5. leht 13-st
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 5:32 pm
Postitas KarlReimann
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 5:49 pm
Postitas heeringas
Operaator Kõps käis külas

Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 5:49 pm
Postitas Magnus
erik kirjutas:Kummipuksist parem on ta selle pärast, et saab projekteerida
ja ehitada vedrustuse lõppasendi. Kummist ei sa ju aru, millal ta kokku vajumine otsa saab ja kas üldse saab. Samuti saab teda gaasi survega reguleerida.
Miinuseks, et ta omab lahti käigul pea sama palju energiat, kui oli vaja tema kokkusurumiseks. Ehk lisa komponent, mis rattaid tahaks maast lahti lüüa.
Otsa võiks POM plastikust leevendid teha, muidu ei kannata seda kolinat keegi välja.
Löögienergiat saaks summutada drosseldades.
Täidaks süsteemi näiteks 2/3 ulatuses õliga ning 1/3 lämmastikuga, millega annaks eelrõhu ja muudaks kokkusurumise kaheastmeliseks.
Lahtikäigu saaks analoogselt ära drosseldada.

- bump.JPG (23.89 KiB) Vaadatud 3216 korda
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 6:01 pm
Postitas KarlReimann
Vist ei tööta see plaan. Anumad on ühendatud
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 6:19 pm
Postitas KarlReimann
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 7:43 pm
Postitas erik
KarlReimann kirjutas:Vist ei tööta see plaan. Anumad on ühendatud
Nonoh, arvuta nüüd stoki pindala maha...
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 7:53 pm
Postitas KarlReimann
Õigus, see nüanss ei tulnud kohe mõttesse.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 9:18 pm
Postitas heeringas
erik kirjutas:KarlReimann kirjutas:Vist ei tööta see plaan. Anumad on ühendatud
Nonoh, arvuta nüüd stoki pindala maha...
Mina ei sa aru kuidas kolb tagasi alla tuleb, kui anumad on ühendatud?
Surved ju ühtlustuvad.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 9:22 pm
Postitas heeringas
Operaator Kõps pildistas ka pealeminevat kabiini ja allaminevaid vedrusi.
Muidugi on mõlemad mõtte tasandil.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 9:26 pm
Postitas KarlReimann
Vars lükkab. Võta silindrist kolb välja ja silinder jääb tööle nagu tavaline ühepoolne silinder. Anumaid on üks või anumad on ühendatud, pole vahet (välja surumise jõu suhtes pole vahet). Kui eksin, parandage.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 10:07 pm
Postitas heeringas
Hädasti oleks vaja vahekasti etepoole.
Kas vahekasti võib otse käigukasti külge keerata (kardaaniflantsid kokku)?
Praegu on mootor 4 padj ja vahekast 3 padja peal, ning teljed nihkes.
Või tundub see natuke kahtlane.
Kaval oleks muidugi mingi leevendi vahele panna ,
liinid peab mõlemal varjandil otseks ajama.
Mida arvate?
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 11:08 pm
Postitas erik
KarlReimann kirjutas:Vars lükkab. Võta silindrist kolb välja ja silinder jääb tööle nagu tavaline ühepoolne silinder. Anumaid on üks või anumad on ühendatud, pole vahet (välja surumise jõu suhtes pole vahet). Kui eksin, parandage.
No ma ei saanud su selgitustest aru.
Aga tasakaalu ei teki, kuna ühelt poolt on kolvi pindala varre pindala võrra väiksem ja nendest pindalade vahedest tekib suurema pindalaga kolvi poolele vahede võrra jagu suurem surve.
Blin, ise hakkan ka naerma selle definitsiooni üle.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: K Sept 25, 2019 11:38 pm
Postitas Movistar
14H8 kirjutas:Ahah. Alumine auk silindril kinni näiteks keevitada ja ülemisele täitmiseks ventiil siis? Tea see ventiil peaks mingi standardi järgi tulema et saaks kuskil töökojas ära lasta täita? Ja palju seal rõhku olla võiks, 50bar?
50 bari paras.

Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: N Sept 26, 2019 7:30 am
Postitas erik
Magnus kirjutas:
Löögienergiat saaks summutada drosseldades.
Täidaks süsteemi näiteks 2/3 ulatuses õliga ning 1/3 lämmastikuga, millega annaks eelrõhu ja muudaks kokkusurumise kaheastmeliseks.
Lahtikäigu saaks analoogselt ära drosseldada.
bump.JPG
Ilmselt see isegi töötaks, aga kas on vaja jalgratast leiutama hakata? Vajuta "telli" nuppu ja saab töötava asja ning kokkuvõttes säästad aega ja ilmselt ka raha.
Re: No nii- läheb lahti!
Postitatud: N Sept 26, 2019 7:49 am
Postitas KarlReimann
Seda mõistan, et rõhu tõttu vars silindrist välja surutakse. Seda aga ei hammusta läbi, kuidas vältida kord õli teine hetk juba lämmastiku liikumist läbi trosseli. Kui sild surub kolvi üles, surutakse kolvi pealt lämmastk trosselisse. Kui sild vart enam ei suru, liigub trosselisse alumisest kambrist õli.