5. leht 12-st

Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)

Postitatud: P Okt 06, 2013 10:49 pm
Postitas MetsaVikat
uputaja: Korra käis endalgi taoline mõte peast läbi, aga väike soov oleks teljevahet suurendada. Esimene sild ettepoole ja tagumine tahapoole, nii, et jääks umbes 2.70m. Probleem hakkab tekkima eelkõige vahekasti ja käigukasti mahutamisega. Kardaani nurgad hakkavad liiga hullud jääma. Minu mõtlemise järgi. Muidu oleks jh, väga lihtne variant, sest neid vedrupakkide kinnitusi pole ju midagi teha. Seda jama ma ei hakka ajama, et spiraal parem on kui leht. Mõlemad töötavad, kui õigesti tehtud on.

Lomp: Ise küll sellise pildi peale ega ka taolise pildi peale pole sattunud, aga vist jh, midagi taolist tuleb kunagi.


Villu.

Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)

Postitatud: P Okt 06, 2013 11:10 pm
Postitas Lomp
Aga vähe teemasse kh
Ehk kui voimalik siis alusta ja lõpeta masin ratastega.

Lomp

Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)

Postitatud: P Okt 20, 2013 9:23 pm
Postitas MetsaVikat
Tere!

Võtsin nõu kuulda ja suure punnitamise peale sai siis toodud linnast sellised asjad:
Pilt

Suured tänud kasutaja salmusele!

Probleem, nagu arvata oligi, veljed. Loll oli isegi arvata, et need peale venivad. Plaan teha nüüd pooleks käivad veljed ja küsikski targemate käest, mismoodi seda asja vormistada täpselt? Ideed teretulnud. Ise mõtlesin, et keevitan kronsad velje sisemisele küljele, näiteks 6tk või 8tk ja lihtsalt poltidega kokku, mingi fikseerimis koha teeks ka. Mingi tihend ka vahele. Kas on hea mõte? Tean, lihtsam oleks need veljed nurka visata ja võtta kuskil 100 euri eest unimogi omad. Aga kui juba alustasin, siis prooviks lõpuni pusida.

Teine küsimus oleks selline, kust hankida sellist materjali, mis siin velje peale tõmmatud on?
Pilt
ja siin
Pilt

Plaan oleks teha sisemine rehvilukk nendest(nagu ka pildi peal on), et siis oleksid rehvi mõlemad pooled lukus. Või panen oma mõttega väga puusse?

Ja esialgu võtan uputaja idee ka käiku, st. läheb hetkel lehtvedrude peale. Kui rohkem tarkust ja rahalist finantsi, siis teen parema asja peale(coilide).

Lugupidamisega Villu

Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)

Postitatud: E Okt 21, 2013 8:45 am
Postitas uputaja
Pipelife hangeldab ja toodab plastiktorusid.

Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)

Postitatud: P Nov 10, 2013 5:38 pm
Postitas MetsaVikat
Kas keegi oskab õelda, kui püsti võib ajada mogi silla difri korpuse? Kuskil väljamaa foorumist kuulnud, et 15 kraadi, aga ei suuda enam seda teemat üles leida, kus keegi midagi taolist ütles, foorumis vaatasin Silverbeast 1-l olid need päris püsti.

Teine küsimus oleks selline, et mida arvata 1link ühendusest? Kas oleks väga halb valik?

Lugupidamisega Villu.

Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)

Postitatud: P Nov 10, 2013 8:34 pm
Postitas Lomp
1link ühenduse all mõtled miskit sellist nagu selles videos või?
http://www.youtube.com/watch?v=mMJcP6wSQNE*
kui jh siis šprtõ-l on kh sarnanased sillakinnitused;)

Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)

Postitatud: P Nov 10, 2013 8:58 pm
Postitas MetsaVikat
Lomp kirjutas:1link ühenduse all mõtled miskit sellist nagu selles videos või?
http://www.youtube.com/watch?v=mMJcP6wSQNE*
kui jh siis šprtõ-l on kh sarnanased sillakinnitused;)
Neid samu jh. Olen nüüd mingi paar nädalat uurinud neid, Peaks olema suht lihtsalt teostatav(st. minu mõistus peaks ka peale hakkama)
pirate4x4-s ka paljud kiidavad, mõni laidab, nagu ikka. Suurim mure nendel pidi olema antisquat teema ja muidugi hea liikuva ühenduse leidmine.

Ma arvan, et proovin ära, eks siis näha ole.

Terv. Villu

Re: UAZ-469 2.4D (Toyota Hiace)

Postitatud: E Dets 16, 2013 7:14 pm
Postitas MetsaVikat
Tervist!

Praegune seis on selline:
Pilt

Pilt

Liigend mille läbi hakkab sild raami külge kinnituma:
Pilt

Need tahavad veidi modimist saada veel, plaan need kinnisteks saada ikkagi ja määritavaks.

Mootor tuleb(vähemalt tahab tulla) 1UZ-FE ehk siis lexuse 4.0 v8 mootor(kas vvt-i või tavaline, see oleneb millisele mootorile küüned taha saan), automaat kastiga ja seda natuke modida auto manuaaliks. Aga veel ei hõiska, sest seda mootorit kuuri all veel ei ole. Teiseks variandiks oli OM606 turboga.

Kaasfoorumlaste abiga leidsin ka vahekasti omale(gaz66). Tänud!

Lugupidamisega Villu ja kui midagi tegema hakkan, panen pilte ka.

Re: UAZ-469

Postitatud: T Dets 17, 2013 3:57 pm
Postitas sambla-aadu
Blackouti TR3-l oli kasutusel DAF veoki tagavedrustuse ülemise varda uniballid,mis andsid piisavalt käiku sillale,samas need vigurid olid kinnised, st uniball oli väliskeskkonnast eraldatud. Müüdi neid Tähe tn ja Sepa tn ristis veoki lammutuses. Võib-olla oli see info abiks sulle.

Re: UAZ-469

Postitatud: T Dets 17, 2013 5:01 pm
Postitas tuningman
või :roll: äkki veoka paraleel või pikivarda ots. saaks vahetatava teha, kui otsa saab

Re: UAZ-469

Postitatud: T Dets 17, 2013 9:33 pm
Postitas sambla-aadu
DAFi vardal on uniballi sisu vahetatav.

Re: UAZ-469

Postitatud: K Dets 18, 2013 9:17 pm
Postitas MetsaVikat
Tänud kasuliku info eest, võtan kindlasti teatavaks. Hetkel proovin enda lahendust, ei näe probleemi, miks see töötama ei peaks.

Lugupidamisega Villu

Re: UAZ-469

Postitatud: N Jaan 23, 2014 7:29 pm
Postitas MetsaVikat
Tere!

Tekkis väike mure. Nimelt hakkasin midagi tegema ja selgus, et kardaani nurgad kipuvad hirmus suured tulema, mingite arvutuste järgi tagumisel 37 kraadi, esimene oli normaalsem, 19 kraadi. Esimesel sp. parem, et see pikem ja esisilda minev vahekasti ots on ju allpool(gaz66 vahekast)
Tagumisega on nii, et vahekast on nii ees kui saab olla, aga et mootor koos oma asjadega ära mahuks, peab ta ikka olema päris taga ja sellega ka kardaani pikkus väiksem võrreldes esimesega, 76cm (esimene 83).
Vahekasti allapoole lasta ei saa, siis peab mootor jms ka kaasa minema ning siis ei jää esisilla liikumiseks peaeagu mingit maad, sest karter hakkab kohtuma difri korpusega. Olen vaadanud ka kuivkartereid, aga need hinnad tapavad ära suht.

Et mis targemad arvavad?

Lugupidamisega Villu

Re: UAZ-469

Postitatud: N Jaan 23, 2014 8:14 pm
Postitas Lomp
topelt ristiga gardaan oleks vist kõige lihtsam lahendus.

Re: UAZ-469

Postitatud: E Veebr 03, 2014 5:43 pm
Postitas MetsaVikat
Nii, võtan targemaid kuulda ja otsiks mingit head ideed mis ühendus panna sinna silla ühenduseks. DAF-i värki niimoodi uurida ei saa, kuna elan Hiiumaal. Kas kasutada mingit tavalist uniballi seal või on kellegil mingi huvitavam mõte? Kui kellegil olemas midagi huvitavat, võib pakkumise ps-i panna.

Lugupidamisega Villu