ma yleyldises plaanis sinna sihtisingi - et panna alla peale esimest lund. lihtsalt kuiva asfalti naastudega treida on apsalootselt pointless.Raitz kirjutas:Täiesti nõus.Stupiduser kirjutas: justnimelt on praegu parim aeg uhiuute naelkummide allakruvimiseks- saab paar nädalat enne libedat need korralikult sisse sõita
Uued naelad kruvi enne libedat alla. Kestavad hiljem paremini.
Eelmine sügis õnnestus naelad peale esimest libedat alles alla saada ja siis oli pea kuu + kraade.
Said korraliku sissesõidu. Kevadel olid kõik naelad kenasti alles
Naelrehviteema
Moderaator: Moderators
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
No selle foorumi rahvas küll nüüd ajakirjade teste ei tohiks väga kummardada. Ilmselgelt pole nood objektiivsed(samas pean tunnistama et vahed rehvi omadustel on siiski suht minimaalsed reeglina). On olnud ka selliseid rehve seal eesotsas, mida üldse ei tohiks valmistada, kui nüüd minu tagasihoidliku persooni käest küsida. Ma pigem usaldaks mingi MTJ mehe juttu, ajakirja asemel, kes möne rehviga 50 aastat juba söitnud onerik kirjutas:
Väga kahtlane jutt, conti on olnud aastaid TM rehvitestis nr 1 või vähemalt kolme parima seas. Ise olen sõitnud nii UG`ga ja conti naastuga kõrvuti aastaid ja pean neid võrdseteks ning contis püsivad naastud paremini sees.

- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
TM'i rehvitestid on sõltumatud, mitte rehvifirmade poolt kinnimmakstud promokampaaniad. Midagi ei tasu pimesi usaldada. Aga siinsetel on oma bs filter selle jaoks. ilmselgelt sobivad meie oludesse ennekõike skandinaavias projekteeritud ning oludes testitud rehvid. mida kaugemal meie laiuskraadidest nad on tehtud seda suurem on tõenäosus et nad ei sobi siia. Mul ei meenu ühtki kolerehvi hetkel TM testivõitjana. Näited?007 kirjutas:No selle foorumi rahvas küll nüüd ajakirjade teste ei tohiks väga kummardada. Ilmselgelt pole nood objektiivsed(samas pean tunnistama et vahed rehvi omadustel on siiski suht minimaalsed reeglina). On olnud ka selliseid rehve seal eesotsas, mida üldse ei tohiks valmistada, kui nüüd minu tagasihoidliku persooni käest küsida. Ma pigem usaldaks mingi MTJ mehe juttu, ajakirja asemel, kes möne rehviga 50 aastat juba söitnud onerik kirjutas:
Väga kahtlane jutt, conti on olnud aastaid TM rehvitestis nr 1 või vähemalt kolme parima seas. Ise olen sõitnud nii UG`ga ja conti naastuga kõrvuti aastaid ja pean neid võrdseteks ning contis püsivad naastud paremini sees.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
[quote="andrusjo"][
Just selle Wr-iga kõlbaki sõita ainultmööda asfalti.Aga mitte talvel !!!
Selleks ,et talvel oleks lamelliga kindlasti turvaline sõita peabki segu olema pehme!!!! Mis tunne on sattuda kivikõva rehviga kiilas jääle??
Eks iga üks otsustab muidugi ise kas talle on tähtis turvalisus või raha kokkuhoid. Ja kui ei olegi raha kalli lamell rehvi ostmiseks siis on alati võimalus soetada omale taastatud naastrehvid .Enamus firmasid annab neile 2a garantiid.Nii,et...........valik on sinu.
Mina sain WR-ga väga hästi hakkama nii asfaltil , kui ka metsas paksus lumes. Olen nöus, et kiilas jääl on köva segu libedam oluliselt, kui pehme aga ometi ei söida naljalt keegi kiilas jääl(igapäevaselt siis), samuti on enamik teid ikkagi lumised mitte kiilas jää all. Raha kokkuhoiuks ma seda ka ei nimetaks, kuigi jah pehmet lamelli kulub rohkem
Samas taastatud rehvi ma üldse ei soovita , kui nüüd turvalisusest ja tervisest rääkida. Mul üks tuttav rekkamees söitis oma masina ja enda takka otsa aatomiteks tänu sellele , et oli all "tuttuus" taastatud rehv
No räägib ja könnib jälle önneks
Just selle Wr-iga kõlbaki sõita ainultmööda asfalti.Aga mitte talvel !!!
Selleks ,et talvel oleks lamelliga kindlasti turvaline sõita peabki segu olema pehme!!!! Mis tunne on sattuda kivikõva rehviga kiilas jääle??
Eks iga üks otsustab muidugi ise kas talle on tähtis turvalisus või raha kokkuhoid. Ja kui ei olegi raha kalli lamell rehvi ostmiseks siis on alati võimalus soetada omale taastatud naastrehvid .Enamus firmasid annab neile 2a garantiid.Nii,et...........valik on sinu.
Mina sain WR-ga väga hästi hakkama nii asfaltil , kui ka metsas paksus lumes. Olen nöus, et kiilas jääl on köva segu libedam oluliselt, kui pehme aga ometi ei söida naljalt keegi kiilas jääl(igapäevaselt siis), samuti on enamik teid ikkagi lumised mitte kiilas jää all. Raha kokkuhoiuks ma seda ka ei nimetaks, kuigi jah pehmet lamelli kulub rohkem


007 Mitte ükski normaalne ja ühiskonnast hooliv rekkajuht ei pane ette alla taastatud rehvi!!!! Taha aga küll kuid taga sillal on topelt paar rattaid kui üks läheb ei juhtu veel mitte midagi.Taastatud rehv ei kannata suuri kiiruseid ja teeb häält.Lubatud piirides ja norm.kaalus masinaga sõites ei juhtu mitte midagi.
No ma ei suuda enam......kopamees kirjutas:olen ka iga päev roolis ja kasutanud mõlemaid rehve nii naaste kui lamelle.ja arvan et kummi valik tuleks teha arvestades seda kus sa sõidad kui ainult linnas ja trassil siis lamell aga kui kuskil külavahel siis naast.
Külavahel on lamell jumala ok, maanteel ma natuke põen sellega.
Juhul muidugi, kui teie jaoks "külavahe" ei alga peale Maardut.
Kirused on külavahel nagunii väikesed, teeservas lumevallid ja sügavaid kraave pole, erinevalt maanteedest, kus kiirused paratamatult suuremad ja liiklus tihedam. Just 100ga maanteel tunnen ma ennast kindlamalt, kui naelad autol all on, 50-60ga külavahel pole mul neist naeltest sooja ega külma.
1 Hobujõud