Piduritega on "sama lihtne " nagu kogu auto ehitusega .Nendega on tegelikult veel eriti lihtne .Järgmises lõigus kirjeldan veidi kuidas see "päriselt" välja näeb .
Võtad rummud ja treid sobivasse mõõtu ja lased sisse freesida poldiavad.Soovitatavalt kas jagamispeas või APJ pingis. Mitte põlve otsas.Soovitav on kohe valmis teha kõik vajalik ka CTIS jaoks.
Siis tuhnid nädalaid mööda katalooge ja poode,et leida sobivad kettad .Kui kettad leitud siis paned külge.(tegelikult tuleks kettad leida enne rummude treimist aga kui läks teistpidi siis läks nagu alati ja saad treialile veekord maksta)
Siis leiad mingid ägedad suppordid ja teed neile kinnitused ja paned külge.Esialgu tundub,et asi sujub libedalt nagu oleks määritud.
Siis leiad veljed ja oi v***u ,need ei mahugi otsa. Selgub tõsiasi,et 15" velgedega on väga kitsas antud poldivalemiga ja velg põimõtteliselt oma ehituse pärast ei mahu kuidagi volvo portaali otsa koos normaalsete piduritega.Normaalsed pidurid on siis kompromiss kergete pidurite ja pidurdavate pidurite vahel .
Siis viid veljed kuhugi keevitamisele ja treimisele,et neist üldse asja saaks.Kätte saades meel rõõmus kuni selle hetkeni kui selgeb ,et pe***s. Ikka ei sobi otsa.( hiljem kui veljed värvitud ja komplekteeritud
siis selgub tõsiasi,et 4 st veljest 3 ei pea õhku ja rehvid tuleb maha võtta ja augud kinni keevitada.Augud on muidugi sellises kohas ,et sinna on võimatu ligi pääseda .Kolmest ühe või isegi 2 saad kindlalt veelkorra lahti võtta.)
Vahepeal oled selgeks saanud,et selliseid kettaid nagu vaja oleks ei ole poes saadaval ning soovitud tulemuse saavutamiseks ei jää midagi muud ei jäägi üle kui teha ise pidurikettad.See lisab protsessile umbes 2 nädalat ja kõvasti närvikulu treialiga vaidlemisel set tal on asjast oma arvamus aga teadagi ei ühti see minu arvamusega

.Aga vähemalt saab vahepeal tegeleda kas muu tööga või mitte millegiga ja närvi puhata .
Kui oled kettad kätte saanud siis istud umbes nädal aega madala tooliga sildade kõrval ja üritad aru saada,et mis edasi teha.Kõik head mõtted suppordi asukoha muutmiseks ja kinnituse tegemiseks on otsas.
Tead ainult kus ta võiks asuda aga sinna ei ole teda praktiliselt võimalik panna.
Supler,vihik ja metallist joonlaud saavad parimateks sõpradeks terveks nädalaks . Isegi öösel unes hakkad nägema erinevaid kinnitusi millest üks on ägedam kui teine .
Siis läheb tuli peas põlema ja tekkinud idee tuleb paugust rauda vormistada enne kui meelest ära läheb .Kuna mõõtmiseks aega enam pole siis on vead kerged tulema ja selgub,et esimesed suppordid on edaspidiseks kasutamiseks kõlbmatud.Seega telefonitoru kätte ja uusi suppordeid otsima.
Kui need on käes siis võtad asja rahulikult( mäletad,rahakott oli just karistada saanud mõne sotiga) Mõõdad 5 korda ja lõikad ühe korra ja seekord saavad nad külge.
Supordi kinnitustega oli veel see lugu,et kuna nad läksid ikka väga õhukeseks (5 mm ) siis tuli kasutada tugevat materjali. Ca 1250n/mm2 kohta oli parim mis leidsin. Halb oli ainult see,et see rsk on kulumiskindel ja tänu sellele ka nii kõva,et ühegi normaalse puuriga ei olnud võimalik sinna isegi jälge sisse saada.Torniga ette märkides oli torni ots tömp ja materjal nagu uus. Sai siis soetatud spetsiaalsed ülikõvade materjalide puurimiseks mõeldud puure mis nõuavad väga aeglast pööret.Alguses ma seda ei teadnud ja nii sai veelkord uued osta.
Pärast seda on üsna tavaline,et relakaga tuleb suppordeid veel tuunida sest velg on vahepeal paiste läinud ja otsustab ikka vastu suppordit käia.
Selline näeb see pidurite ehitus päriselt välja .On ju lihtne .
Probleem kaob kohe või läheb lihtsamaks kui teha auto laiaks või velgede diameeter suuremaks aga siis läheb rehvivalikuga ikka väga kitsaks.
Volvo silla puhul laiaks tegemine tähendab seda,et esisilla geomeetria läheb totaalselt pe**e ja pöörderaadius suureneb ja manööverdamise kiirus metsas muutub aeglasemaks tänu millele läheb konkurentidel elu lihtsamaks
Panen mõned pildid ka mis leidsin :
Versioon 1 ehk poekaup.
