Oot, räägi pisut lähemalt. Räägid ikka tõsiselt seda mündijuttuallar kirjutas: On küll, Müntidega reguleeritakse neid, kapotiall silt kus mõõdud kaa peal.
Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Kas kardaani installil peaks jälgima, et kardaani käigukastipoolne nuutidega ots(sõlm A) läheks täpselt samasse nuuti käigukastis, kus ta varem oli, või pole see oluline?
Kui ei ole samasse nuuti paigaldatud, siis mida see halba põhjustab?
Juhul kui on valesti paigaldatud, siis kas on mingi meetod, et tuvastada esialgne õige asend?
Tagumine silla poolne kinnitus(sõlm B) on märgistatud ja silla suhtes täpselt vanas asendis.

Kui ei ole samasse nuuti paigaldatud, siis mida see halba põhjustab?
Juhul kui on valesti paigaldatud, siis kas on mingi meetod, et tuvastada esialgne õige asend?
Tagumine silla poolne kinnitus(sõlm B) on märgistatud ja silla suhtes täpselt vanas asendis.

Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Kui nüüd õi(ges)ti aru saan, siis ei ole oluline. Oluline on, et kardaan ise nuutidest samasse asendisse kokku läheb ja ristid samas suunas. Oluline on kardaani enda tasakaalustus.differ kirjutas:Kas kardaani installil peaks jälgima, et kardaani käigukastipoolne nuutidega ots(sõlm A) läheks täpselt samasse nuuti käigukastis, kus ta varem oli, või pole see oluline? ...
et kardaani käigukastipoolne nuutidega ots(sõlm A) läheks täpselt samasse nuuti
--------
Teoreetiliselt ei mängi,kuid praktikas oleks kindlam,kui saaks samasse nuuti,eriti vanema-kulunuma kardaani puhul. Nimelt on nuudid nö. kokku kulunud ,vahel ka üsna pahasti kulunud ja kaua kokku kulunud asjad töötavad sõbralikumalt
--------
Teoreetiliselt ei mängi,kuid praktikas oleks kindlam,kui saaks samasse nuuti,eriti vanema-kulunuma kardaani puhul. Nimelt on nuudid nö. kokku kulunud ,vahel ka üsna pahasti kulunud ja kaua kokku kulunud asjad töötavad sõbralikumalt
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Mis asi se nii väidab? krossi rattal reguleeritake selliselt klappe, iga 75000 km järgi pole küll tarvis neid regullida, ma olen peale remonti juba üle 100000 km sõitnud ja pole veel reguleerinud, kuigi vist oleks tarvis.Jeepu kirjutas:Tere,
Küsiksin veel klappide regulli kohta, et kas tõesti peab seda tegema iga õlivahetuse ajal 15tuh. km tagant? Nii mulle vähemalt elektrooniline Vivid andmebaas näitab. Ise ei tahaks uskuda, et nii tihti vaja reguleerida on.
//
Terv.Priit
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
No seda minagi arvan, et nii tihti pole ka vaja klappe regullida. Aga meil on varuosaprogrammis sees ka mingil määral autode hooldus- ja remondijuhised ning sealt nii välja lugesin. Huvitav, mis ütleb tehase manuaal selle klappide regulli kohta? Kui tihti peaks tehase arvates tegema?allar kirjutas: Mis asi se nii väidab? krossi rattal reguleeritake selliselt klappe, iga 75000 km järgi pole küll tarvis neid regullida, ma olen peale remonti juba üle 100000 km sõitnud ja pole veel reguleerinud, kuigi vist oleks tarvis.
//
Terv.Priit
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
Millest võib tekkida hommikul külmast peast käivitamisel puterdamine ja pahvakas sinist suitsu? Kui auto käima panna ja gaas põhjas hoida, siis u. 10 sekundi jooksul mootor puterdab ja ajab pahmaka sinist suitsu välja. Peale seda kui on ennast puhtaks köhinud, siis asi kombes ja töötab normilt. Eelsüüteküünlad tunduvad normis olevat.
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Re: Küsimusi Mitsubishi Pajero 2,8TD 96 kohta
huvitav.Uko kirjutas:Üks küünal ei tööta.
Keerasin kõik küünlad välja lasin 12V taha ja kohe hõõgusid ilusti. Kaks küünalt olen juba vahetanud ute vastu.
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Mitsubishi Galant GTZ 3,0