13+1h) jooksul tuli läbida ka LK5(1,5h) ja LK6(4h).Rada oli jällegi igati mõnus.Jama oli aga et LK5 start algas ühele osale võistlejatele juba 1h peale orienteerumise starti ja selle ajaga oli mõttetu sõita maha ca 35km ja üritada võtta mõni KP(otsustasime siiski proovida ja jõudsimegi ühe! kontrollfoto teha)
LK5-rabakatse-mõnus ja meenutas Mudakoonu-Kevadsõitu Turbas.Raja lõpuosa oli küll vähe liiga kitsaks ja "sügavaks" tehtud(hiljem olevat linte ringi tõstetud kuid isegi hilisem TR1 võitjatiim Kullamäe jõudis napilt 1,5 minutiga kontrollaega.Lisaks jätsid osad aega jõudnud tiimid vähemalt ühe kiibi KP läbimata.Mulle jäi arusaamatuks miks peab kontrollaja panema kõige kiirema või rikkumata pinnasel sõitvate esimeste võistlejate aegade põhjal.Tagumiste jaoks muutuvad ju(üllatus-üllatus) alguses veidi pehmed kohad põhjatuteks mülgasteks.Seda enam et samal rajal sõitsid ka TR2 ja TR3.Vintsimisvõistluse lõpuks süttisid meie Jeebil vintsireleed kuid ka nende vahetamise ajaks oli meil kontrollaja lõpuni mõni minut ja sõita veel ca 0,5km ja üks vintsimine ootas veel ees.Tulemuseks KÕIK võetud KP-d kuid aeg lõhki ja läbimata etapp ning ümmargune null tabelis.Samas võistlejad kes jätsid osad KP-d läbimata ja jõudsid aega said tulemuse kirja.Samuti läks etapp kirja valikuliselt(või vähemalt mulle arusaamatu arvutusmetoodika tulemusel) neile kes aega ei jõudnud kuid võtsid ära esimesed 3 KPd kuid ületasid aega.
Sama jutt kehtib ka LK6 kohta-kui osad said selle alguseks-hommikul paika pandud stardiajaks-orienteerumise KP juba võetud siis meie ja ka ilmselt paljud teised pidid loogiliselt mööda metsa kulgevalt KPde trassilt poole pealt ära tulema ja LK6le kiirustama.Stardis selgus muidugi et rajale lasti enamvähem vabas järjekorras-"kes ees see mees"(palun mitte segi ajada anekdoodiga voodisse suunduva homopaari kohta).Rada ise oli super-alguses mõnus nikerdamine puude ja vanade kiviaedade vahel ja edasi rööpad kuid mitte põhjatud(a la Vepski või Laadoga) sekka ka mõni kraav,raiesmik ja vesine luht.Tobe et kohe alguses (2 kiibi KP) veetsime tropis ca 0,5h(6-7 autot millest mõned kaotasid ilmselt rohkemgi aega).Kaifisin rada ja sõitsin selle läbi ja võtsime KÕIK rajal olnud KPd(muidugi kontrollaega ei jõudnud(tabelisse jällegi null)-tagumistest suutis vaid Golubev oma imevintsiga veel aega jõuda) .Kuid turbas ei aidanud seda seegi- ometi sai ta seal tulemuse kirja???.Pealegi tuli LK5 ja LK6 reglemendi järgi läbida LK4 läbimiseks ettenähtud ajal aga osad tiimid kelle katsete stardiajad või strateegia nt LK5 või LK6 mitte sõitma minna tekitas olukorra kus neil said orienteerumis KPd enne kõik võetud ning nad said LK4 aja kinni panna juba enne LK6 starti(samas reglemendi järgi oleks pidanud sellega võistlus lõppenud olema ja LK6 starti enam mitte saama).Ilmselt polnud korraldaja sellise stenaariumiga arvestanud ja sellest ka selline segadus.
Miks on siis üldse vaja plaani võtta LKd mille läbimine kontrollajas enamustele jõukohane polnud ja need kes isegi proovima ei läinud on nüüd tehtud mehed ja suured strateegid????
Saigi vist kõik.
Aga see oli vaid minu subjektiivne nägemus,pealegi nagu ütles Urmas-kui käisin mandaadiruumis peale esialgsete tulemuste ülesse riputamist selgitusi küsimas-"mis sa virised ,ega alati ei saa esimene olla!"
Viimati muutis Vahur, T Jaan 29, 2008 7:02 pm, muudetud 3 korda kokku.
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
Ma arvan, et parim rada, kus mina sõitnud olen ja seda 2002. aastast saati. Aga kui kogu aur läheb raja peale, siis peab ju kuskilt auru puudu jääma...
Vibutaks veel peale kaklust kaks korda rusikat:
Joonorienteerumine tähendab mööda etteantud joont liikumist ja ei saa olla nii, et mõned kp-d võib võtmata jätta ja siis õigeaegselt finishisse jõuda ja siis ongi kõik hästi... Võtmata kp joonorienteerumisel tähendab raja lõikamist ja see ei lähe mitte! See muidugu minu arusaam asjast, ametlikku juhendit ju LK 1 kohta ei olnud, tähendab ei eksinud keegi millegi vastu...
LK 6 ei olnud joonorienteerumine, seega oleks võinud ju Porivormelile seal tulemuse välja panna. Alustasime õigeaegselt, võtsime 6 KP-d ja finisheerisime etteantud aja piires
Vibutaks veel peale kaklust kaks korda rusikat:
Joonorienteerumine tähendab mööda etteantud joont liikumist ja ei saa olla nii, et mõned kp-d võib võtmata jätta ja siis õigeaegselt finishisse jõuda ja siis ongi kõik hästi... Võtmata kp joonorienteerumisel tähendab raja lõikamist ja see ei lähe mitte! See muidugu minu arusaam asjast, ametlikku juhendit ju LK 1 kohta ei olnud, tähendab ei eksinud keegi millegi vastu...
LK 6 ei olnud joonorienteerumine, seega oleks võinud ju Porivormelile seal tulemuse välja panna. Alustasime õigeaegselt, võtsime 6 KP-d ja finisheerisime etteantud aja piires

porivormel
tormi tamm
5179866
tormi tamm
5179866
pilte
Natuke pilte pealtvaataja silme läbi
http://pilt.delfi.ee/album/55837/
http://pilt.delfi.ee/album/55837/
Arto kirjutas:Tühistamist ei toimunud, arusaamasid muudeti!tarmo kirjutas:Kas Turistide lubatud paremusjärjestus ka üldse tuleb või tühistati kogu värk kuna kõiki puzzle-tükke ei leitud?
Tulemused EAL 4x4 kodulehel
ja huvitav kuidas sealt tulemused välja lugeda
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
pilgrems kirjutas:Arto kirjutas:Tühistamist ei toimunud, arusaamasid muudeti!tarmo kirjutas:Kas Turistide lubatud paremusjärjestus ka üldse tuleb või tühistati kogu värk kuna kõiki puzzle-tükke ei leitud?
Tulemused EAL 4x4 kodulehel
ja huvitav kuidas sealt tulemused välja lugeda

http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... _koond.pdf
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- kiiking
- Julgeb Organiseerida
- Postitusi: 477
- Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
- Asukoht: Viimsi-Mähe
- Kontakt:
Ma ei saa nüüd asjast enam üldse aru.MM kirjutas:See on hetkel sinu isiklik arvamus.Vahur kirjutas: Samas on vist suht savi sest Eesti 4X4 KV arvesse Saarekoll niikunii ei lähe.
Otsuse selles saab 4x4AK teha kui kõik materjalid on laekunud keegi on esitanud kirjaliku protesti.
Kas sellel alal sõltuvad karkasarja punktid korralduse kvaliteedist või? Karikasarja etapid peaks ikka enne selged olema ja selle järgi otsustavad võistlejad, kas võistlusest osaleda või mitte. See on ju täielik absurd, et peale võistlust otsustab mingi seltskond selle võistluse karikasarjast emaldada kuna võistluse läbiviimise kvaliteet ei vasta nende standardile. Mehed, kes rabelesid ennast segaseks, löövad Teid lihtsalt maha esimesel võimalusel. Eesti 4X4 KV ülasanne on kotrollida, et kõik sujuks reeglipäraselt, mitte targutada tagantjärgi materjalide laekumisest jne. Kõik materjalid peavad teil enne võistlust olemas olema ja selle baasil annate ka loa karikasarja pidamise kohta.
Parandage mind, kui ma midagi võistluste korraldamise kontrolli pealt mööda panin. Eesti 4X4 KV üks ülesandeid on ju kontrollida, mida võistluste korraldajad teevad ja kuidas nad võistlust läbi viivad?
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Panid küll mööda ja räägid iseendale vastu ka. Ja seltskond mida Sa eesti 4X4 KV-ks nimetad on ametliku nimetusega Eesti Autospordi Liidu 4x4 Alakomitee, mis on vastuvõtnud karikasarja üldjuhendi ja kontrollib, et kõik osavõistlused vastaks samadele reeglitele. Kui tekib probleem osavõistluse reeglitele vastavusega - näiteks võistlejate ebavõrdne kohtlemine, on EAL 4x4 AK-l ÕIGUS etapi tulemused tühistada.kiiking kirjutas: Parandage mind, kui ma midagi võistluste korraldamise kontrolli pealt mööda panin. Eesti 4X4 KV üks ülesandeid on ju kontrollida, mida võistluste korraldajad teevad ja kuidas nad võistlust läbi viivad?
Enam infot EAL alakomiteede funktsioonide kohta leiad kindlasti EAL kodulehelt.
andres
Rada oli tõesti üks parimaid, mida sõidetud. Selle eest 5+, kuigi kogu rada ei õnnestunud näha, sest meie villisel ütlesid kõik võimalikult asjad järjest üles. Nii läpakas, tagasild ja lõpuks ka sidur. Siin kohal tahakski tänada Blendman teami, kes meile laupäevaks läpakat laenasid.
Positiivne oli veel garaazi kasutus võimalus ja see, et pühapäeval nähtud 9.koha asemel oli netti ilmunud hoopis 6.koht super sellise sõidu eest.
Nii... negatiivne oli kindlasti loodusdeposiit, kui korraldajad ise lasevad punkte kruvidega puude külge(sellist jama on väga raske kommenteerida). Ning laupävasel orienteerumisel oleks võinud olla legend paberil, ja oleks võinud olla ka punkti nr mitte vaid KPd.
Stardi ja muude aegade venimisest ei hakka üldse rääkimagi. Kuid üsna tõenäoline on, kui korraldajad järgmisel Saarekollil samad, siis VILKAR teami seal pole. Sest ega see ei olnud ju esimene võistlus neil korraldada.
Positiivne oli veel garaazi kasutus võimalus ja see, et pühapäeval nähtud 9.koha asemel oli netti ilmunud hoopis 6.koht super sellise sõidu eest.
Nii... negatiivne oli kindlasti loodusdeposiit, kui korraldajad ise lasevad punkte kruvidega puude külge(sellist jama on väga raske kommenteerida). Ning laupävasel orienteerumisel oleks võinud olla legend paberil, ja oleks võinud olla ka punkti nr mitte vaid KPd.
Stardi ja muude aegade venimisest ei hakka üldse rääkimagi. Kuid üsna tõenäoline on, kui korraldajad järgmisel Saarekollil samad, siis VILKAR teami seal pole. Sest ega see ei olnud ju esimene võistlus neil korraldada.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
- kiiking
- Julgeb Organiseerida
- Postitusi: 477
- Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
- Asukoht: Viimsi-Mähe
- Kontakt:
Niihulkur kirjutas:Panid küll mööda ja räägid iseendale vastu ka. Ja seltskond mida Sa eesti 4X4 KV-ks nimetad on ametliku nimetusega Eesti Autospordi Liidu 4x4 Alakomitee, mis on vastuvõtnud karikasarja üldjuhendi ja kontrollib, et kõik osavõistlused vastaks samadele reeglitele. Kui tekib probleem osavõistluse reeglitele vastavusega - näiteks võistlejate ebavõrdne kohtlemine, on EAL 4x4 AK-l ÕIGUS etapi tulemused tühistada.kiiking kirjutas: Parandage mind, kui ma midagi võistluste korraldamise kontrolli pealt mööda panin. Eesti 4X4 KV üks ülesandeid on ju kontrollida, mida võistluste korraldajad teevad ja kuidas nad võistlust läbi viivad?
Enam infot EAL alakomiteede funktsioonide kohta leiad kindlasti EAL kodulehelt.
andres
Eesti Autospordi Liidu 4x4 Alakomitee on kelle poolt ellu kutsutud? Kas on olemas klubide(üksikisikute) liit, kes sellise esindaja on saanud Eesti Autospordi Liidule oma esindajaks määrata? Miks Eesti Autospordi Liidu 4x4 Alakomite siis ei kontrolli ENNE võistlust reeglite samasust? Ühesõnaga mikse on palju ja paluks siis ka adekvaatset vastust nendele.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Oeh.... tead, ma ausõna ei viitsi ega taha su kiremisele ega kargamisele midagi adekvaatset vastata. Pigem soovitaks Sul tegeleda usinasti edasi Eesti Maasturiklubide Liidu või kuidas te seda presiidiumi nimetasitegi moodustamisega. Ja kui valmis saate, andke teada siin...kiiking kirjutas: Nii
Eesti Autospordi Liidu 4x4 Alakomitee on kelle poolt ellu kutsutud? Kas on olemas klubide(üksikisikute) liit, kes sellise esindaja on saanud Eesti Autospordi Liidule oma esindajaks määrata? Miks Eesti Autospordi Liidu 4x4 Alakomite siis ei kontrolli ENNE võistlust reeglite samasust? Ühesõnaga mikse on palju ja paluks siis ka adekvaatset vastust nendele.
Natuke ajakirjandusliku möga ka, http://www.postimees.ee/290108/esileht/ ... e-elanikke
Panen kah siis ühe lingi-aitab ehk natuke emotsioone maandada ja saarlaste
mõttemaailma mõista
http://www.youtube.com/watch?v=RwvFCv-McE8
Ja tsiteerides klassikuid -elu on lill,võilill
mõttemaailma mõista
http://www.youtube.com/watch?v=RwvFCv-McE8
Ja tsiteerides klassikuid -elu on lill,võilill
Vahur Romet,Carservice tiim,piloot
kiiking kirjutas:
Nii
Eesti Autospordi Liidu 4x4 Alakomitee on kelle poolt ellu kutsutud? Kas on olemas klubide(üksikisikute) liit, kes sellise esindaja on saanud Eesti Autospordi Liidule oma esindajaks määrata? Miks Eesti Autospordi Liidu 4x4 Alakomite siis ei kontrolli ENNE võistlust reeglite samasust? Ühesõnaga mikse on palju ja paluks siis ka adekvaatset vastust nendele.
1. Ellu kutsutud:klubide, korraldajate ja võistlejate poolt.
2. ON
3. Reegleid kontrolllitaksegi ENNE. Aga kui võistluse käigus reegleid RIKUTAKSE või muudetakse siis võib juhtuda, et objektiivsuse huvides ei saa neid tulemusi Karikasarjas arvestada.
Nii
Eesti Autospordi Liidu 4x4 Alakomitee on kelle poolt ellu kutsutud? Kas on olemas klubide(üksikisikute) liit, kes sellise esindaja on saanud Eesti Autospordi Liidule oma esindajaks määrata? Miks Eesti Autospordi Liidu 4x4 Alakomite siis ei kontrolli ENNE võistlust reeglite samasust? Ühesõnaga mikse on palju ja paluks siis ka adekvaatset vastust nendele.
1. Ellu kutsutud:klubide, korraldajate ja võistlejate poolt.
2. ON
3. Reegleid kontrolllitaksegi ENNE. Aga kui võistluse käigus reegleid RIKUTAKSE või muudetakse siis võib juhtuda, et objektiivsuse huvides ei saa neid tulemusi Karikasarjas arvestada.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391