Naelrehviteema

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

Raitz kirjutas:
Stupiduser kirjutas: justnimelt on praegu parim aeg uhiuute naelkummide allakruvimiseks- saab paar nädalat enne libedat need korralikult sisse sõita
Täiesti nõus.
Uued naelad kruvi enne libedat alla. Kestavad hiljem paremini.
Eelmine sügis õnnestus naelad peale esimest libedat alles alla saada ja siis oli pea kuu + kraade.
Said korraliku sissesõidu. Kevadel olid kõik naelad kenasti alles :thumb:
ma yleyldises plaanis sinna sihtisingi - et panna alla peale esimest lund. lihtsalt kuiva asfalti naastudega treida on apsalootselt pointless.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

erik kirjutas:
Väga kahtlane jutt, conti on olnud aastaid TM rehvitestis nr 1 või vähemalt kolme parima seas. Ise olen sõitnud nii UG`ga ja conti naastuga kõrvuti aastaid ja pean neid võrdseteks ning contis püsivad naastud paremini sees.
No selle foorumi rahvas küll nüüd ajakirjade teste ei tohiks väga kummardada. Ilmselgelt pole nood objektiivsed(samas pean tunnistama et vahed rehvi omadustel on siiski suht minimaalsed reeglina). On olnud ka selliseid rehve seal eesotsas, mida üldse ei tohiks valmistada, kui nüüd minu tagasihoidliku persooni käest küsida. Ma pigem usaldaks mingi MTJ mehe juttu, ajakirja asemel, kes möne rehviga 50 aastat juba söitnud on 8)
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

007 kirjutas:
erik kirjutas:
Väga kahtlane jutt, conti on olnud aastaid TM rehvitestis nr 1 või vähemalt kolme parima seas. Ise olen sõitnud nii UG`ga ja conti naastuga kõrvuti aastaid ja pean neid võrdseteks ning contis püsivad naastud paremini sees.
No selle foorumi rahvas küll nüüd ajakirjade teste ei tohiks väga kummardada. Ilmselgelt pole nood objektiivsed(samas pean tunnistama et vahed rehvi omadustel on siiski suht minimaalsed reeglina). On olnud ka selliseid rehve seal eesotsas, mida üldse ei tohiks valmistada, kui nüüd minu tagasihoidliku persooni käest küsida. Ma pigem usaldaks mingi MTJ mehe juttu, ajakirja asemel, kes möne rehviga 50 aastat juba söitnud on 8)
TM'i rehvitestid on sõltumatud, mitte rehvifirmade poolt kinnimmakstud promokampaaniad. Midagi ei tasu pimesi usaldada. Aga siinsetel on oma bs filter selle jaoks. ilmselgelt sobivad meie oludesse ennekõike skandinaavias projekteeritud ning oludes testitud rehvid. mida kaugemal meie laiuskraadidest nad on tehtud seda suurem on tõenäosus et nad ei sobi siia. Mul ei meenu ühtki kolerehvi hetkel TM testivõitjana. Näited?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

[quote="andrusjo"][
Just selle Wr-iga kõlbaki sõita ainultmööda asfalti.Aga mitte talvel !!!
Selleks ,et talvel oleks lamelliga kindlasti turvaline sõita peabki segu olema pehme!!!! Mis tunne on sattuda kivikõva rehviga kiilas jääle??
Eks iga üks otsustab muidugi ise kas talle on tähtis turvalisus või raha kokkuhoid. Ja kui ei olegi raha kalli lamell rehvi ostmiseks siis on alati võimalus soetada omale taastatud naastrehvid .Enamus firmasid annab neile 2a garantiid.Nii,et...........valik on sinu.

Mina sain WR-ga väga hästi hakkama nii asfaltil , kui ka metsas paksus lumes. Olen nöus, et kiilas jääl on köva segu libedam oluliselt, kui pehme aga ometi ei söida naljalt keegi kiilas jääl(igapäevaselt siis), samuti on enamik teid ikkagi lumised mitte kiilas jää all. Raha kokkuhoiuks ma seda ka ei nimetaks, kuigi jah pehmet lamelli kulub rohkem :P Samas taastatud rehvi ma üldse ei soovita , kui nüüd turvalisusest ja tervisest rääkida. Mul üks tuttav rekkamees söitis oma masina ja enda takka otsa aatomiteks tänu sellele , et oli all "tuttuus" taastatud rehv :? No räägib ja könnib jälle önneks
Kasutaja avatar
anneli
Off Roader Wannabe
Postitusi: 48
Liitunud: E Juul 23, 2007 11:55 pm

Postitus Postitas anneli »

contid nüüd pakiruumis ootel. eks varsti jagan siis kommentaare 8)
andrusjo
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 116
Liitunud: K Mär 07, 2007 9:18 am

Postitus Postitas andrusjo »

007 Mitte ükski normaalne ja ühiskonnast hooliv rekkajuht ei pane ette alla taastatud rehvi!!!! Taha aga küll kuid taga sillal on topelt paar rattaid kui üks läheb ei juhtu veel mitte midagi.Taastatud rehv ei kannata suuri kiiruseid ja teeb häält.Lubatud piirides ja norm.kaalus masinaga sõites ei juhtu mitte midagi.
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

... täiesti nöus, rehve paneb alla firma mille autoga sa söidad !!
andrusjo
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 116
Liitunud: K Mär 07, 2007 9:18 am

Postitus Postitas andrusjo »

Jutt hakkab teemast mööda kiskuma.Aga taolised firmad tuleb lihtsalt kukele saata.
kopamees
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: N Juul 19, 2007 8:20 pm

Postitus Postitas kopamees »

olen ka iga päev roolis ja kasutanud mõlemaid rehve nii naaste kui lamelle.ja arvan et kummi valik tuleks teha arvestades seda kus sa sõidad kui ainult linnas ja trassil siis lamell aga kui kuskil külavahel siis naast.
metsas on elu
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

kopamees kirjutas:olen ka iga päev roolis ja kasutanud mõlemaid rehve nii naaste kui lamelle.ja arvan et kummi valik tuleks teha arvestades seda kus sa sõidad kui ainult linnas ja trassil siis lamell aga kui kuskil külavahel siis naast.
No ma ei suuda enam......
Külavahel on lamell jumala ok, maanteel ma natuke põen sellega.
Juhul muidugi, kui teie jaoks "külavahe" ei alga peale Maardut.
Kirused on külavahel nagunii väikesed, teeservas lumevallid ja sügavaid kraave pole, erinevalt maanteedest, kus kiirused paratamatult suuremad ja liiklus tihedam. Just 100ga maanteel tunnen ma ennast kindlamalt, kui naelad autol all on, 50-60ga külavahel pole mul neist naeltest sooja ega külma.
1 Hobujõud
Kasutaja avatar
anneli
Off Roader Wannabe
Postitusi: 48
Liitunud: E Juul 23, 2007 11:55 pm

Postitus Postitas anneli »

olen nüüd oma contidega paar päeva sõitnud ja nurga taga ka järsemaid manöövreid proovinud ning olen rahul. :driving
andrusjo
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 116
Liitunud: K Mär 07, 2007 9:18 am

Postitus Postitas andrusjo »

Jimnyga talvel maantel sõites peadgi end tagasi hoidma seda kergmaasturt ei hoia isegi topelt naastudega teel. :wink:
kopamees
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: N Juul 19, 2007 8:20 pm

Postitus Postitas kopamees »

võin veel oma kogemustest öelda et hea lamell peab paremini kui sitt nael vabandage väga aga naelast on kasu ainult kiilasjääl.kuskil metsavahel kinnisõitetud lumi on pluss kraadide juures jääks läinud.
metsas on elu
Kasutaja avatar
anneli
Off Roader Wannabe
Postitusi: 48
Liitunud: E Juul 23, 2007 11:55 pm

Postitus Postitas anneli »

metsavahel on kiirused siiski teised. sellest siis ka naela eelistamine maanteel.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

anneli kirjutas:metsavahel on kiirused siiski teised. sellest siis ka naela eelistamine maanteel.

Muidugi on, kiirused kipuvad metsavahel mul ikka suuremaks minema, kui maanteel. Aga see selleks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”