5. leht 6-st
Postitatud: R Jaan 02, 2009 12:50 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Movistar kirjutas:Ilma koopaid lõikumata või sillatõstet tegemata ei mahu sinna 35 ju kuidagi korralikult alla.Mul käib ka praegu 35 vastu koopanurka vahel.
Ma olen proovinud - ja 35x12,5 mahub - laiema korral hakkab vastu esimese rattakoopa tagumist nurka
Jaet ma eelistan ka koobaste lõikamist tõstmisele
Movistar kirjutas:Nende spiraalidega oli see jama,et metsa minnes pidi rehvist pool rõhku välja laskma.Muidu hakkas pill nii hullult raputama,et tahtis koos armatuuriga õue visata.
Aga miks peaks metsas suure rõhuga sõitma ?
Postitatud: R Jaan 02, 2009 1:05 pm
Postitas Movistar
Siis poleks ju vedrudel üldse mõtet.
Jäigalt sillad alla ja rehvirõhuga regullid asja.
Lehtvedru on niigi jube jäik.Spiraalid teevad aga asja päris hulluks.
Isiklikult testitud.
PS:Kui keegi tahab oma Patrolile kingituse teha ja samasugused spiraalid vahele panna siis mul on neid 4 tk. üle.
Postitatud: R Jaan 02, 2009 3:24 pm
Postitas jr
FlammablE kirjutas:
Miks see halvemini mõjub kardaanile?
Kohalt kiirendades keerab silla lihtsamini koos lehtedega sõlme, kuna tagumise lehe nurk liigub auto alla. Seda soodustab veel auto oma raskus enivei. Kui kiige ees, siis auto enda raskus hoiab kiiget paigal + üldjuhul on kiige kõige laumises asendis, ehk vedrusilma nurk ei muutu. Ning sõites muutub sillapoolse kardaaniristi nurk järsemalt. Igasugune selline nurgamuutus on paha ja viib vastupidavust piirile lähemale. Aga noh, lahja mootoriga seda muret vast ei ole enivei

Postitatud: P Jaan 04, 2009 7:14 pm
Postitas Laurism
Olles oma patroli peal proovinud seda spiraalide asja siis peab tõdema, et eks see üks paras jama oli.
Kui vedrud on silla all siis 35"x12,5" rehv käib maastikul ikka korralikult koopasse. võid ju tiibu lõigata, kuid seda tuleb teha üsna palju ja seda terve koopaääre ulatuses. Kui lõikad aga vähe ja arvad, et on ok, siis peale maastikul käimist avastad, et lõigatud tiivad on rehvi korralikult hakkinud... .
Lauri
Postitatud: K Jaan 07, 2009 11:01 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Pildil oleval masinal 35'' all - ei ole nii hullu lõigatud miskit

Postitatud: N Jaan 08, 2009 7:16 pm
Postitas sambla-aadu
Spiraal on odav ja effektiivne moodus masina tõstmiseks ca 3" ilma lehtvedrusid,kiikesid ja amorte vahetamata. 35" rehvi jaoks pooldan isiklikult vedrude silla peale tõstmist-saab kasutada originaal amorte ja vedrusid ja isegi 37" rehv mahub ilma probleemideta alla. Poritiibade servasid kärpima ei pea. Türgi pildil kujutatud masin omab 2" vedrude+2" kiigede+2" kere tõstet+ tiiva servade kärpimist.
Enda kulguril 35"x12,5" R15" ja vedrud silla peal+ stock vedrud,amordid ja kiiged. Kui valmis saan masina,siis paremad pildid

Postitatud: N Jaan 08, 2009 7:46 pm
Postitas MahviaDeTyrk
sambla-aadu kirjutas:Türgi pildil kujutatud masin omab 2" vedrude+2" kiigede+2" kere tõstet+ tiiva servade kärpimist.
Keretõste puudub
Postitatud: N Mär 11, 2010 10:59 am
Postitas timmi75
isakene kirjutas:jr kirjutas:
Isakene - on sul õhkpatju, mis väljavenitatult oleksid 35cm pikad ja kokkusurutult 10cm paksud ning mis toimiks ka puhvrina?
...kle, ma uurin seda padja-puhvriasjandust... mul on kõikvõimalikud tööstuslikud pneumovärgid saadaval, esmaspäevast saan pärima hakata... mul on veel vaja täpsustamist, kui suure kandejõuga peab asi olema ja kust maalt alates puhver peab toimima?
Leidsin ühe video kus spiraalvedrude sisse kummipadjad pandud
http://www.airbagman.com.au/
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: T Juul 16, 2013 11:30 pm
Postitas marauder
Aastaid on ikka mitu mööda läinud ja mehed targemaks saanud. Enamus vast pika Patroli ehitusest välja kasvanud aga ehk teadmised alles.
Nimelt kuidas siis löppude löpuks öige seda SOA töstet teha on? Enamus vist keeravad munakaid kuid möni teeb esimesele kardaanile vahekasti poolsesse otsa vahetüki ja ongi olemas?
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: K Juul 17, 2013 12:34 pm
Postitas tuningman
marauder kirjutas:Aastaid on ikka mitu mööda läinud ja mehed targemaks saanud. Enamus vast pika Patroli ehitusest välja kasvanud aga ehk teadmised alles.
Nimelt kuidas siis löppude löpuks öige seda SOA töstet teha on? Enamus vist keeravad munakaid kuid möni teeb esimesele kardaanile vahekasti poolsesse otsa vahetüki ja ongi olemas?
kui ma nüüd ei eksi siis, mina olen asjast nii aru saanud, et kui silda ei keera, jääb kardaan liiga suure nurga alla.
kui keerata vaid vedru pakkudest ja munakaid mitte tagasi keerata läheb rattaste järeljooks paigast ära ja jube julm on sõita.
ja midagi oli veel aga hetkel ei meenuu

Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: K Juul 17, 2013 9:13 pm
Postitas sambla-aadu
pikk viiese kastiga 3,3diisel ei vaja SOA puhul muud midagi kui vedrukandeplaatide ringikeeramist. ette topeltristiga kardaan. kardaanidele nii ette kui taha 30mm flantsid vahele ja tehtud! tehtud ja toimib. igasugu võbinad ja muud hädad ei kimbuta selliselt toimides.
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: K Juul 17, 2013 9:16 pm
Postitas marauder
Sinu vastust ma tegelikult ootasingi Sambla-aadu. Aga kardaanidele flantsid? Et siis tagumisele kah? Keegi kuskil väitis, et tagumisega saab ilma hakkama. Mul kah pikk viiese kastiga isend. Ning mille topeltristiga kardaani kasutasid ees?
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: K Juul 17, 2013 10:06 pm
Postitas uputaja
Pikal pole tagumise värdaaniga miskit vaja sorgeldada. Ulatab kenasti. Metas miljardid korrad testitud ja ashõvaldi pääl kah.
Edumiseks sobib imeliselt Blädruli orkinaalvärdään millel küljes topeltrist. A seda korraliku julka tänapäeval sama keeruline leida stegosauruse saba. Tegelt tuleb esimest nuia veel 60mm pikemaks venitada siis ulatas paremini poltidesse.
Kui huvi, siis minu käest saab customkõva roolivardaid mis käib karbist paralleeli.
Ahjaaa: veel tuli meelde, et pane ka korralikud läbilöögi puksid- siis metsas roigates elavad vedrud vähe kauem. Ning esimestele kiigedele tee piirajad, muidu keerab tagumised vedruotsad päris kõveraks

Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: K Juul 17, 2013 11:49 pm
Postitas sambla-aadu
telefoniga on lihtsam seletada-kel mure,see tiristab!
Re: Patroli kõrgemaks tõstmine!?
Postitatud: E Jaan 13, 2014 4:26 pm
Postitas jyrxixx
Kasutaja tyrk album läks küll interneti meeldivate alla - sealt saab rohkem tarka infot kui googlist patroli kohta
